کشف انبار احتکار مواد غذایی در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از کشف انبار حاوی مواد غذایی احتکار شده شامل برنج، عدس، چای و شکر در این شهرستان خبر داد.

کشف انبار احتکار مواد غذایی در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری روز چهارشنبه گفت: پس از دریافت اخباری درباره احتکار مواد غذایی در محل انبار یک فروشگاه و خودداری از عرضه این اقلام توسط یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مرجع قضائی و دعوت از نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این انبار، پنج تُن و ۵۵۵ کیلوگرم مواد غذایی کشف کردند.

سرهنگ یاری اضافه کرد: اقلام کشف شده شامل ۲ تُن و ۱۲۰ کیلوگرم برنج هندی و ایرانی، ۹۰۰ کیلوگرم شکر، ۲ هزار و ۳۶۰ بسته ماکارونی، ۱۰۰ کیلوگرم عدس و ۷۵ کیلوگرم چای ایرانی در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه متهم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ یاری همچنین اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن موتور خودرو در یکی از روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد با هدف عرضه خارج از شبکه، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در جریان بازرسی از محل یاد شده ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور احتکاری خودرو به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان کشف و ضبط کردند که متهم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها