جدال توئیتری توکلی و ضرغامی درباره طرح شفافیت در دفتر رهبری

احمد توکلی به اظهارات توئیتری ضرغامی درباره رد طرح شفافیت در دفتر رهبری پاسخ داد.

جدال توئیتری توکلی و ضرغامی درباره طرح شفافیت در دفتر رهبری

عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما در واکنش به اظهارات احمد توکلی درباره شفافیت در دفتر رهبری، در توییتر نوشت:« اگر طرحی تحت عنوان شفافیت، در دفتر رهبری بررسی و رد شده، به معنای مخالفت آنان با اصل شفافیت نیست. بلکه جامعیت و وجوه اجرائی آن طرح مورد تامل قرار گرفت است. هرچند که ممکن است با همان جمع بندی و نظر کارشناسی هم مخالف باشیم.»

بعد از اظهارات ضرغامی این بار نوبت به توکلی رسید تا پاسخ رئیس اسبق صداو سیما را بدهد. در این راستا رئیس دیدبان شفافیت با مخاطب قرار دادن ضرغامی نوشت: «‏حرف حساب برادرم ‎@Zarghami_ez این است که گفتگو ضروری است، حتی اگر به تفاهم نرسد. بنده که گفتم «دو فرد خیرخواه می‌توانند نظرهای مخالف هم داشته باشند» منظورم همین بود. عدم استقبال از طرح ما مانع تلاش دو طرف برای ‎شفافیت بیشتر و رسیدن به تفاهم نیست.»

جدال توئیتری توکلی و ضرغامی درباره طرح شفافیت در دفتر رهبری

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رحمانی
    0

    خدمت رهبری نامه نوشتیم گفتیم می خواهیم مدارسی درست کنیم که بچه های فقیر ومستضعف را اموزش دهیم بعد ۳۰۰۰ متر زمین در منطقه فقیر نشین سعادت اباد پیدا کردیم وباتقسیط ده ساله پول ان را دادیم والان یکی از گرانترین دبیرستان های غیر انتفاعی در محله فقیر نشین سعادت اباد است وبچه فقرا از یک کیلومتری ان هم نمی توانند عبور کنند ، ان یکی هم برای این که فرهنگ را درست کنه مدارس فرهنگی را با زمین بنیاد راه انداخته ومعلوم نیست وزارت عریض وطویل اموزش وپرورش چه کاره است ؟ از سخنان گهر بار رئیس شفافیت ، شفافیت ، شفافیت

  • ر
    0

    چرا اقای توکلی شفافیت را از خودش شروع نمی کند و مشغول فرا فکنی شده‌است؟ آیا قصد پنهان کردن موضوعی را دارد که برای انحراف افکار عمومی از آن موضوع اینقدر خود را به در و دیوار می زند؟

  • کبوتر
    0

    همه دنبال شفافیت هستند .....ولی همه دروغ میگویند

  • ناشناس
    0

    ما بدبخت ترین ادم کره ای خاکی هستیم که بچه ایم نتوانستند شغلی در حد مدرک تحصیلی خود پیدا کنند به ناچاره تن به کارگری انهم با نذرودعا وراز ونیاز والتماس به درگاه پروردگار داد ه اند فقط فقط به خاطر نداشتن پارتی ورانت بی شرف وحق کشی وظلم گردن کلفتان که فقط همه چیز برای خود واقازاده ها وخانم زاده ها وداماد زاده های فاسد خود می خواهند و هیچ کسی برای انها اهمیت ندارد با این وجود وقتی اقای فلانی فرموده اند که بچه هایش اینقدر در تنگناه وفقر حقوق بسر می برند تمام غم وغصه های خودم فراموش کردم و قلبم از جا کنده شد برای. محرومیت فرزندان اقای فلانی چقدر مظلوم واقع شده اند کاش در توانم بود به این ها کمک می کردم بلاخره یک پیدا شود به یاری انها به شتابد خدارا خوش نیاید که از فقر فلاکت وکمبود این گلها که اینده کشور به این دلاوران نیاز مبرم دارد ذره ذره از بی پولی پژمرده شوند.متاسفم گریه ام گرفت . افسوس دستم تنگ وخالی است. خدایا تو از همه چیز باخبری رسوا کن.

  • عاطفه
    0

    جدال معنای دیگری دارد. اینکه کسی حرفی زده و دیگری پاسخی داده می‌شود «گفت‌وگو». #سواد_رسانه_ای

  • ......
    0

    نمیدونم چرا هر وقت صحبت از شفافیت در دستگاه رهبری میشه سریع به یه عده برمیخوره و شروع به پرت و پلا گفتن و به در و دیوار کوبیدن میکنند!!!!!!

  • ناشناس
    0

    همه بر سر یک سفره نشسته اید وبازی زرگری به راه انداخته اید توبه کنید توبه کتاب تاریخ خجالت می کشد از نگارش

  • رحمانی
    0

    خدایا این که شفافشه غیر شفافشه چطوره؟ سه هزار متر زمین بنیاد را در بالا شهر در سعادت ابادبه قیمت تقریبا هیچ گرفته و کرده دبیرستان غیر انتفاعی ، تحصیلات عالیه اش را هم در کشور روباه پیر انگلستان با ارز بورسی ودولتی گرفته انوقت از صبح تا شب به عملکرد دیگران گیر می دهد که شفاف نیست و.... وپایان اعلامیه اش هم می نویسد رئیس سازمان عدالت وشفافیت !؟

  • علی
    0

    ای خدا به دادمون برس ..شماها روسیاهای تاریخ خواهید بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها