استقبال رژیم صهیونیستی از اظهارات ضد ایرانی عادل الجبیر

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با استقبال از اظهارات ضد ایرانی وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجی، سخنان عادل الجبیر در نشست مطبوعاتی با برایان هوک را ستود.

استقبال رژیم صهیونیستی از اظهارات ضد ایرانی عادل الجبیر

به نقل از عربی 21، صفحه رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توییتر با بازنشر اظهارات ضد ایرانی عادل الجبیر، وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه نوشت: ایران در چهار کشور عربی سوریه، لبنان، یمن و عراق نفوذ کرد و علاوه بر فتنه انگیزی و تعرض به کشورهای همسایه، در این کشورها فساد ایجاد کرد.

در حساب توییتری وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ادعا شده است که با افزایش تحریم ها علیه تهران، حکومت ایران به پایان خود نزدیک خواهد شد!

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین جمله "ایران دشمن همه ما است؛ عربستان، اسرائیل" را هشتگ کرده است.

بر اساس این گزارش، عادل الجبیر روز گذشته در دیدار با برایان هوک، معاون پمپئو و مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران با وجود تحریم ها از سازمان های تروریستی حمایت تسلیحاتی می کند، بنابر این اگر تحریم ها برداشته شود رفتارهای ایران نیز خصمانه‌تر می شود.

الجبیر همچنین مدعی شده است که در روز یکشنبه گذشته یک محموله اسلحه ایرانی که در راه رسیدن به دست انصارالله یمن بوده است، کشف و ضبط شده است.

برایان هوک که برای جلب حمایت کشورهای منطقه از تحریم تسلیحاتی ایران به خاورمیانه آمده، تاکنون به امارات، عربستان و بحرین رفته است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها