رئیس کمیسیون برنامه و بودجه:

فروش نفت سلف متوقف شد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر نفت از توقف فروش نفت سلف خبر داد.

فروش نفت سلف متوقف شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور وزیر نفت گفت: دستور اصلی این جلسه بررسی فروش نفت سلف از امروز یکشنبه ۲۶ مردادماه بود. کمیسیون برنامه و بودجه از ابتدا با این موضوع بشدت مخالف بود، و روز گذشته به وزیران محترم نفت و اقتصاد و دارایی اعلام شد که باید متوقف شود و در جلسه غیر علنی هم دلائل غیر قانونی بودن آن بیان شد و در این جلسه نیز نمایندگان مخالفت شدید خود را اعلام کردند.

وی افزود: با این رویکرد فروش نفت سلف تا بررسی و ارائه اسناد و مبانی قانونی آن متوقف شد و کمیسیون روز سه شنبه ساعت ۸ صبح با حضور مسئولین دولتی و نظارتی تشکیل جلسه خواهد داد.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه براساس قانون بودجه ۱۳۹۹ دولت نمی تواند، نفت را به صورت سلف به فروش برساند، گفت: اعلام فروش ۵۰۰ هزار بشکه نفت از سوی دولت مغایر با قوانین است.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حامدی
    0

    فقط می شود گفت متاسفم از این کشور داری !؟ از یک ماه پیش با بوق وکرنا رئیس جمهور و رئیس مجلس به مردم نوید گشایش اقتصادی دادند ولی دیدیم بعداز چهل سال حکومت کردن هنوز یاد نگرفته اند که ابتدا یک طرح رابه صورت ریزکارشناسی کرده معایب ونواقصش را برطرف نموده انگاه به هنگام اجرا به مردم وعده و وعید بدهند ، جدای از رئیس جمهور اقای رئیس مجلس هم برای ان که از قافله عقب نماند چقدر تعریف وتمجید کرد ولی در بزنگاه عقب نشینی کرد واقعا تاسف ، تاسف ،تاسف

    نظرات شما -
    • راوی
      0

      یکماه؟؟؟دولت ساعتی اداره میکنه البته اگربشود گفت اداره.......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها