محسن هاشمی:

چرا اجازه پاسخ دادن به حرفهای آقای فتاح را نمی دهید؟

محسن هاشمی می گوید: چرا نمی گذارید درباره ۷۰۰ ملک شهرداری که در اختیار دیگران است، گزارش بدهیم؟

چرا اجازه پاسخ دادن به حرفهای آقای فتاح را نمی دهید؟

رئیس شورای شهر تهران تصریح می کند: فرصت بدهید تا مساله کاخها را در جمهوری اسلامی برای مردم باز کنیم.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • م
    0

    اول از اخراج شدنت از بخور خانه مترو راروشن کن بعد با فایضه وفاطمه از کاخ تعریف کن مهدی یاسر فراموش نشه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      ادبیات احمدی نژاد!

  • حمیدی
    0

    هر گزبه شما این اجازه داده نخواهد شد چون صدا وسیما در بست از برای یک طیف خاص است انها فقط می توانند ساعت ها درصدا وسیما بر علیه دیگران حرف بزنند و پاسخی هم پخش نخواهد شد هرچندبر خلاف قانون اساسی باشد. فقط این ملت سوال دارند در حکومت علی ع که ان همه تاکید بر بیت المال می شد پس چرا درکشور ما این گونه است ۷۰۰ ملک بیت المال در اختیار دیگران !؟ چرا !؟ چرا باید حدادعادل ها ، ولایتی ها، جاسبی ها ، رفیقدوست ها ، توکلی ها ، همسرکروبی ها و.... با استفاده ازرانت قدرت صاحب املاک میلیاردی بیت المال شوند ، با کدامین قانون بیش از۲۰۰۰ ملک گرانقیمت شهرداری با نازل ترین قیمت وان هم به صورت قسطی دراختیارمشتی ویژه خوار متنفذ قرار گرفته است ؟ قطعا ملت از بانیان این حاتم بخشی ها که الان هم دارای قدرت هستند نخواهد گذشت

  • احدی
    0

    واقعا تیغ قدرت چقدر تیز است اقایان خبر فوری چرا این قدر زود خبر مربوط به وااکنش حدادعادل به فتاح را از ترس کامنت های انتقادی مردم از صفحه اصلی حذف کردید ، بدانید تنها را جلوگیری از سوء استفاده از بیت المال گردش ازادخبر و اطلاعات است اگرکسی ریگی به کفش نداردهر گز نمی ترسد شما هم فقط از خدا بترسید که بهترین حامیست نه از ویژه خواران متنفذ و متملق وطلبکار.

  • ص
    0

    شما بفرمائید ابوی محترم چگونه در استخر کاخ غرق شدند..مضافا درایی و اموال خاندانتان را برای ملت رونمایی نمایید .

  • امیر
    0

    باید در کشور خبرنگاران بدون هراس از بیکاری واز دست دادن شغل کمک کنند تا جامعه بسوی شفافیت وقانونگرایی پیش رود واز پیشنهادهای این چنینی افراد مثل آقای هاشمی استقبال شود تا بقیه افراد جامعه هم تشویق شوند با گزارش تخلفات بخصوص شهرداری باعث رشد جامعه وپاکیزگی شهر باشیم.

  • ناشناس
    0

    رسانه ک در اختیار شماست بفرمایید اعلام کنید.

    نظرات شما -
    • لیلا
      0

      بی انصاف حداقل بگو چه کسی نمی گذارد. تا مردم بهت اعتماد کنند اگر دستتان توی دست هم نیست. که مطمینم هست

  • ایرانی
    0

    عجب بچاب بچابی است خوبه دزدیها رو میشه وقتی سهم یکیشون کمتر میشه

  • حسینی
    0

    در پاسخ به کامنت گذار جعلی با حرف ص: پدر بزرگوار اقای هاشمی همچون امیر کبیر که در فین کاشان به دیار حق فرستادنش ایشان را هم همانطور و... واما در باب ثروت مرحوم هاشمی همین جمله رهبر انقلاب کافی است که فرمودند مرحوم هاشمی قبل از انقلاب به خاطر این که باغدار بودند بسیار ثروتمند بودند وبخش عمده ثروتش را هم در راه نهضت اسلامی هزینه می کرد وبه اکثر طلبه ها کمک مالی می کرد وقرض می داد وبعد از انقلاب هم نه تنها ثروتش زیاد نشد که کمتر هم شد . بنابراین اقای هتاک نمک نشناس و بی سواد تعبیر رهبری راجع به هاشمی را برو مفصل بخوان انگاه بی ادبانه افاضه بفرما ، فرزندانش هم چون متملق وچاپلوس وبله قربان گوی محض نبودند زندانی شدند وهمه هم این را می دانند وتشیع جنازه با عظمت هاشمی هم بهترین گواه تاریخی از قدردانی ملت از اوست واین را هم بدان اگر هاشمی وبهشتی ها بودند الان وضع کشور این نبود که پراید ۲ میلیونی را بخریم ۱۰۰ میلیون ویا در روی کره زمین یک دوست واقعی در میان کشورها نداشته باشیم حتی بورکینا فاسو هم به ما پشت کرده .

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      والله بردارمرحوم هاشمی صحبتش زنده هست سرچ کنید.میگه یه قطعه زمین نامرغوبی بودکه بین بچه ها تقسیم شد.تواین زمین چندتا درخت پسته بودکه خیلی ازمواقع یه گونی هم به زورپسته میداد.حالامردم یه کامیون پسته که می بینندمیگن مال رفسنجانیه... اول انقلاب که همه مستضعف وبچه مستضعف بودیدحالا به هرکدومتون میگن میگیدما ازهمون اول متمول بودیم بابامون تاجربودو...

  • ایرانی
    0

    از این به بعد وقتی نام خاندان پهلوی آورده میشه باید گفت زنده یاد .

  • پرهام
    0

    پسر عالی جناب می خواد چه جوابی بدهد پول های باباجون داره تموم میشه یا که ..... مملکت رو گذاشتن وسط و دارن می خورن

  • .
    0

    مگه چهل سال قبله كه فقط ي تلويزيون باشه، اگه واقعا حرفي داري توي فضاي مجازي بزن

  • رضا
    0

    همه از طرف خودشون تکذیب کردند البته توجیح کردن کاخ مرمر سال قبل پس گرفتن کی اونجا ساکن بود

  • ناشناس
    0

    همه شما دستون توی یک کاسه هست چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه احمدی نژادی چه چپی و چه راستی همه تون مثل قوم مغول ها ریختید مملکت غارت می کنید پدرت تو هاشمی رفسنجانی در دوره ریاست جمهوری خود بعداز دوره روحانی بدترین ریس جمهور بود کم مردم فشار گرانی ها و تورم آن زمان کم نبود فرزندان هاشمی معروف هستند با گنج یاب به روستاها کشور حمله مبرند و زیر خاکی های را به نام خود به کشورهای خارج می فروختند و چه ثروتهایی به جیب زدند تو خودت و برادران و خواهران تو همگی کم از پول مردم و بیت المال نخوردید آقای فتاح در همه درست می گوید ایشان با این رسوایی مورد هجمه مفسدین جناحین خواهد شد بهتر به جای این حرفها آن ملک های بیت المال برگردانید ای مفسیدین قوم مغول

  • کاربر ناشناس
    0

    حالا بیایید فکر بقیه باشید که دارنند میبرنند و از اول هم ثروتی نداشتند با جیب خالی،آمدن ولی چندین برابر بقیه بردن.

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا بعضی ها فقط یک عینک زدن ، عینک را برداریید تا درست نگاه کنید بقیه که دارنند مملکت را تاراج و می دزدن و خزانه ها را خالی و به خارج منتقل میکنند و اگر تحت فشار اذهان یک دادگاه فرمایشی هم دارنند فامیلیهایشان چه هست؟؟؟!!!!

  • حاج قلی
    0

    درود بر فرزند خلف مرحوم هاشمی ، خداوند مرحوم هاشمی را رحمت کند و روحش را با آقا امام حسین علیه السلام محشور فرماید ایشان مرد سازندگی و امیر کبیر زمان ما بودند به قرآن حاضرم پیش مرگ فرزندان آن فقیر سعید باشم فقط یک نمونه از زحمات آن مرحوم گرانقدر مترو تهران میباشد اگر میگذاشتند کارها دست این مرحوم بود الان وضع مملکت این طور نبود درود بر هاشمی و خاندان پاکش انشاالله در پناه خداوند متعال خوب وخوش و تندرست باشند ( ارادتمندیک بازنشته)

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام چشماتو خوب بازکن کارکرداما اشتباه هم زیاد داشت بچه‌ها ش که گند زدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها