فال روزانه سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۲۴ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، حسابی احساساتی می‌شوید، اما به این احساسات میدان ندهید و برای اتخاذ تصمیم‌های مهم زندگی به قلب‌تان رجوع کنید. در ماه مرداد امسال با خرج‌های زیادی روبرو می‌شوید و بهتر است حواس‌تان باشد که ولخرجی نکنید. شهریور و مهر امسال زمانی است که شک و تردید‌های زیادی به ذهن‌تان خطور می‌کند، ثابت قدم باشید و به این شک و تردید‌ها بها ندهید. آبان ماه امسال افکار منفی به ذهن‌تان خطور می‌کند، اما به نفع شما است که نیمه پر لیوان را ببینید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با ثبات قدم بیشتری به پیش ببرید و این سال را به الگویی از موفقیت برای سال‌های دیگر زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. پولی که مد‌ت‌ها پیش کنار گذاشته بودید، امروز به کمک‌تان می‌آید، از این اتفاق درس بگیرید و از هر فرصتی برای پس‌انداز استفاده کنید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید.

اردیبهشت

امروز یکی از اعضای خانواده شما به موفقیتی دست پیدا می‌کند. امروز از جانب فامیل همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. اعضای خانواده را در شادی‌های خود سهیم کنید. زندگی را به اطرافیان سخت نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوای‌شان را دارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از مشکلی رنج می‌برد و به کمک شما نیاز دارد.

خرداد

دوستان و آشنایان زمینه آشنایی شما با فرد مهم و سرشناسی را فراهم می‌کنند. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط شما را درک کنند. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما دست از تلاش نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.

تیر

روزی همراه با سلامتی و شادکامی را به پایان می‌رسانید. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات‌شان را برآورده کنید. نگرانی‌های مالی‌تان به پایان می‌رسد و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. به فکر ایجاد درک متقابل بیشتری میان خود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به سرانجام برسانید. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و محبت خود را از ایشان دریغ نکنید.

مرداد

امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاورد‌های بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کار‌ها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به هم بزند.

شهریور

فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کار‌های مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید.

مهر

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کار‌ها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود.

آبان

اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. از کسی کینه به دل نگیرید و محبت را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید.

آذر

حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم حساسی، جوانب مختلف این تصمیم را دوباره بررسی نمایید.

دی

وعده و وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که سر قول‌های‌تان می‌مانید. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید. یکی از آشنایان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. در محل‌کار با مشکلی روبرو می‌شوید، برای حل این مشکل از همکاران کمک بگیرید.

بهمن

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کار‌های مذهبی کمک بگیرید. امروز از کمک و پشتیبانی اعضای خانواده بی‌بهره نخواهید ماند. تاکنون از صمیم‌قلب به کسی دل نباخته‌اید و طعم عشقی سوزان را نچشیده‌اید، اما امروز روز عاشقی شما است و به محبوبی دل خواهید باخت و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. سردرگم هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید.

اسفند

نظر‌های خود را در جمع اعلام نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را دست‌کم بگیرند. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاورد‌های بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها