طرح نظارتی بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشائی مدارس در  استان خبر داد.

طرح نظارتی بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری آغاز شد

محمدرضا عمرون اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا برای خرید اقلام موردنیاز دانش آموزان از قبیل لوازم‌التحریر، کیف و کفش، لباس و ... طرح ویژه نظارتی بازگشائی مدارس در استان آغاز شد.

وی گفت: این‌طرح‌ با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل بازار و برخورد با تخلفات احتمالی و در راستای اجرای سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این‌طرح تا 10 مهر ادامه دارد، تصریح کرد: در این طرح، تعزیرات حکومتی با راه‌اندازی گشت‌های مشترک در مرکز استان‌ و شهرستان‌های تابعه با همکاری بازرسان سایر دستگاه‌های متولی همچون سازمان صنعت،معدن و تجارت و شبکه بهداشت، از واحدهای تولیدی و واردکننده و واحدهای‌ عمده و خرده‌فروش تامین‌کننده لوازم‌التحریر، صنوف کیف و کفش، البسه دانش آموزی، نوشت افزار و لوازم التحریر، بازرسی و در صورت مشاهده‌ تخلفات احتمالی، برخورد قانونی لازم با متخلفین اعمال می شود.

عمرون در پایان خاطرنشان کرد: مردم درصورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق تارنمای www.t135.ir، شماره تماس 135 و سامانه پیامکی 300000135 مطرح ‌و پیگیری کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها