آموزش سگ‌ها برای تشخیص کرونا در آلمان!

ارتش آلمان برای تشخیص زودهنگام بیماری کووید-۱۹ دست به اقدام جالب و عجیبی زده است.

آموزش سگ‌ها برای تشخیص کرونا در آلمان!

ارتش آلمان تلاش می‌کند با هدف تشخیص سریع بیماری کووید-۱۹، سگ‌هایی را تربیت کند که از طریق بوکشیدن این بیماری را تشخیص دهند.

ارتش در حال تربیت ۱۰ سگ به این منظور است و گفته می‌شود سگ‌های نژاد ژرمن شپرد، اسپانیل و رتریور می‌توانند تا ۸۰ درصد، کرونا را به درستی تشخیص دهند.

آموزش سگ‌ها برای تشخیص کرونا در آلمان!

تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۴۳ نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۵۳۶ هزار و ۸۷۷ نفر جان باخته و ۶ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۵۰۲ نفر هم بهبود یافته‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • و
    0

    اتفاقا ما هم گربه ها را اموزش می دهیم ما بلدیم فقط از خود تعریف کنیم و تلویزیون هم روی مخ مردم راه برود بسته های نمایشی پخش کنیم آن وقت از ایتالیا جلو بزنیم و دنیا حرف های ما را به تمسخر بگیرد همه کارهای ما نمایشی ست و برای خود کف می زنیم نطنز نابود می شودفلان جا می سوزد اما فوری رسانه ها می نویسند دلار 22هزار تومانی 100تومان ارزان شد آقای کیهان شناس این کی به 22هزار تومان رسید ؟نان را گران کردند پنیر آن قدر گران شد خود را از روی نان جمع کرد و رفت کسی به کسی اگر پیدا شود تلویزیون برای آرامش ما همه جور برنامه دارد کرونا حسابی در حال تاختن است و مرگ برای خلاصی از فقر آمده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها