کروکودیل ۴ متری در استرالیا به دام افتاد

نشریه ایندیپندنت روز شنبه از سیدنی گزارش داد که محیط بانان یک منطقه گردشگری در شمال استرالیا از به دام انداختن یک کروکودیل ۴متری آب شور در این منطقه خبر دادند.

کروکودیل ۴ متری در استرالیا به دام افتاد

این شریه انگلیسی امروز به نقل از یکی از محیط بانان نوشت: این کروکودیل ۴ متری با بیش از ۳۵۰ کیلو وزن که در پارک طبیعی "فلورا ریور" واقع در ۱۲۰ کیلومتری شهر "کاترین" به دام افتاد، یکی از بزرگترین کروکودیل های نری است بعد از سال ها در استرالیا به دام افتاده است.
به گفته این محیط بان، هفته گذشته نیز کروکودیل دیگری به طول ۳ متر در همین رودخانه گرفته شد اما مورد امروزی بزرگترین حیوانی است که طی سال ها در جهان به دام افتاد.

پارک فلورا ریور یک زیستگاه طبیعی واقع در فلوریدا منطقه ای محبوب برای ماهیگیری است که گونه های مختلفی از حیوانات را در خود جای داده است.

معمولا به بازدیدکنندگان این پارک به ویژه ماهیگیران هشدار داده می شود که به دلیل وجود کروکودیل آب های شور، در این رودخانه شنا نکنند.
کروکدیل یکی از گونه های حیوانی فراوان در این کشور است. از دهه ۱۹۷۰ قانون فدرال استرالیا کروکودیل‌ها را از گونه‌های حفاظت‌ شده اعلام کرد؛ از این رو شمار کروکودیل‌ها در این منطقه گرمسیری شمال استرالیا همچنان افزایش می یابد.

به گفته محیط بانان این منطقه حفاظت شده در استرالیا، آنها بیشتر با هدف جلوگیری از احتمال رویارویی مردم با این حیوانات خطرناک شدیدترین مقررات حفاظتی را اعمال می کنند.


منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها