طرح سوال از روحانی در صحن علنی مجلس


12 تیر 1399 - 22:40
5efe230252a20_2020-07-02_22-40
سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: باتوجه به تورم افسار گسیخته ، افزایش روزانه قیمت طلا ، ... طرح سوال از روحانی و احضارش به مجلس را آماده و در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۵ تیر به جریان خواهم انداخت

سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: باتوجه به تورم افسار گسیخته ، افزایش روزانه قیمت طلا ، سکه ، ارز و مسکن ، طرح سوال از روحانی و احضارش به مجلس را آماده و در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۵ تیر به جریان خواهم انداخت تا اگر روحانی برنامه ای برای اصلاح امور ندارد ، مجلس به او برنامه بدهد .

سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: باتوجه به تورم افسار گسیخته ، افزایش روزانه قیمت طلا ، ... طرح سوال از روحانی و احضارش به مجلس را آماده و در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۵ تیر به جریان خواهم انداخت

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5efe230252a20_2020-07-02_22-40
12 تیر 1399 - 22:40

سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: باتوجه به تورم افسار گسیخته ، افزایش روزانه قیمت طلا ، سکه ، ارز و مسکن ، طرح سوال از روحانی و احضارش به مجلس را آماده و در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۵ تیر به جریان خواهم انداخت تا اگر روحانی برنامه ای برای اصلاح امور ندارد ، مجلس به او برنامه بدهد .

70

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 1 پاسخ 1399/4/13 -21:44

درود بر دکتر روحانی

شهروند 1 1 پاسخ 1399/4/13 -12:37

زنده باد رئیس جمهور عزیزم یک شهروند

... 1 0 پاسخ 1399/4/13 -12:04

از دست بني بشر ديگر كاري برنميايد ، از ما بهترون بايد كاري كنند.

...درود بر مححمود احمدی نژاد 0 2 پاسخ 1399/4/13 -12:04

فقط ریس جمهور بعد از جنگ احمدی نژاد حالا هر که هرچی بگه ....دیپلماسی قوی خستگی ناپذیر

عباس 0 0 پاسخ 1399/4/13 -11:57

لطفا ما را بیشتر از این سرکار نگذارید

ح 2 0 پاسخ 1399/4/13 -11:22

امروز اگر ایشان برکنار شوند قطعا فردا برای ملت و کشور روزی مبارک خواهد بود

ایرانی 2 0 پاسخ 1399/4/13 -11:02

از این مجلس هم آبی حتی نیم گرم نخواهد شد .

علی محمد صادقیان 1 0 پاسخ 1399/4/13 -10:49

جلوی ضرر رو هر وقت بگیرید منفعت است . ای که دستت میرسد کاری بکن .

آشنا 1 2 پاسخ 1399/4/13 -09:27

شما نگاهی به دولت ومجموعه اش کنیدغربگرا بدون جبهه بدون شهیددوتابعتی سکونت فرزندانشان بعدش شما اگر یکباراززبان انها خصوصا روحانی ازشهدای مدافع حرم یاد کرده بیایید جایزه بگیریید

دانا 3 0 پاسخ 1399/4/13 -09:25

خودتان هم می دانید که نمی تواند آقای روحانی کاری بکند و شما هم برنامه ای ندارید.ملت را سر کار نگذارید.

منتظر 0 0 پاسخ 1399/4/13 -09:14

برنامه ای مدون و کارشناسی شده که تورم را مهار کند ، قیمت ها را به حد معقول برساند و ثبات اقتصادی را به همراه داشته باشد.

روح اله 3 0 پاسخ 1399/4/13 -06:25

آقا الان دیگه وقت سوال پرسیدن نسیت..بعد از ۷ سال سوال میخوای بپرسی؟ تنها‌سوالی که میشه پرسید بهش بگید شغل شما چیه؟!

رحیمی 4 7 پاسخ 1399/4/13 -01:49

انصافا اگر هر دولت دیگری به جای دولت روحانی بود تا حالاکمرش شکسته بود چرا ؟ ۱_ از روز اول شروع دولتش اصولگرایان به جای همکاری وهمفکری با او به دشمنی وچوب لای چرخش گذاشتن پرداختند وکاندید شکست خورده یعنی اقای جلیلی دولت در سایه تشکیل داد و روزنامه کیهان وجوان مدعی جدی او شدند و هر روز بر او می تاختند و... ۲ _ هم گرا وهم صدا با اصولگرایان امریکا واسرائیل وبن سلمان هم با تمام توان براو تاختند وتحریم های بی سابقه ای۲۳۲ درتاریخ را بر دولت او بستند ۳_ سیل های کم سابقه چون سیل لرستان ومرکزی و بویر احمد وبندرعباس تا زلزله های پیاپی چون زلزله سرپل ذهاب و اردبیل وکرمان وکرمانشاه هم از خجالت دولت درامدند واو را نواختند ۴_بیماری کرونا وتاثیر عمیقش بر اقتصاد کشور در این شرایط تحریم وقطع صادرات غیرنفتی به کشورهای همسایه وافت شدید ارزی دیگر بلای پیش بینی نشده بود ۵_ مصیبت دیگرسقوط بی سابقه وناگهانی قیمت نفت وفراورده های نفتی بود که به شدت بر در امد کشور تاثیر گذاشت ۶ _ بیکاری واز دست دادن مشاغل فراوانی در کشور وفشاری که بر دولت وارد شد ا ز دیگر بلا ها بود ۷ _ حمله نظامی امریکا به کاروان شهید سلیمانی واقدام متقابل ایران وتاثیر منفی وروانی این شرایط نیمه جنگی بر کشور ۸ _ لزوم حمایت از هم پیمانان سیاسی در مقابله با دشمنان جنایتکار وهزینه هایی که در این راه صرف شده و... هیچ دولتی این مصیبت ها وبلاهای غیر مترقبه را نداشته است بیاییم کمی منصف باشیم ، فردای قیامت باید جوابگو باشیم ، جناب لارگانی انتقاد های عامیانه وغیر کار شناسی نباید مبنای قضاوت شود.

سید علی میرافضلی 1399/4/13 -11:59

لطفا از بیان عراجیف و موهومات پرهیز کنید ضمنا این حرفا برای قشر بدبخت وبیسواد پشت کوهی که کاملا از دنیابیخبرن به درد میخوره

... 2 0 پاسخ 1399/4/13 -01:17

روحاني ديگه پوستش كلفت شده ، چند ماه بيشتر از حكومتش نمونده كه ... ككش هم نميگزه ....زير بار گروني مردم پدرشون در اومده . دخترم تازه عقد كرده . با حقوق معلمي نميتونم براش جهيزيه بخرم . تو رو به عدالت علي يه كاري كنيد.

مهدی 2 0 پاسخ 1399/4/13 -00:41

یه کاری بکنید فردا بهتون نگیم بادمجون...

ناشناس 10 2 پاسخ 1399/4/13 -00:16

فکر کنم بچه ۸ ساله برنامه بهتر از روحانی بده ،اگه برنامه داشت که ۷ سال کاری میکرد و دفاعی از خودش با سند داشت نه فقط اینکه بگه مردم کاهش تورم و بهبود معیشت رو احساس میکنن.

رحمانی 4 6 پاسخ 1399/4/13 -00:10

برنامه شما مجلسیان اصولگرا را که هفته قبل جناب قالی باف فرمودند : مذاکره با امریکا مطلقا ممنوع وبا اروپا با بی اعتمادی کامل . یعنی حرف اخر را اول زدن .

کاربر ناشناس 5 3 پاسخ 1399/4/12 -23:39

اقای نماینده چرا شما حس مسئولیت نداری که راه کار جلوگیری از تورم را ازطریق تصویب قانون انجام دهید ملت متاسف است ازاینکه میبیند مسئولین اصل که اداره کشور است وتعامل همه مسئولین را میطلبد را ول کرده اند ودنبال تصفیه حساب شخصی و بیخودی هستند بس دیگه باهم همکاری کنید دعوای قوای سه گانه بضرر نظام وملت وبنفع دشمنان است