مرحله نخست اهدای جهیزیه به نوعروسان جوان خوزستانی برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز گفت: نماینده ولی فقیه در استان با همکاری سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام خوزستان به ۵۰۰ زوج جوان که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، ۷ قلم جهیزیه اهدا می‌کند.

مرحله نخست اهدای جهیزیه به نوعروسان جوان خوزستانی برگزار شد

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز در گفت‌وگویی با اشاره به اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان به مناسبت عید غدیر اظهار داشت: همزمان با عید غدیر و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج مرحله نخست اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در محل ناحیه مقاومت امام علی (ع) اهواز برگزار شد.

وی افزود: براساس هماهنگی نماینده ولی فقیه در خوزستان و با همراهی سپاه و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خوزستان قرار است به 500 زوج جهیزیه اهدا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح به 100 زوج جوان جهیزیه که شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه و پتو است اهدا شد. مرحله بعد نیز در هفته‌های آینده انجام می‌شود.

وی افزود: این زوج‌ها بر اساس معرفی نهادهای حمایتی و معرفی معتمدین محله و فرمانده‌های پایگاه بسیج محله مورد حمایت قرار گرفتند. این زوج‌ها همچنین کسانی هستند که تاریخ ازدواج آنها بین سال 98 تا 99 است.

میرعلایی گفت: در مرحله بعد سایر شهرستان‌های استان به ویژه اهواز، خرمشهر و آبادان در اولویت اهدای جهیزیه هستند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها