سرمایه‌گذاری ۶۲ هزار میلیارد ریالی دولت در حوزه صنعت ومعدن هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: دولت تدبیر و امید ۶۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه صنعت و معدن استان سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری ۶۲ هزار میلیارد ریالی دولت در حوزه صنعت ومعدن هرمزگان

فریدون همتی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از واحد تولیدی ذخیره قیر در بندرعباس افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم ۳۱۱ طرح بزرگ در حوزه صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: احداث خط تولید آهن اسفنجی به شکل بریکت به ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن با سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریال و احداث کارخانه تولید گندله آهن شرکت مادکوش به ظرفیت ۲۵۰ هزار تن با سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌های شاخص است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین در طول دولت تدبیر و امید ۲ هزار و ۳۴۲ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، ۵۵۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۲۶۰ هزارمیلیارد ریال و ۱۲۹ فقره پروانه بهره برداری معدن باسرمایه گذاری یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال صادر شده است.

همتی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت اظهارداشت: اتحاد و انسجام در هرمزگان عامل اصلی توسعه منطقه است و امسال با اتحاد مسوولان و مردم توانسته‌ایم به موفقیت‌های بزرگی در استان دست یابیم.

در هفته دولت در مجموع ۳۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در هرمزگان با سرمایه گذاری بیش از ۵۷ هزار و ۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها