یک نماینده مجلس:

تجربه فیلتر تلگرام به هیچ وجه موفق نبود/ مجلس به دنبال فیلترینگ نیست

نماینده مردم تهران در مجلس، تجربه فیلتر تلگرام را تجربه‌ای ناموفق خواند و گفت که مجلس یازدهم به دنبال اعمال فیلترینگ در فضای مجازی نیست.

تجربه فیلتر تلگرام به هیچ وجه موفق نبود/ مجلس به دنبال فیلترینگ نیست

روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم به دنبال فیلترینگ و محدودسازی فضای مجازی نیست و این موضوع را اولویت امروز کشور نمی‌‎داند، اظهار کرد: تا زمانی که زیرساخت‌های داخلی ظرفیت کافی را برای حضور کاربران نداشته باشد، بستن صرف فضای مجازی خطایی استراتژیک است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنی از حضرت امام خمینی(ره) درباره بحث تعطیلی سینماها در اوایل انقلاب، گفت که همانطور که امام فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با فحشا مخالفیم و سینما تعطیل نشد؛ امروز نیز باید بدانیم که نگاه سلبی به هیچ عنوان جواب نخواهد داد.

وی تصریح کرد: از جانب دیگر مسئله فیلترینگ و محدودسازی‌ها در فضای مجازی به هیچ عنوان اولویت کشور و مجلس نیست و نمایندگان به مسائل اصلی جامعه می‌پردازند.

ایزدخواه یادآور شد: البته دولت در زمینه ایجاد شبکه ملی اطلاعات، توسعه زیرساخت‌‎های داخلی و تقویت شرکت‌ها و پیان رسان‌های داخلی کم کاری کرده و در این زمینه حتما مجلس مطالبه جدی از دولت خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه به صرف فیلترینگ ایسنتاگرام، توئیتر و تلگرام معضلی از مسائل اجتماعی کشور حل نخواهد شد، عنوان کرد: تنها راهکار فعلی، تقویت ظرفیت‌‎ها و زیرساخت‌های داخلی است و اینکه برای عضویت کاربران در اپلیکیشن‌های داخلی امتیازاتی قائل شد تا مردم به جای شبکه‌های خارجی، جذب شبکه‌‎های داخلی شوند.

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ...
    0

    هميشه هر چي و كه دقيقا ميخوان انجامش بدن ، اول ميگن تو برناممون نيست . بعد عملي مي كنند . مگه نگفتند ، زياد كردن قيمت بنزين تو برناممون نيست ! بلافاصله زيادش كردند . اينا سياه بازيشونه ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها