نبرد خونین و حیرت انگیز دو زرافه نر در آفریقای جنوبی + ویدئو

دو زرافه نر در یک نبرد خشن سرهایشان را به گردن یکدیگر می‌کوبند تا اینکه زرافه قوی‌تر موفق می‌شود زرافه دیگر را شکست داده و بعد از به زمین زدن او، به نشانه پیروزی پایش را روی بدن زرافه شکست خورده گذاشته و زانو بزند.

نبرد خونین و حیرت انگیز دو زرافه نر در آفریقای جنوبی + ویدئو

نبرد بسیار خشن و خونین بین دو زرافه نر توسط دوربین یک گردشگر در پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی شکار شده است. این ویدیوی جذاب از نبرد این دو جانور نشان می دهد که دو زرافه سرهایشان را به گردن یکدیگر می کوبند تا اینکه نر آلفا یا همان نر غالب که سردسته گروه زرافه ها و قوی ترین آن هاست موفق می شود نر به چالش کشنده خود را شکست داده و بعد از به زمین زدن او، به نشانه پیروزی پایش را روی بدن زرافه شکست خورده گذاشته و زانو بزند. به گفته شاهدان، این نبرد در ۵ آگوست رخ داده و در کل حدود ۴۵ دقیقه به طول انجامیده است.

دو زرافه با قدرت و خشونت تمام گردن و سرهایشان را تاب داده و به یکدیگر می کوبند. در نهایت یکی از زرافه‌ها زمین خورده و دیگری بالای سر او ایستاده و سمش را روی بدن او قرار می دهد. با این وجود، بعد از چند دقیقه، زرافه شکست خورده که یکی از گوش هایش کنده شده و در حال خونریزی است سعی می کند بار دیگر روی پاهایش بایستد. رقیب پیروز او اما به سرعت بار دیگر ضربات سر خود را به گردن او وارد کرده و بدون نشان دادن ذره ای ترحم، بار دیگر رقیب شکست خورده را به زمین می دوزد. این بار حیوان پیروز بالای سر او ایستاده و با یک ضربه سم بار دیگر او را به زمین انداخته و به نشانه پیروزی و برتری سمش را بار دیگر روی شکم او قرار می دهد.


وقتی که زرافه مغلوب برای بار دوم از جایش بلند می شود این بار نیز مورد حمله قرار گرفته اما در نهایت موفق می شود از جایش بلند شود. در ادامه حیوان پیروز او را در حال ترک قلمرو خود مشایعت می کند.

ادریش، مردی که این نبرد را به تصویر کشیده است می گوید: «تمام این درگیری حدود ۴۵ دقیقه ادامه داشت و در حالی به پایان رسید که نر پیروز، نر مغلوب را مشایعت کرد تا از به اصطلاح قلمرو او خارج شود. زرافه مغلوب به شدت زخمی شده و برای باقی عمر خود زخم های ناشی از این نبرد را بر تن خود خواهد داشت، که یادآور این نبرد ویرانگر خواهند بود که وی با آن مواجه شد».

منبع: روزیاتو

24

حجم ویدیو: 13.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    دعوا بر سر.....در تمام حیوانات وجود دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها