تعمیر درب ضد سرقت

گاهی اوقات درب‌های ضد سرقت بخاطر عواملی مانند فرسایش زیاد، استفاده نادرست، اتفاقات طبیعی و یا حملات انسانی برای دزدی و سرقت و ... نیاز به تعمیر دارند.

تعمیر درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت اصولا از کیفیت بالا و متریال خوب ساخته می شوند. اما گاهی نیاز به تعمیر درب ضد سرقت بخاطر عواملی مانند فرسایش زیاد، استفاده نادرست، اتفاقات طبیعی و یا حملات انسانی برای دزدی و سرقت و... وجود دارد.حتی جدا از آسیب دیدن درب های ضد سرقت مانند هر وسیله ای دیگری مثل اتومبیل، لوازم برقی آشپزخانه و ... بعد از مدتی استفاده، نیاز به سرویس دارد تا اگر قفل یا لولایی دچار فرسایش شده قبل از کم شدن مقاومتش آن را تعویض کنند.

لیست مشکلاتی که منجر به تعویض درب ضد سرقت می‌شود:

• خراب شدن و از کار افتادن قفل درب ضد سرقت
• گیر کردن کلید درون قفل
• ایراد پیدا کردن یراق آلات درب
• شکستن لولای درب ضد سرقت
• خراب شدن لولای درب
• خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت
• مشکل بسته شدن درب
• شکستن و ایجاد خط و خش شدید بر روی رویه درب
• خرابی چشمی
• پایین امدن کارایی دستگیره
• از کار افتادن دستگیره
• و.....

با انواع مشکلاتی نیاز به تعمیر درب ضد سرقت دارید، آشنا شدید. در ادامه توضیحات کاملی برای نحوه تعمیر هریک از موارد بالا، مشخصات افراد متخصص در زمینه تعمیرات درب ضد سرقت و معرفی نمایندگی های قابل اعتماد برای تعمیر و خرید درب ضد سرقت نوشته ایم.

تعمیر قفل درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین ارکاندرب ضد سرقت قفل آن است که به شدت به بهبود تامین امنیت واحد مسکونی و ساختمان شما کمک میکند. حتی گاهی با اضافه کردن قفل های ضد سرقت به درب های معمولی تا حدی امنیت خوبی را میتوان بدون خرید این درب ها تأمین کرد.

حال اگر قفل درب ضد سرقت دچار مشکل شود به شدت مسئله مهمی است و باید سریعاً آن را برطرف کرد. معمولاً روی درب های ایرانی نیز مانند درب ضد سرقت ترک قفل کاله ترک استفاده میشود که دارای ۷ سال ضمانت است، پس اگر قفل شما کاله باشد و از نمایندگی معتبری خرید کرده باشید پس از بروز کوچک ترین مشکلی با ضمانت خود میتوانید آن را تعویض کنید.
برای رفع مشکل به وجود آمده در قفل های دیگر معمولاً قفل درب ضد سرقت را بررسی میکنند اگر از جنس خوب باشد و مشکلش جزئی، با تعمیرات مخصوص مشکل برطرف میشود در غیر این صورت نیاز به تعویض قفل پیدا خواهید کرد.

تعویض یراق آلات درب ضد سرقت

یراق الات درب ضد سرقت جز قطعات مهمی هستند که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید( هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت باید بررسی شود). یراق آلات در میزان امنیتی که درب برای شما تامین میکند بی تاثیر نیستند برای همین کیفیت آن ها مهم است. معمولا اگر یراق آلات دچار مشکل شود باید آن را تعویض کرد مگر اینکه قضیه با محکم کردن یک پیچ و مهره حل شود.

تعمیر لولای درب ضد سرقت:



باتوجه به اینکه درب های ضد سرقت از لایه های مختلف فولادی و ... ساخته میشوند به مراتب از درب های معمولی سنگین تر هستند برای همین هنگام نصب نیاز به لولاهای محکم تر و زیاد تری دارند.

اگر هنگام نصب این نکات درست رعایت نشده باشد ممکن است پس از مدت کوتاهی لولاهای درب شما بشکند و نیاز به تعویض داشته باشید. در صورت رعایت تمام موارد نیز بعد از چند سال استفاده نیز ممکن است لولاها دچار فرسایش شود که به شدت توصیه میکنیم قبل از خراب شدن کامل لولاهای خود را تعویض کنید.

رگلاژ درب ضد سرقت

رگلاژ درب ضد سرقت به معنی این است که یک ساختار یا یک سیستم منظمی در ارتباط قطعات درب ضد سرقت با یکدیگر کمک میکند پس وقتی رگلاژ درب ضد سرقت بهم میریزد ممکن است بخش هایی که برای کارایی بهم متصل هستند بهم بریزد و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

• ایجاد گیر در باز و بسته شدن درب ضد سرقت
• ایجاد مشکل در مکانیزم حرکت مکانیکی درب ها
• ایجاد صدا هنگام باز و بسته کردن
• نفوذ صدای از درب ضد سرقت به داخل
• کندی در قسمت های همچون لولا، دستگیره ،قفل و یراق الات
• هدر رفت انرژی از طریق درب

همان طور که گفته شد موارد به یکدیگر وابسته هستند پس اگر تعمیرکار شما هنگام سرویس درب ضد سرقت به رابطه بین اجزا به طور کامل واقف نباشد ممکن است میزان خسارت را بیشتر کند پس حتما هنگام مرتب سازی رگلاژ درب ضد سرقت باید به روابط بین اجزا دقت کافی داشت.

مرمت رویه درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت جز مواردی است که ممکن است به هر دلیلی آسیب ببیند. جا به جایی وسایل بزرگ، ضربه های مختلف و ... به مرور زمان باعث میشود تا روکش درب ضد سرقت شما خراب شود و نیاز به مرمت روکش درب خود داشته باشید.

حتی ممکن است از طرح و مدل رویه درب خود خسته شده باشید به همین منظور نیاز به تعویض رویه درب ضد سرقت خود پیدا میکنید.

روکش های مختلفی با طرح و رنگ متنوع در بازار موجود هستند که برای تعویض رویه درب ضد سرقت خود باید به یک نمایندگی معتبر مراجعه کنید تا با پیشنهاد رویه خوب و نحوه تعویض مناسب، مشکل درب شما را به صورت کامل برطرف کنند.

انواع روکش درب ضد سرقت

روکش چوبی: همان طور که از اسم این مدل ها پیداست روکش های چوبی از چوب های مرغوب راش، گردو و بلوط ساخته میشود که بسیار زیبا و طبیعی است. روکش های چوب جز مرغوب ترین هاست که مورد استقبال قرار میگیرد.

روکش فلزی : این نوع روکش ها حالت فلزی به ظاهر درب میدهد که با رنگ و مدل های مختلفی ساخته میشود، روکش های فلزی از نظر مقاومت در برابر خط و خش بهتر از چوبی است.

روکش هایگلس : روکش های مدرن و جدید که با شیشه های سکوریتی و ترکیبی از نوعی پلی کربنات و ... ساخته میشود.

روکش لمینت : این روکش از جنس کف پوش های لمینیت کار شده در ساختمان است. این روکش از مواد چوبی ساخته می شود ولی این بدان معنی نیست که مستقیما از خود چوب درختان ساخته شده باشد .این روکش نیز در مواردی از جمله در کفپوش ها، دیوارپوش ها، درب و... مورد استفاده قرار میگیرد.

تعمیر دستگیره درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت جدا از مقاومت و امنیتی که دارند زیبا نیز هستند یکی از اجزایی که در زیبایی درب ضد سرقت به شدت تاثیرگذار است دستگیره درب است.

اگر دستگیره شما دچار مشکل شده و یا شکسته بهتر است هم برای امنیت و هم برای حفظ زیبایی درب ضد سرقت خود حتما دستگیره درب خود را تعویض کنید.

تعمیرکار درب ضد سرقت

با انواع مشکلاتی که ممکن است برای درب ضد سرقت شما پیش بیاید آشنا شدید و تا حدودی در جریان نحوه تعمیر هریک قرار گرفتید، حال اگر شما نیاز به تعمیر درب ضد سرقت خود داشته باشید اولین سوالی که پیش میاید این است که با چه کسی باید تماس بگیرید.

نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور هستند که جهت خرید، راهنمایی و تعمیر درب ضد سرقت به شما کمک میکنند مثل ایمان ویندور، راشا درب، درسام درب ، سلماس و ...

نمایندگی ایمان ویندور جزو برترین هاست که میتوانید با خیال راحت اعتماد کنید، معمولا این مجموعه ها با فروش انواع درب ضد سرقت ایرانی و ترک با برندهای سور ،داف و ... فعالیت دارند

جدا از خود نمایندگی، تعمیرکار درب ضد سرقت باید به شدت به اجزا درب، میزان خسارت و ... واقف باشد تا با بالاترین سرعت، کم ترین هزینه و کیفیت بالا مشکل را برطرف کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایمان
    0

    ممنون از مطلب عالیتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها