جعل و کلاهبرداری ۲۶ میلیارد ریالی در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۶ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری از حساب یک شرکت دولتی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه خبر داد.

جعل و کلاهبرداری ۲۶ میلیارد ریالی در یاسوج

سردارمهدی انصاری، در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر این که شخصی طی ۲ فقره نامه جعلی منتصب به مقام قضائی مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از حساب یک شرکت دولتی برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و تعامل با نماینده حقوقی و حراست یکی از بانک‌ها پرینت حساب مقصد کلاهبردار را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد، مبالغ برداشتی توسط شخص کلاهبردار به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت خرید طلا، ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بابت خرید ۴ دستگاه خودرو شامل: هایما، سوناتا، جک و سمند، ۵ میلیارد ریال به حساب خواهرش و مابقی مبلغ را به حساب خودش نزد بانک ملی واریز کرده است.

سردار انصاری با اشاره به این که دستور ممنوع الخروجی برای متهم اصلی پرونده صادر شد، خاطرنشان کرد: مأموران با انجام تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی و ۵ متهم دیگر پرونده را دستگیر که متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و طلاهای خریداری شده توسط متهم به مقدار تقریبی ۴۵۰ گرم کشف و خودروها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری هستند، بیان کرد: آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها