محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

افتخار نظام جمهوری اسلامی در طول سالیان گذشته، تلفیقی از دین‌داری و مردم سالاری در مدل جمهوری اسلامی است. مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به طور متوسط هر سال یک بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند که در این دوازده دوره؛ هفت نفر با رای مردم انتخاب شدند. در این میان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با کسب ۹۵ درصد آرای ملت، محبوب‌ترین رئیس جمهور تاریخ کشورمان است.

بنی‌صدر؛ گرگی در لباس میش

در اولین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور، در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۱۳۵۸ تعداد ۱۰۷ نامزد به رقابت پرداختند. بر اساس آمار، بیش از ۲۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن بودند که حدود ۶۸ درصد (۱۴میلیون و ۱۵۲هزار نفر) آن‌ها شرکت کردند و ابوالحسن بنی‌صدر مورد اقبال عمومی قرار گرفت. بنی‌صدر توانست ۷۶ درصد رای مردم را به خود اختصاص دهد.

نخستین رئیس جمهور ایران، تجربه‌های منحصر به فردی در مقایسه با دیگر روسای جمهوری پشت سر گذاشته است. ابوالحسن بنی صدر که در روز‌های انقلاب به همراه حضرت امام خمینی (ره) از پاریس به ایران بازگشت، بهمن ماه سال ۵۸ در پی استعفای دولت مهدی بازرگان و برگزاری نخستین انتخابات ریاست جمهوری ایران، با کسب بیش از ۱۰ میلیون رای به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

بنی صدر که در ابتدا حمایت بسیاری از انقلابیون را به همراه داشت با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و حوادث پس از آن وارد مرحله تازه‌ای شد؛ چرا که برای دفاع از خاک کشور، به سپاه و بسیج اعتقادی نداشت و سلاح و امکانات در اختیار آنان قرار نمی‌داد و همین اوضاع جنگ را برای نیرو‌های خودی بسیار سخت می‌کرد.

کشمکش‌ها که در ادامه به درگیری‌ها و اغتشاشات خیابانی منجر شد، موجب شد تا حضرت امام خمینی (ره) او را از سمت فرماندهی کل قوا عزل کند و مجلس شورای اسلامی نیز روز ۳۱ خرداد۱۳۶۰ رای به عدم کفایت او بدهد و بنی صدر به یاران خود در سازمان منافقین پیوست.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

محمدعلی رجایی؛ مردی از جنس مردم

انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ پس از گذشت یک سال از آغاز جنگ تحمیلی برگزار شد. در این انتخابات بیش از ۲۲ میلیون نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد بیش از ۱۴.۵ میلیون نفر (۶۴،۲۴ درصد) شرکت کردند.

چهار چهره شاخصی که در این رقابت شرکت کردند عبارت بودند از سیداکبر پرورش (نماینده مجلس)، عباس شیبانی (پزشک)، حبیب الله عسگراولادی مسلمان (نماینده مجلس) و منتخب این دوره؛ محمدعلی رجایی که با کسب ۹۰ درصد آرا دومین رئیس جمهور ایران شد.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

حدود یک ماه پس از عزل بنی صدر، محمد علی رجایی طی یک انتخابات زود هنگام به عنوان رئیس جمهوری برگزیده شد. آقای رجایی که حکم تنفیذ خود را روز ۱۱ مرداد از آیت الله خمینی دریافت کرد دولت خود را با نخست وزیری باهنر تشکیل داد، با این حال عمر ریاست جمهوری او به یک ماه نرسید و هشتم شهریور همان سال به همراه آقای باهنر و چند نفر دیگر در اثر انفجار در دفتر نخست وزیری کشته شد.

سید علی خامنه‌ای؛ رئیس‌جمهوری محبوب، رهبری محبوب‌تر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مهر ماه سال ۱۳۶۰ و در پی برگزاری انتخاباتی زودهنگام به ریاست جمهوری رسید. شاید بتوان یکی از چالش‌های مهم ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای را جنگ تحمیلی دانست؛ جنگی که امثال بنی صدر آن را به فاجعه‌ای علیه ملت ایران تبدیل کرده بودند.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

شاید بتوان یکی از چالش‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آن دوران را جنگ تحمیلی دانست که بنی‌صدر با خیانت‌های خود آن را به فاجعه تبدیل کرده بود. سومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ دهم مهرماه ۱۳۶۰ برگزار شد. در این انتخابات بیش از ۲۲ میلیون و چهارصدهزار نفر واجد شرایط بودند که از این تعداد ۱۶ میلیون و ۸ صدهزار نفر (۷۴.۲۶درصد) شرکت کردند.

در این دوره ۴۶ نفر داوطلب شدند که پس از بررسی شورای نگهبان صلاحیت ۴ نفر تأیید شد. این افراد عبارت بودند از اکبرپرورش (نماینده مجلس)، سید رضا زواره‌ای (معاون وزارت کشور)، حسن غفوری فرد و حضرت آیت الله خامنه‌ای (نماینده شورای انقلاب و معاون وزارت دفاع) که با ۹۵درصد آرا به ریاست جمهوری انتخاب شد و به این ترتیب محبوب‌ترین رئیس جمهور تاریخ انقلاب تا کنون به نام ایشان خورد. رهبر معظم انقلاب نخستین رئیس‌جمهور دو دوره‌ای ایران بودند.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی؛ سردار سازندگی

با رحلت جانسوز امام خمینی (ره) در خرداد سال ۶۸، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که ماه‌های آخر ریاست جمهوری خود را سپری می‌کردند به عنوان جانشین خلف ایشان انتخاب شدند. آیت‌الله هاشمی هم در انتخابات ریاست جمهوری مرداد ماه سال ۶۸ نامزد شد و با بیش از ۱۵ میلیون رای یعنی حدود ۹۴ درصد آرا به ریاست جمهوری رسید.

هاشمی دو دوره چهارساله تا سال ۱۳۷۶ رئیس جمهور ایران بود و بیشترین توان دولت خود را بر بازسازی ویرانه‌های جنگ تحمیلی و نوسازی ایران گذاشت. این اقدامات او موجب شد تا هوادارانش عنوان سردار سازندگی را برای او برگزینند. هاشمی رفسنجانی هم رئیس‌جمهوری بود که با رای مردم دو دوره در پاستور حضور داشت.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ارتحال جانگداز رهبرانقلاب در تاریخ ششم مردادماه ۱۳۶۸ برگزار شد. در حالی که چهارمین رئیس جمهور عملاً تا ۱۷ مهر آن سال باید در پست ریاست جمهوری انجام وظیفه می‌کرد، اما به علت ارتحال امام امت انتخاب رئیس جمهور وقت به رهبری نظام جمهوری اسلامی، انتخابات روز جمعه ۶ مرداد ماه برگزار و این دوره یک ماه و نیم زودتر از موعد مقرر انجام شد.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

در این انتخابات ۳۰ میلیون ۱۳۹هزار و۵۹۸ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد نفر۱۶میلیون ۴۵۲هزار و۶۷۷ نفر (۵۴.۵۹درصد) شرکت کردند. در این دوره، ۷۹ نفر داوطلب شدند و دو نفر تأیید صلاحیت شدند که از میان آن‌ها اکبر هاشمی رفسنجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی) با ۱۵میلیون۵۵۰هزار و۵۲۸ رأی (۹۴ درصد) رئیس جمهور شد و رأی عباس شیبانی (نماینده مجلس) نیز ۶۳۵ هزار و۱۶۵ رأی (۳.۸۶درصد) بود. در ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باز هم آیت‌الله هاشمی اقبال عمومی را به دست آورد. احمد توکلی (سردبیر اقتصادی روزنامه رسالت) ۴ میلیون۲۶ هزار و ۸۷۹ رأی (۲۳.۹۷درصد)، عبدالله جاسبی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی) با یک میلیون و ۴۹۸ هزار و۸۴ رأی (۸.۹۲درصد)، رجبعلی طاهری (مجری طرح سازمان صنایع دفاع) با ۳۸۷ هزارو۶۵۵ رأی (۲.۳۱درصد) و اکبرهاشمی رفسنجانی با ۱۰میلیون۵۶۶ هزارو۴۹۹ رأی (۶۳درصد).

دولت اصلاحات

هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با تجربه‌ای متفاوت همراه شد. سید محمد خاتمی که سخن از اصلاحات در جمهوری اسلامی و توسعه سیاسی زده بود، با رای بیست میلیونی مردم به ریاست جمهوری رسید و توانست حدود ۷۰ آرا را به خود اختصاص دهد. کارنامه دولت اصلاحات در حوزه اقتصادی به نسبت دیگران موفق‌تر بود. او موفق شد با وجود نوسان قیمت نفت، رشد اقتصادی را به شش درصد رسانده، تورم را تا حدودی کنترل کرده و بدهی‌های خارجی ایران را کاهش دهد.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در تاریخ دوم خردادماه ۱۳۷۶ برگزار شد. در این دوره ۳۶میلیون۴۶۶هزار و ۴۸۷ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که از این تعداد ۲۹ میلیون۱۴۵هزارو۷۴۵ نفر (۷۹.۹۲درصد) در انتخابات شرکت کردند. در این انتخابات ۲۳۸ نفر داوطلب شدند که از این تعداد ۴ نفر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

ترتیب آرا به این صورت بود :

سید محمد خاتمی با ۲۰میلیون۱۳۸هزارو۷۸۴ رأی (۶۹درصد)،

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری با ۷میلیون و۲۴۸هزارو۳۱۷ رأی،

محمد محمدی ری شهری با ۷۴۴ هزارو۲۰۵رأی،

سید رضا زواره‌ای با ۷۷۲هزار و۷۰۷ رأی.

سید محمد خاتمی در انتخابات سال هشتاد هم برای بار دوم با ۲۱میلیون و۶۵۹ هزار و۵۳ رأی (۷۷درصد) رئیس جمهور شد.

محمود احمدی‌نژاد، از بهشت تا پاستور

نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در تاریخ بیست‌وهفتم خردادماه ۱۳۸۴ برگزار شد. دو دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد از سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در سال ۱۳۹۲ به پایان رسید. او پس از دو سال تجربه شهرداری تهران موفق شد، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.

این دوره از انتخابات ریاست جمهوری طی دو مرحله برگزار شد و در جریان آن محمود احمدی نژاد با به دست آوردن ۶۳ درصد آرا به عنوان ششمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

نتایج انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری دوره نهم به این صورت بود:

آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی با ۶ میلیون و۱۶۰رای (۲۱ درصد آرا) نفر اول، محمود احمدی‌نژاد با ۵ میلیون و ۷۱۰رای (۱۹.۵درصد آرا) نفر دوم، مهدی کروبی با ۵ میلیون و۷۰ هزار رای (۱۷.۳درصد آرا)، محمدباقر قالیباف با ۴میلیون و۷۰ رای (۱۳.۹درصد آرا)، مصطفی معین با ۴میلیون و۵۰ هزار رای (۱۳.۸درصد آرا)، علی لاریجانی با ۱میلیون و ۷۴۰ هزار رای (۵.۹ درصد) و محسن مهرعلیزاده با یک میلیون و۲۹۰ رای (۴/۴ درصد) به ترتیب در رتبه بعدی قرار گرفتند.

بر اساس نتایج مرحله اول، هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد به مرحله دوم راه یافتند. در مرحله دوم انتخابات، محمود احمدی نژاد موفق شد اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد و رئیس‌جمهور ایران شود. دهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در روز جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ برگزار شد.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

بر اساس اعلام رسمی وزارت کشور، محمود احمدی‌نژاد (بیش از ۲۴ میلیون رأی) در این انتخابات با اختلاف رأی زیادی نسبت به نفر دوم به پیروزی رسید . در این دوره، بیش از ۴۶ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن بودند که ۸۵ درصد آن‌ها در رای گیری شرکت کردند و احمدی‌نژاد هم در لیست روسای جمهوری دو دوره‌ای کشور قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی؛ تدبیری برای امید ملت

دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی که سال ۹۲ در کارزار انتخاباتی با حمایت اصلاح طلبان موفق به شکست نامزد‌های اصولگرا شد، بلافاصله تلاش برای گشودن گره از مذاکرات هسته‌ای را آغاز کرد. در دوره او برای نخستین بار پس از قطع روابط، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مقابل هم نشستند و گفتگو کردند. تیم اقتصادی روحانی در پی موفقیت مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌ها، موفق شد تورم را کاهش دهد، رشد اقتصادی را مثبت کند و پای قدرت‌های اقتصادی را به ایران باز کند.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

یازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار و حسن روحانی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

به گفته وزیر کشور بیش از ۵۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در این انتخابات بودند که از این تعداد ۳۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۵۶ نفر رأی خود را به صندوق انداختند و مشارکت ۷۲.۷ درصدی را رقم زدند.

از مجموع این تعداد آرا حجت‌الاسلام روحانی با کسب حدود نوزده میلیون رای حائز اکثریت آرا شد و به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

آرای سایر کاندیدا‌ها به این شرح است:

محمد باقر قالیباف ۶۰۷۷۲۹۲ رای، سعید جلیلی ۴۱۶۸۹۴۶ رای، محسن رضایی میرقائد ۳۸۸۴۴۱۲، علی اکبر ولایتی ۲۲۶۸۷۵۳ و سید محمد غرضی ۴۴۶۰۱۵.

محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار

بیست‌ونهم اردیبهشت ۹۶ بود که دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور چهار نامزد برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

سید مصطفی آقا میرسلیم: ۴۷۸،۲۱۵

حسن روحانی: ۲۳،۵۴۹،۶۱۶

ابراهیم رئیسی ساداتی: ۱۵،۷۸۶،۴۴۹

سیدمصطفی هاشمی طبا: ۲۱۵،۴۵۰

بدین ترتیب حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی نیز رئیس‌جمهور دو دوره‌ای کشورمان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 244
  • دولت
    0

    بدتر از دولت روحانی ندیدم هرگز.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      احمد ی نژاد و رجایی

  • کاربر ناشناس
    0

    اینجا جاداره از محبوب ترین رهبر ویا پادسته هم یاد کنید

  • اسد
    0

    محبوبترین رئسای جمهور ایران از نظر بنده شهید رجایی و اقای احمدی نژادند. اگر بناست محبوبترین رئیس جمهور ایران معرفی گردد باید معیارهایی برای ان تعریف کرد و تعداد رای در انتخابات هرگز ملاک خوبی نبوده و نمیتواند باشد چرا که ارای مردم در پای صندق بر مبنا و معیارهایی تعریف میگردد که با توجه به تبلیغات،جناح بندیها،تحریمهای شرکت در انتخابات(تحریم انتخابات توسط برخی جناحها که هرگاه مطمئن میشوند رای مردم را نخواهند داشت انتخابات رو تحریم میکنند )فشارهای خارجی،دخالتهای داخلی (خصوصا بر شورای نگهبان)توصیه های چهرها و ... ،انچه در محبوبیت پس از انتخاب برای مردم حاصل میگردد مهمتر است که البته نشانه صداقت،پشتکار،کارنامه ،دستکاری،راستی،فداکاری،سخت کوشی،دشمن ستیزی و وطن پرستی طی دوره ریاست ایشان است. با این تفسیر در منظر توده مردم ایران شهید رجایی و احمدی نژاد را در صدر محبوبیت و روحانی،هاشمی و خاتمی در ذیل این فهرست جای دارد. خبر فوری عزیز خوبست کمی حرفه ای تر و البته اخلاقی تر موضوعات رو تحلیل کنید. رییس جمهوری که با توصیه به شورای نگهبان رای تایید میگیرد و توسط سرویسهای خبری استکبار و ارتجاع تبلیغ میشود و تمام جناحهای معاند انقلاب برای انتخاب ان متحد میشوند میشود اقای روحانی که درست سر بزنگها زانوی خود را رو گردن مردم،اقتصاد،سیاست،فرهنگ و استقلال کشور میفشارد و گویی با دشمنان انقلاب و مردم کاملا هماهنگ و همراه هستند.خبر فوری اگر جیره خوار نفوذیها و باندهای فساد و زور و زر نیستید کمی سعی کنید این را بنمایش بگذارید.

  • ابراهیم حامدی
    0

    فقط احمدی نژاد .نمودار کاری همشونو جمع کنی به اندازه احمدی نژاد به این مملکت خدمت نکردن .

  • پرتو
    0

    حکم مستوری و مستی هم بر خاتم توست کس ندانست که آخر به چه حالت برود

  • علی
    0

    هیچ کدوم بدرد نمیخورن

  • ناشناس
    0

    شما که راست میگید

  • حق
    0

    امپراتور عشق احمدی نژاد خار چشم وطن فروشان و مفسدان بیدین

  • کاربر ناشناس
    0

    من این الله هاشمی را قبلاً خیلی دوست داشتم و محترم میشمردم اما الان تنها کسی که لیاقت دارد دکتر است با احترام 1. رهبر بزرگوار2. احمدی نژاد

  • فاضل
    0

    آقای خاتمی محبوبترین رئیس جمهور است

  • احسان
    0

    آمارها کذبن.محبوبیت جناب مهندس روحانی زیر بیست درصده...هجده درصد از مدیران و زیر دستان ایشونن و یک درصد باقیمانده هم یارانه بگیران و معیشت بگیران هستند

  • ایرانی
    0

    هنوز در شگفتم که چرا آقایان کروبی و معین با اینکه می توانستند حدس بزنند مرحوم هاشمی رفسنجانی از اقبال بیشتری برخوردار خواهد بود به نفع او کنار نرفتند که در کل صد درصد مسیر زندگی خود ایشان و هم درصد بالایی از مردم کشور بهتر از آنی شود که شد.

  • یوسف مصطفی پور
    0

    بهترین ریس جمهور ایران آقای رجایی بود بس خدا رحمت اش کند فقط آقای رجایی بود بس خدا رحمت کند

  • دبهل
    0

    ازلحاظ کاری آقای رجایی .ازلحاظ کاری و نرمش آقای خاتمی بقیه برای خودشون بیشتر کار کردن .

  • .
    0

    نظر الان مردم شرط است نه زمان شور انقلاب و جنگ که نصف مردم بی سواد بودند. الان نظر سنجی صورت گیرد تا ببینیم کی در صدر میرود

  • ح ب
    0

    سلام خسته نباشید محبوب ترین رئیس جمهورشهیدرجایی بود

  • ایرانی
    0

    تنها انتخاب آزاد بنی صدر بود بنی صدر منتخب مردم بود.

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      زاررررررررت ،چی زدی دادا فکرکنم جنسش اعلاس

  • ا س ف
    0

    فقط خاتمی

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      میشه دلایل طرفداریتون رو بفرمایید ایشون چه کار کردند که شما انقدر دوسش دارید

  • مهران لغریزاده
    0

    فقط دکتر محمود احمدی نزاد.. درود بر شرفت.. خداوند بزرگ بی همتا. دشمنانت رسوای جهان گرداند... وما نجات پیدا خواهیم کرد.. حتما با امدن تو از دست.. پارتی بازی ها... رانتخواریها.. دزدیها... بی عدالتیها.. خود برتربینیها.. له شدن طبقه فقیر پا برهنه نجات پیدا خواهیم کرد.. نه افول چرا...نه افساد طلب... زنده باد ایران.. زنده باد دولت بهار... ..

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      آفرین فقط احمدی نژاد خوب کار کرد. درود براحمدی نزاد محبوب دلها

  • کامبیز خوشگله
    0

    محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایران شهید رجایی و سید علی خامنه ای و منفورترین آنها روحانی ، ضمنا رجایی شهید شد نه کشته شد لطفا اصلاح بفرمائید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حرص نخور شیر خشک میشه بچه ها گشنه میمونن

    • مهدی
      0

      دمت گرم داداش آره قبول دارم حرفتو

  • فرهاد
    0

    شهید رجائی و احمدی نژاد بقیه دوزد غارتگری سواستفاده از پست مقام قدرت هستن

    نظرات شما -
    • علی
      0

      حاجی سنگ احمدی نژاد رو به سینه نزن برو ببین پسرای احمدی نژاد چیکارا میکنن، محمود جون تون کم اختلاس و دزدی نکرد

  • کاربر ناشناس
    0

    هیچ کدومشون دردی از مردم نگرفتند، این و چهل سال زندگی تو این جهنم به من آموخته..برنامه هر روز صف .گرونی .تو صف یهچیزای

  • ابراهیم ایرانپور مبارکه
    0

    رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی ایران پس از مقام رهبری بالاترین مقام وبنوعی دومین مقام کشور بوده که از طریق انتخابات وبارای مستقیم مردم انتخاب می شود .اکنون چهاردهه از تشکیل جمهوری اسلامی میگذرد در این چهاردهه از تشکیل حکومت اسلامی وطبق قانون اساسی روسای جمهوری با رای مردم انتخاب گردیدند که اولین آنها ابوالحسن بنی صدر بوده که با آمدن بر مصدر کار به ابوالحسن پینوشه لقب پیدا نموده وبدلیل مشکلاتی که فراهم آورده وهمسویی با دشمنان اسلام ومیهن وانقلاب اسلامی بلحاظ عدم کفایت سیاسی و حب جاه ومقام توسط مجلس شورای اسلامی استیضاح وبا حکم امام خمینی رحمت الله علیه وتائید آن از ریاست جمهوری خلع وبه دامان اربابان خود پناه شد .پس از آن شهید محمد علی رجایی بعنوان دومین رئیس جمهوری اسلامی از سوی مردم انتخاب و بواسطه اینکه شهید رجایی ازجنس مردم واز میان مسردم بوده طرحها وبرنامه های رفاهی برای مردم پیاده نموده ودشمنان بدلیل تعهد وتدین آن شهید نتوانسته آن شهید راتحمل کنند ومتاسفانه به فاصله کمی از حادثه انفجار هفتم تیر انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در حالی که کشور ونظام اسلامی در گیر جنگ صدامیان بوده ومشکلات انقلاب وتشکیل نهادهای اطلاعاتی وامنیتی تجربه چندانی نداشته حادثه هشتمشهریور وانفجار دفتر ریاست جمهوری توسط کوردلان وخفاشان ومنافقان بوقوع پیوست و رئیس جمهور مردمی محمدعلی رجایی بهمراه شهید باهنر به شهادت رسیده .گرچه شهید رجایی به آرزوی خود رسبد ولی پرچم وعلم او بدست سرداری دگر برداشته شد وسومین رئیس جمهور حضرت آیت الله سید علی خامنه ای با رای ونظر مردم به عنوان سومین ریاست جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب

  • ش
    0

    بهترین رئیس جمهور حسن روحانی و رفسنجانی هستند.

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      0

      دلار 19 تومن چی بهتر از این

    • عبدالله
      0

      فقط آیت الله رفسنجانی

    • منصور
      0

      حالت خوبه ؟!

    • Hamid
      0

      اتفاقا بدترین رئیس جمهور ها بودن آقای رفسنجانی که تخم پیمانکار تواین مملکت کاشت که هنوز درگیر این موضوع هستیم.وچقدر ناله نفرین پشت سرش هست. وحسن روحانی هم بیکفایت ترین رئیس جمهوری که دیدیم کلا آقای روحانی حکم دیوار تواین مملکت داره

  • محمد
    0

    فقط سید محمد خاتمی

    نظرات شما -
    • پزشک سهمیه ای
      0

      از دست بنده ها خارج شده دیگه.خداوند خودش شفا عنایت کند به شما

  • رسول
    0

    اول اقا بعد رجایی و احمدی نژاد محبوبیت رو جناب کارشناس وابسته نتونسته درست از بطن جامعه ارزیابی کنه احمدی نژاد هیچ چیز نداشته باشه که البته همه چیز داره یک خصلت داره مردم اون خصلت رو دوست دارند ساده زیستی و به فکر محرومین بودن توام با شجاعت اگر هم نتیجه مناسب نگرفت بخاطر منیت هایی بود که متاسفانه در سطح مسئولین بلند پایه و میانی وجود داشت

  • علیرضاجهانپور
    0

    درزمان من فقط احمدی نژاد

  • پ م
    0

    سلام اول حضرتاقا بعد رجایی

  • علی
    0

    بهترین رئیس جمهور با اختلاف آقای احمدی نژاد هم مردمی هستند هم حقیقتا به کشور و مردم خدمات بسیاری داشتن بعد از ایشون هم آقای رجایی

  • میلاد حیدری
    0

    مرحوم آیت الله رفسنجانی که واقعا دلسوز بودن ... تو دوره ایشون به معنای واقعی سالهای سازندگی بود و کمترین تخریب های دولتی را شاهد بودیم ... کمترین فساد نسبت به دوره های دیگر رییس جمهوری واقعا یادشون بخیر روحشون شاد یک اصلاح طلب واقعی بودن که همیشه روی افکارشون ایستادگی کردن و یه مرگ زود هنگام باعث شد که هنوز باور کردن مرگ ایشون سخت باشه

    نظرات شما -
    • پزشک سهمیه ای
      0

      خداوند حودش شفا عنایت کنه

  • رسول
    0

    روحانی بیچاره ، هیچکدوم اینا شرایطشون مثل روحانی نبود از زمین و زمان براش بد بارید همه هم پشت سرش بد میگن واقعا تو این شرایط کشورو داره مدیریت میکنه باید بهش خدا قوت گفت همه فکر میکنن هیچکاری نمیکنه نشسته یجا ولی کسی خبر نداره تو این شرایط چه همتی میخواد پای کار وایسی همه ام بهت بد نگاه کنن!!

    نظرات شما -
    • پزشک سهمیه ای
      0

      نکنه خود روحانی هستی که اومدی داری نظر میدی.یا اینکه وام کلان گرفتی و بلبل خان شدی

    • حسین
      0

      ریس جمهوری که فقط بفکر مذاکره هس میگی بدشانس؟

  • امید
    0

    سلام فقد خاتمی

  • حسین شاه حسینی
    0

    شهید رجایی و محمود احمدی نژاد

  • علی
    0

    خب معلومه احمدی نژاد بزرگترین مرد و بهترین رییس جمهور کل تاریخ ایرانه

  • میرزایی
    0

    مردی از جنس مردم محمود احمدی نژاد ❤

  • پاکزاد
    0

    منفورترین روحانی .... محبوبترین احمدی نژاد ... وعده ما ۱۴۰۰ پای صندوق رای

  • اَبنا الحیدر(ع)
    0

    محبوبیت رئیس جمهور در ایران عملا فقط از نظر شخصیتی و حزبی است. وگرنه رئیس جمهور در ایران هیچگونه اختیاری نداره و فقط یک توجیح برای خرابکاری دیگر افراد است. از نظر بنده ما بهترین نداشتیم ولی از بد و بدتر میتونیم بگیم شاید در آینده با یک انتخابات سالم یک رئیس جمهور رو به عنوان بهترین معرفی کنیم البته از لحاظ عملکرد نه جناح سیاسی. ایاک نعبد و و ایاک نستعین.

  • ناصر پوررمضان
    0

    افزایش نرخ دلار و بنزین و افزایش تورم و نقدینگی دستاورد ثابت همه روسای جمهوری اسلامی بوده است دستاوردی بسیار غرورآفرین و مردمسالارانه

  • امیرحسن عامری
    0

    اول حضرت آیت الله خامنه ای و بعد هم جناب رجایی و در رتبه سوم آقای احمدی نژاد

  • سام
    0

    میشه با همین لیست یه نظرسنجی تو کانالتون بزارید؟ جرأتش را دارید؟

    نظرات شما -
    • هموطن
      0

      عزیزم،نظرات رو با دقت مرور کن همون نظر سنجی مورد نظر شما اتفاق افتاده:اول رهبر عزیزمون،دوم شهید رجایی و سوم احمدی نژاد. بقیشون یا خائن بودن یا احمق و منحرف.

    • علی
      0

      دقیقا موافقم فقط دو گزینه دیگر هم اضافه کنند یک گزینه هیچکدام و یک گزینه دیگر همه موارد یکی هستن

  • مقداد میرزایی
    0

    رئیس دل ها محمود احمدی نژاد عشقی عشق اگر گذاشتن بیایی رای میدم اگرم نذاشتن دیگه تا زنده ام توی هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم

  • علیرضا
    0

    بدترین دولت بعد از انقلاب دولت روحانی هست که با حمایت خاتمی و رفسنجانی علیهم اللعنه رئیس جمهور شد.

  • آقایوسف
    0

    شهید رجایی واحمدی نژاد

  • محمد
    0

    مدیریت آقای هاشمی در بحرانا بینظیر بود،هیجکدوم بپای ایشون نمیرسن،احمدی نژاد چکاری برای این ملت کرد جز آوردن تورم افسار گسیخته و فقر من نمیدونم،هنوز نفهمیدین این یارانه یه کلاه گشاد بود؟کدوم اقتصاد دانی کارای اخمدی نژاد رو تائید میکنه،سربازای انگلیسی رو تو آبهای سرزمینیمون گرفتن بعد با سلام و صلوات راهیشون کردن خونه هاشون این افتخاره؟درصورتی ک اگه برعکس میشد ماجرا و نیروهای ما بدست اونا میوفتادن خدامیدونه چه بلایی سرشون میاوردن،

  • سید حسن دلاوری
    0

    بی شک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای محبوب ترین بودند

  • امیرمحمد
    0

    احمدی نژاد فرشته نجات ملت ایران.

  • علی
    0

    از هاشمی به بعد رو یادمیدم از هیچ کدومم خیر ندیدیم فقط عوض شدن الکی

  • صاعد
    0

    فقط‌ایت‌‌الله‌رفسنجانی‌وخاتمی

    نظرات شما -
    • پزشک سهمیه ای
      0

      خداوند شفات بدهد فقط

    • محمد
      0

      کشور به سوی اشرافی‌گری و لیبرالی و غارت بیت المال به اسم خصوصی سازی

  • خضریان
    0

    محمود ❤

  • رقیه تقی لو
    0

    محبوب ترین ریس جمهور من آقای سیدعلی خامنه ای

  • احسان وفایی
    0

    رجائی

  • صادق
    0

    هیچکدوم از روسای جمهور تخصص نداشتن...تخصص...مسئولین بی تخصص...روسای جمهور بی تخصص...حکام بی تخصص...حکومتداری تخصص میخواد ولاغیر...هر چقدر هم مردمی باشی،وقتی تخصص نداشته باشی مایه رنجی...

  • حسین
    0

    بهترین دولت از لحاظ اقتصادی دولت خاتمی بود

  • زهرا بهلولی
    0

    من در دوره که خودم وارد بازار کار شدم در دوره آقای خاتمی واقعا احساس ارامش داشتم و براحتی میشد اگه شاغل بودی تمام امکانات رفاهی بهره ببری و با چند سال کار کردن و وام مسکنی که با خرید خانه مطابقت داشت براحتی صاحب خانه و ماشین شوی و بدترین کابوس زندگی من زمان الان است که قیمتها به روز بیشتر میشه و خانه خریدن برای قشر ضعیف جامعه به یک رویا تبدیل شده و واقعا قشر محروم جامعه در حال له شدن هستند

  • مارال
    0

    روحانی منفورترین،رجایی عشق ترین،پدرم ميگه در زمان رجایی به کهنسالان حقوق میداند حتی به مادر بزرگ بابام که نه بازنشسته بود نه کارافتاده اما به لطف آقای رجایی بهش حقوق میداند،خدا رحمتش کنه،رییس جمهوری که حتی خونش کولر نداشت.

  • اسداله
    0

    سلام بهترین رئیس جمهور حضرت آیت الله خامنه ای بود در زمان جنگ باهمه کاستی ها و تحریم، کشور شرایط خوبی داشت

    نظرات شما -
    • علی
      0

      طوری که تو گفتی پیعمبر بودن ایشون

  • R
    0

    خاتمی،رییس جمهور تکرار نشدنی تاریخ ایران،محبوب،مقتدر،و حاوی بهترین گفتمانها و برش کاری ووتاثیرگزاری در دید مثبت جهان نسبت به ایران۰۰۰

    نظرات شما -
    • پزشک سهمیه ای
      0

      گفتمان شد واسه مردم نون و اب یا بهداشت یا شغل یا اقتصاد.خداوند خودش شفات بده به حق خاتمی

  • عارف
    0

    دیروز چک کردم سهام عدالتم یازده ملیون هست. تنها رئیس جمهوری که پول تو جیب من کرد احمدی نژاد هست. بقیه جیب ما رو زدند(بغیر از رجائی عزیز)

  • M
    0

    هيچکدوم...چ دردي رو از ما مردم درمون کردن؟ من ب عنوان يه زن بي سرپرست زيربار مسئوليت زندگي و تورم له شدم هيچکس صدامو نفهميد..چکار کردن برامون؟ حالا يکي بياد و درد مارو درمان کنه..با ماهي 500 تومن زندگي کنه ببينم ميتونه؟

  • شعبانی
    0

    فقط احمدی‌نژاد (نجات)

  • زینب
    0

    جانم فدای رهبر. اقای احمدی نژاد

  • ناشنای
    0

    احمدی بت شکن❤

  • احسان قهرمانلو
    0

    به نظرم فقط اقای خاتمی و تا حدودی احمدی نژادی بقیشون فقط به فکر قدرت و یا ثروت یا هردو بودن

  • روح اله
    0

    دلار ۱۸هزارتومنی ، طلای ۷۵۰هزارتومنی و سکه ی ۸میلیون تومنی برای منه جوان دم بخت بخوبی مشخص میکنه که دوست داشتنی ترین رئیس جمهور جناب آقای حسن روحانی هستن...بزن به افتخارش کف قشنگه رو

    نظرات شما -
    • مسلمان
      0

      من فق طیه آرزویی دارم اونم کشتن حروم زاده ای به نام روحانی خاک برسراونایی که به روحانی رای دادن

  • فرزند احمد
    0

    بهترین رییس جمهور ایران با اختلاف آرای بسیار زیاد این جانب هستم :)

  • پیمان قاضی
    0

    تو ایران رئیس جمهور هیچ کارست.هیچ فرقیم بینشون نیست.فقط دکوره

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      پس چطور روحانی نابودمون کرد ؟چطور هیچکاره است بی سواد

  • حمیدعلیائی
    0

    بهترین رئیس جمهور اول رهبر عزیز،دوم مرحوم شهیدرجائی که هدفشون فقط وفقط خدمت به مردم بود،ومنفورترین اول بنی صدر که خیانت کردودوم روحانی که ناکارامدترین بود.

  • کاظم
    0

    الان یک نظرسنجی بین همین افراد بگذارید تا معلوم شود کدام محبوب تر است،این میزان مشارکت در رای گیری است و ربطی به محبوبیت ندارد

  • معصومه
    0

    جناب اقای احمدی نژاد یک رییس جمهورایده ال بودن.ایشون درک بالایی داشتن.واقعا دلسوز مردم بودن.تا زمان ریاست جمهوری ایشون مردم ما بافقر ونداری بیگانه بودن.از بعد از اون کشور به سمت نابودی رفت.

  • ebi
    0

    فقط دکتر احمدی نژاد✌

  • حمید
    0

    بهترین آنها شهید رجایی بودن

  • Ali
    0

    درود و شرف بر مرد خدا دکتر احمدی نژاد

  • نورمحمد خمری
    0

    از افتخارات احمدی نژاد همین بس که با زحمت فراوان مثل خیلیا وطن فروش نبود

  • اشنا
    0

    بهترین ومهبوبترین رییس جمهور اول رهبر عزیزم وبعد شهید بزرگوار محمد علی رجایی بودن چونکه از همه لحاظ بهترین بودن تنها کار کردن برای یه عده مهم نیست باید اسلام وقرانم زنده نگه داشت

  • امیر
    0

    والا ما هرکی را میبینیم میگه احمدی نژاد خوب بود همه میگن احمدی نژاد دزد نیست خوبه به درد مردم عادی میخوره خدایی احمدی نژاد مرده دلسوزه مردم هست همه درک کردن اینو مردم خر نیستن

  • فاضل حیدری
    0

    احمدی نژاد بهترین وبدترین روحانی

  • سپهر
    0

    هرکی میاد از قبلی بدتر

  • reza
    0

    به نظر من آقای احمدی نژاد عزیز علت چون به فکر مردم ایران بود به فکر جوانان بود به فکر دانشمندان بود به فکر مردم متوسط و پایین بود حضرت امام خمین همیشه در سخنرانیش خودفقط به فکر مردم بود البته آقا خامنه ای در زمان جنگ خوب کار کردی بود

  • محمد
    0

    محبوب فقط تتلو :))

    نظرات شما -
    • Amir
      0

      دهنتو بشر

  • مرضیه
    0

    فقط رهبر و شهید رجایی و احمدی نژاد

  • وید
    0

    کارپرداز

  • علی
    0

    چون برای ما اقتصاد وروابط وپیشرفت ودیپلماسی سازنده مهم است.بهترین رئیس جمهور خاتمی است که همیشه رو به جلو بود.بهترین تاریخ ایران.

  • ابوالفضل ملایی
    0

    به نظربنده فقط کسانی میتواننددرمورددولت هانظربدهندکه واقعا"نمودارواطلاعاتی ازعملکردآنهاداشته باشندودردوران ریاست جمهوری این دولت هاشاهدکارهای انجام شده ازسوی آنهاباشندمن که به عنوان یه دهه هشتادی نه شناخت دقیقی اززمان ریاست جمهوری رهبرمعظم انقلاب دارم ونه شناختی ازدوران ریاست جمهوری شهیدرجایی ولی تنهاشناختی که ازدوران ریاست جمهوری رهبری دارم این است اگرکشورمادرگیرجنگ نبوددرزمان ریاست جمهوری رهبری میتوانست خودش رابهترنشان دهدودرموردشهیدرجایی میدانم فردی مردمی وریاست جمهوری خوب بودولی درزمان ریاست جمهوری دکتراحمدی نژاداین رامیدانم که ازهرکس درموردعمکردایشان پرسیدم راضی بودندولی درانتخابات ۱۴۰۰اگرتاییدشدند ومطمعن هستم که ایشان درانتخابات اگرتاییدشوندرای می آورند به نظربنده اگرایشان ازبرجام خارج شوندخوب میشودونبایدهیچ مذاکره ای درموردبرجام انجام دهندچون دوباره همین آش هست و همین کاسه

  • M n
    0

    حتما از نظر اقتصادی و ثبات دلار و ارتباط با دنیا آقای خاتمی هستند

  • مهدی
    0

    ایکاش آقای روحانی نظرات را میدیدن تا بدونند در چشم ملت چقدر پست و حقیرن ،عملکرد روحانی چیزی بیشتر از فاجعه بود

    نظرات شما -
    • حسن روحانی
      0

      سلام ...دیدم .. اینطور که فکر میکنید نیست... علی برکت الله از دخالتها... انشاءا... که موفق باشید./.

    • سپهر
      0

      از این بدتر آشو هم میبینند خجالت نمی کشند خودشون و زدن به نفهمی

  • محمد
    0

    از ابتدای انقلاب تا امروز این کشور هفت دولت وهفت رئیس جمهور را دیده اما از این تعداد جز یکی که تکلیفش معلوم است (بنی صدرفاسد خائن )سه رئیس جمهور به اصطلاح اصلاح طلب بودند ونتیجه کارشان به نام اصلاح طلبی بیچاره کردن ملت بود وبس چیه رئیس جمهور دیگر مردمی و پیرو اصول انقلاب بودند و درنتیجه کارشان خدمت به مردم بود وبس شهید رجایی حضرت آقا ودکتر احمدی نژاد فکر میکنم نیازی به توضیح بیشتر نیست وکافسیت فقط به نوع رفتار و خدمات دوگروه نگاهی بیاندازیم تا متوجه شویم دوران مدیریت اصلاح طلبان چیزی جز فقر وفلاکت برای ملت نداشته است لطفاً درست بدون طرفداری نگاه کنیم

  • بینام
    0

    هرکس آمده یک دوره خوب بوده دوره دوم پدر مردم در آورده از اول همینطور بوده تا آخرم همینه خداییش ما که موندیم همش باید حسرت بخوری حتی حسرت یه ماه پیش و خدا ازشون نگذره کسانی که در حق ملت که تا پای جان ایستادن ظلم میکنن

  • ناشناس
    0

    شهید گرانقدر شهید رجایی و دکتر محمود احمدی نژاد بهترین و محبوبترین رییس جمهور ها بودند.

  • رضا
    0

    محبوبترین حضرت آقا مقام معظم رهبری .شهید رجایی.دکتراحمدی نژادکه خدمت زیادی به قشرمحروم جامعه کردن. منفورترین حسن روحانی

  • محمد حاجیلی
    0

    احمدی نژاد ،به خاطر مردمی بودن،مسکن مهر،سهام عدالت،یارانه......

  • .
    0

    خاتمی تکرانشدنی مردبزرگ

    نظرات شما -
    • سپهر
      0

      بزرگ مرد کوچک

  • رامین
    0

    علمی و با عملکرد بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم احمدی نژاد بیشترین خدمت و ارزشمند ترین دکترین را داشته . رجایی که مدتش کوتاه بود . زمان اقا هم که نخست وزیری بود . هاشمی و خاتمی هم که بیلان مثبتی نداشتن . روحانی هم که ولش کن

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      این ولش کن آخری رو خوب اومدی..... خخخخخخخ

  • رهاسعيدى
    0

    رتبه اول دكتراحمدى نژاد

  • محمدامین ملک محمدی
    0

    چون که بنده با آقای احمدی نژاد به بعد معاصر بودم و فقط ایشون و روحانیو درک کردم بنظرم آقای احمدی نژاد عالی بودن.خدا خیرش بده.کاری ندارم الآن چی شده و چه تغییراتی تو نگرشش پیدا کرده ولی اونموقع حرف نداشت. البته گفتن نداره که شهید رجایی و آیت الله خامنه ای بهترین بودن. ولی بنده در زمان اونا نبودن.

  • ایرانی
    0

    احمدی نژاد . . . از جنس مردم از جنس کارگر

  • محمد رحیمی
    0

    آقای احمدی نژاد دولت خوبی بود

  • سیدعلی حسینی
    0

    باسلام به همه ی مردم ایران زمین یکی رهبر عزیزم که در دوران جنگ رابه خوبی اداره کرد ودیگر احمدی نژاد پر تلاش ومردمی

  • ترک
    0

    سلام شهیدرجایی

  • فاطمه
    0

    عشق است محمود احمدی نژاد. به امید انتخاب مجددش

  • رضا حسینی
    0

    معلومه دیگه فقط احمدی نژاد

  • دوست
    0

    تودوره شهید رجایی که نبودم بعدازایشون فقط دکتر جون احمدی نژاد خیلی دوستش دارم ،منوشوهرم طرفدارپروپاقرصشیم

  • محمد مهدی هراتی زاده
    0

    با سلام، در واقع آخرین و محبوبترین رئیس جمهور آقای خامنه ایی بودند که در بیانات ایشان تقوای الهی رعایت می شد و مردم براحتی اعتماد می نمودند. از بین سایرین بقیه در واقع همان نخست وزیرانی بودند که عنوان ریاست جمهور را یدک می کشند. در هر حال هیچکدام محمود احمدی نژاددر عملگرایی و مردم داری و توجه به اقشار متوسط و ضعیف نمی شوند. وی توانست اعتماد و امید از دست رفته را احیاء نماید. اینبار هم مردم به کسی اعتماد می کنند که آزموده اند و تقریبا افراد جدید هیچ شانسی در آزمون و خطاء و کسب اعتماد مردم ندارند

  • سهیلا ملایی
    0

    سلام اول رهبر عزیزم بعدم شهید رجایی بهترین بودن بدترین هم روحانی

  • وحید
    0

    فقط دکتر محمود احمدی نژاد.یک وطن پرست واقعی ومردم خواه...حقا که برای مردم زیاد کار کرد...خدا کنه دوباره بزارن بیاد...انشالله

  • مهدی فرهمند
    0

    سید محمد خاتمی،بزرگمرد تَکرار نشدنی تاریخ.

  • ایرانیم
    0

    زنده باد آقای دکتر احمدی نژاد ک واقعا مردم رو در درک میکنه و میفهمه ملت ایران به یک رئیس جمهور از جنس خودشون نیاز دارن اون هم کسی نیس جز آقای احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • حمید سامانی
      0

      درود برمحمود احمدی نژاد

  • علی عبدالهی
    0

    عشق فقط خاتمی

  • محسن ایزدی
    0

    احمدی نژاد مردی از جنس مردم، انشاالله برگرده و اوضاع را برای ملت بیچاره درست کنه درود به شرف دکتر احمدی نژاد

  • اصغر موسوی
    0

    جناب آقای دکتر احمدی نژاد محبوب دلها

  • امیر
    0

    خاتمی

  • پرهام
    0

    زمان خاتمی با تمام دنیا جز اسراییل وامریکا مراوده داشتیم ،خاتمی کشور ها پیشرفته مثل فرانسه وایتالیا و..رفتند مردم لذت میبردند از زندگی .الان با کشورهای فقیر .از قدیم گفته اند بگو رفیقت کیه تا بگویم تو چطور آدم هستی،نتیجه را ببینید.واقعابادست خودمان گورمان رامیکنیم.

  • ایرانی
    0

    من که دیگه هرگز پای صندوق رای نخواهم رفت نه خودم ونه هیچکدام از اعضای خانواده و نه اقوام تمام

  • n.s
    0

    درود خدا بر ایشان باد و نخست وزیر لایق و مردمی رئیس جمهوری ازجنس مردم. که زندگی اش در زمان ریاست جمهوری هیچ تغییری نکرد. دست در بیت المال نداشت. دربحران جنگ باوجودتحریم از طرف کشورهای دوست و دشمن؛آنچنان برنامه ریزی استادانه و اقتصادی پی ریزی و جیره بندی کرد که ملت درشرایط سخت جنگ باکمبود مواجه نشوند. هدفی جزخدمت نداشت؛همه هم و غم خود را صرف برپانگه داشتن ایران و ایرانی باحفظ حرمت بکاربست. و .... بقول سعدی: مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آن است که نامش به نکویی نبرند. روحش شاد ؛اندیشه اش جاری... اگر یکنفر باید انتخاب می شد؛قضاوت تاریخ مطمئناً این شهید بزرگوار هست. و البته درمقایسه با آقای خاتمی و روحانی؛ رؤسای جمهور پیش از ایندو خدا پدرشان را بیامرزد که اصلاً قابل مقایسه نیستند. .......... اکنون ، ایران به ذلت کشیده شده و ایرانی به خفت و خواری... خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند. آمین.

  • محمدرضا زینتی زاده
    0

    اقای خاتمی ریس جمهور خوبی بود چون در مملکت همه چیز ارزون بود

    نظرات شما -
    • سردار دلها
      0

      همه چی به ارزونی نیست که برادر من . فقط یه عده هستند که به فکر شکمشونن

  • احمد
    0

    فقط آقای احمدی نژاد اگرباز هم کاندیدشوند ازدل وجان به ایشان رای میدهیم

  • محمدقاسم خانیکی
    0

    احمدی نژاد هم مثل رهبری ، یار و غمخوار مردمه و در خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم شب و روز رو نمیشناسه و خواب و خوراک نداره دوباره همه باهم ، دست به دست هم میدیم و دکتر احمدی نژاد رو برمیگردونیم احمدی ، احمدی ، حمایتت می کنیم

  • حسین بیژنی
    0

    بهترین شون رهبری بوده بعد رهبری هم احمدی نژاد تا زمانی که با ولایت بود

  • جواد
    0

    فقط و فقط احمدی نژاد، تنها کسی که در وضعیت فعلی میتونه ملت ستم دیده ایران رو نجات بده احمدی نژاد عزیزه، ایشالله ۱۴۰۰ رئیس جمهور خواهد شد با رای بسیار بسیار بالا

  • فرهاد
    0

    این آمار دلیل بر محبوبیت نیست بلکه آخر دوره ریاستشون باید نظرسنجی بشه

  • علی
    0

    با این حساب رهبر کره شمالی که ۱۰۰ درصد رای میاره در اوج محبوبیته!!!!

  • رضا
    0

    با این حساب رفسنجانی از خاتمی محبوبتره . چرت نگید لطفا

  • حامد59
    0

    میزان مشارکت اولیه ومیزان رای به یک کاندیدا دلیل بر محبوبیت ان رئیس جمهور نیست چون خیلی از از اقایان بعد از عملکرد از چشم ملت افتادند

  • جواد
    0

    محمود اخرش خراب کرد و از خط،خارج شد عشق فقط حضرت اقا روحانی کلید ساز گند زد

  • آریا
    0

    دکتر احمدی نژاد و رجایی، مثل هم و مثل مردم.

  • امیر ۱
    0

    محبوب دلها سید محمد خاتمی .

  • مراد
    0

    محبوبترین رئیس جمهور تاریخ ایران رهبری معظم هستن و خائن ترین و کثیف ترین هم روحانی وطن فروش است

  • ناشناس
    0

    من به شخصه پدرم کارمند ساده صنایع دفاعه دوره احمدی نژاد خیلی چیزا داشتیم ولی الان نداریم

  • م.م
    0

    فقط احمدی نژاد .خدا پدرشم بیامرزه .

  • محمد
    0

    فقط وفقط هویدا.توی این ۴۱سال یکی بدترازیکی دیگه

    نظرات شما -
    • سردار دلها
      0

      به خاطر قضیه خودکار میگی هویدا هویدا. دراون دادگاهی که هویدا گفت من قیمت خودکار رو ثابت نگه داشتم، قیمت خانه ها ده برابر شده بود و خیلی از مردم مجبور شدند که تو حلبی آباد ساکن شوند . لطفا دیگه چرت و پرت نگو

    • محمد
      0

      آقای سرداردلها مگه الان مردم درکاخهازندگی می کنن؟صدرحمت به اون بنده خداهالااقل دزدی می کردن یه چیزی هم به مردم میرسید.وقتی رییس قوه قضایتون دزدازآب دراومده وای به حال بقیه یه خورده اون مغزتونوبکاربندازیدواقعاشستشوی مغزی شدید

  • دهه عشق
    0

    عشق اول رهبری عشق دوم احمد نژاد و این راه با عشق زنده است

  • خان
    0

    داوران ریاست خاتمی بهترین دوران اقتصادی بود

  • یک دانشجو
    0

    سلام دوست دارم احمدی نژاد برگرده با اینکه روابطش با کشورای ابر قدرت چندان خوب نبود ولی از جنبه های دیگه که نگاه کنیم کارایی کرد که مردمی که وضع مالی خوبی ندارند یه کم زندگی براشون قابل تحمل باشه مثل یارانه ها . سهام عدالت . مسکن و ... بدترین هم حسن روحانی بلایی بر سر کشور آورده که بیشتر جوون ها نه تنها امیدی به آینده ندارن بلکه روزی صد بار آرزوی مرگ میکنند

  • مهدی ابوطالبی
    0

    جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد تنها رئیس جمهور عضو هیئت علمی دانشگاه که مدرک دکتری خود را به صورت واقعی گرفته تنها مقام مسئول ایرانی که در جهت رفاه حال قشر ضعیف و متوسط کار کرد در زمینه مسکن و اشتغال جوانان عمل کرد با قدرت طلبان و انحصار طلبان جنگید به جوانان بها داد طرح های سهمیه بندی سوخت و مسکن مهر و بنگاههای زود بازده را که هر کدام یک ابر پروژه بود را اجرا کرد هدفمندی یارانه ها یک الگوی جهانی است باند ثروت و قدرت که متاسفانه تا ضلع های بالای قدرت نفوذ کرده و امروز نمونه اش را در باند طبری عیان شده و با ترور منصوری سعی در مخفی کردن دنباله آن دارد همیشه مخالف او بوده و هست و همین باند فاسد حتما اجازه نخواهد داد که این ابر مرد ایرانی به صحنه باز گردد و با کمک شورآب نگهبان او را رد صلاحیت خواهد کرد

  • سعید
    0

    دکتر احمدی نژاد عزیز محبوبترین رئیس جمهور دنیا

  • مینو
    0

    من شک دارم این روحانی ۵۰درصد محبوبیت داشته باشه این بی مسئولیت هیچی ندار ۵ درصد هم زیادشه اونم خانواده و اهل دهاتشه بهترین رئیس جمهور رجائی بود که شهیدش کردند نذاشتن کارکنه

  • علی مشهد
    0

    با اینکه دیگه به هیچکی رای نمیدم وبا توجه به شرایط ویژه ایران ازهمه لحاظ با اختلاف خاتمی بهترین بود

  • فاطمه حسینی
    0

    امام خامنه ای که جانم فدایش و شهید عالیقدر شهید رجایی و در آخر محمود احمدی نژاد

  • هامون
    0

    همه کسانیکه رئیس جمهور شدند دارای محبوبیتی بودند که منتخب مردم شدند ولی ملاک برای محبوبیت این افراد باید به بعداز انتخابشون،عملکردشون و در نهایت تفاوت آنها در پایان دوران مسئولیتشون با ابتدای کارشون باید پرداخت.به نظرمن دکتر احمدی نژاد با اختلاف در صدر قرار دارد و هم اکنون هم محبوبترین و مقبولترین فرد سیاسی کشور هست خدا حفظشون کنه

  • احمدسلطانی
    0

    فقط دکتراحمدی نژادحامی مردم بی بضاعت مردراستگو وبادل وجرات چقدتهمت زدن بهش ولی اخرش دسته همشون روشد هروز که میگزره طرفداراش بیشتر میشن مردمو با ده میلیون صاحب خونه کرد الان دهمیلیون پول یه یخچالم نیست یکمی دیدتونوباز کنیدخوب وبدوتشخیص بدید خواهشن ولی متاسفانه مامردم بی چشم ورویی هستیم

  • عبدالهی
    0

    مردی که شعاراقتصادی ندادولی کشور بهترین دوران اقتصادی را داشت.وفساددردولتش انصافا خیلی کم بود آقای خاتمی

  • H
    0

    من موندم کجا مردم رضایت 50%از روحانی دارن یک درضمن واسش زیاده

  • مهدی
    0

    همه میدانند کی محبوبترین است مردی از جنس مردم کسی که از خود گذشت و رو در رویه ظلم ایستاد خداوند نگهدارت باشد مرد

  • حسین عباسی
    0

    سلام خدایا کمک کن دکتراحمدی نژاددوباره بشه رییس جمهورایران شایدمردم کمی حس خوشبختی را احساس کننددولت تدبیروامیدکه واقعا مردم داغون کردازگرانی گرفته تا همه چی الهی امید

  • مرضیه
    0

    عزیزان،احمدی نژاد دوره ی خودش خوب بود اما فکر اینکه با بازگشت دوباره ایشون به دولت امور مملکت رو بهبود میره باید از سر بیرون کرد چون ایشون هم مثل بقیه ثروت عظیم مملکت و دیده منتها اون دوره نتونست بخور و بچاپه الان پشیمونه و تلاش می کنه دوباره برگرده و جیباشو پر پول کنه.

  • عرفان عظیمی
    0

    فقط احمدی نژاد محبوب قلبها...

  • گلبرگ
    0

    فقط آقای احمدی نژاد

  • حسین عباسی
    0

    رییس جمهورفقط احمدی نژاد درزمان احمدی نژادواقعا زندگی مردم عالی بودالان مردم دارن زجرمیکشن بدان راننده ماشین سنگین هستم مثلازمان احمدی‌نژاد کامیون ایسوزو6تن 40میلیون بوداونم اقساطی الان سره فک کشیده برگرداحمدی نژاددوستت داریم الهی خدا رحمت کندپدری که همچین شیرمردی راپرورش داد آفرین برمادری که شیربه چنین فرزندی داد مرحبا

  • علی
    0

    سید محمد خاتمی

  • کامین
    0

    عشق فقط خاتمی و رفسنجانی ، نور به قبرت بباره بزرگمرد

  • سیدحسن
    0

    بترتیب زمان انتخابات. شهیدرجایی . سید علی و احمدی نژاد محبوب دلها. لعنت بر روحانی با این ریاست جمهوریش . مردم رو بیچاره کرد.

  • رضا کاظمینی
    0

    به نظر من آقای خاتمی بهترینه

  • موجی
    0

    سگ زرد برادر شغاله

  • ر.ر
    0

    فقط احمدی نژاد دوباره بیاد دوباره بهش رای میدم

  • ابراهیم ایرانپور مبارکه از مبارکه اصفهان
    0

    شد .حضرت آیت ا...خامنه ای سومین رئیس جمهور اسلامی ایران بوده که پس از انقلاب اسلامی بارای مردم به عنوان ریاست جمهوری اسلامی برگزیده شد وپس از طی یک دوره چهارساله و انجام اقدامات فراوان با توجه به اینکه کشور ونظام اسلامی از سوی عراق با همدستی کشورهای آمریکا و شوروی وکشورهای اروپایی وهم پیمانان او مورد تجاوز قرار گرفته ام بحمدالله توانست با شجاعت وتدبیر که در مدیریت وزمامداری کشور داشته باتوکل برخدا وحجت خدا ونائب برحقش امام خمینی کشور ونظام مقدس جمهوری اسلامی را از خطرات وکید دشمن برهاند .دوران چهارساله ریاست جمهوری رو به به پایان بود ودشمن خارجی با وسوسه مغلوبان داخلی وآنان که دل به او بسته ودر برابر دشمن توان مقابله نداشته وپست ومقام آنان راشیفته نموده بود همگام با دشمنان اسلام ومردم وکشور ونظام جمهوری اسلامی با فتنه انگیزی منافقین کوردل وباند مهدی هاشمی سعی در انحراف اسلام ونظام اسلامی را داشته وبا فریب آیت الله منتظری ونفوذ در بیت قائم مقام رهبری سعی در سرنگونی واز بین رفتن جمهوری اسلمی را داشته .انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری با این شیطنت ها همراه بود وبا شرکت مردم در انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری وشرکت بیشتر وحضور بیشتر مردم در صحنه انتخابات چهارمین ریاستجمهوری اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای انتخاب گردید .این دوره از انتخابات واین فصل از انقلاب به چند دلیل از حساسیت ویژه ای برخوردار بود .اول .پایان جنگ تحمیلی وپذیرش قطعنامه .دوم برکناری قائم مقام رهبری .سوم .رحلت حضرت امام (ره).چهارم .انتخاب جانشینی امام خمینی ورهبری نظام جمهوری اسلامی .پنجم .حمله منافقین کوردل به قصد تصرف کشور وپایتخت وسرنگونی جمهوری اسلامی در عملیات منافقانه آمریکای صهیونیستی فروغ جاودان وپاسخ دلاورمردان سپاه اسلام بانام( مرصاد)

  • ناشناس
    0

    در میان روسای جمهور کشور ما فقط آیت الله خامنه ای و شهید محمد علی رجایی بقیه ها متاسفانه باید گفت عملکردشان مشخص است چکار کردن. شاید بعضی ها مثل هاشمی رفسنجانی خدماتی راهم ارائه داده باشند اما آخرش خطاهایی که داشتن بیشتر از خدمات بود. بقیه ها هم مثل احمدی نژاد دور اول تقریبا خوب بود. وخلاصه یک کلام زمان افراد را تغییر نمی دهد بلکه ماهیت شان را نشان می دهد. بقیه ها را هم مثل اینان تاریخ قضاوت خواهد نمود بخاطر منافع و سلیقه خود چه سر ملت آوردن. این دنیا که گذشت اون دنیا پتسخگو باشند.

  • گیتی
    0

    دکتر احمدی نژاد عزبز

  • یک بنده ی خدا
    0

    باسلام من از سیاست چیز آنچنانی نمی دانم من متولد سال 67هستم وتنها چیزی که از کودکی تا به الان یاد دارم فقط فقربوده وتنها چیزی که مرا آزدرده خاطر میکنه دختر8ساله ام هست که او نیز مثل من حسرت میکشد حتی حسدت یک عروسک 4سال است که برای داستن یک دوچرخه هرروز التماس میکند شوهر من معلولیت ذهنی دارد همه جا سرش کلاه میگذارن وسر کار حقش را ضایع میکنند مستاجر هستم دیگه هیچ امیدی له آینده ندارم وزیر بهداست وجمعیت هم همش داره میگه جمعیت ایران کمه وداره به مسیر پیری میره وقتی ما نمیتونیم نیاز یه بچه را فراهم کنیم چگونه بچه بیاریم اما باتمام ابن حرفها من عاشق رهبرم هستم اگه دستور بده بااینکه دلخوشی ندارم وازنظر مالی ریر خط فقرم امابا این حال پای صندق رای میدوم من یک ایرانبم وایران را دوست دارم

  • کیان سام نژاد
    0

    همه این بدبختیا از سال ۹۰ و دوره دوم احمدی نژاد شروع شد.(در واقع تو این مملکت هیچ ریس جمهوری نباید دور دوم رای بیاره حتی اگر دوره اول فرشته باشه) در واقع گند بزرگ احمدی نژاد زد و وجه اصولگراها خراب کرد حسن روحانی اومد تا مردم بیشتر بدبختی بکشن تا بگن صد رحمت به احمدی نژاد و اینجوری وجه از دست رفته رو دوباره برگردونن...

  • کیان سام نژاد
    0

    یه سری کوته فکر میگن گفتگوی تمدنهای خاتمی چه دردی از ملت دوا کرد؟ در جواب خیلی خلاصه میگم همین دوستیها با اطرافه که باعث ارامش کشور میشه و تحریمها کم میشه و وضع ملت خوب میشه. با دشمنی کشور منزوی میشه .اگرم دشمنی هست باید با کفار باشه. چرا باید با چین و هند که مسلمونای کشورشون میکشن رابطه برقرار کرد و با کشورهایی که حداقل خدارو میپرستن دشمنی؟؟؟فقط ببینید مسلمونهای میانمار و هند و چین چه وضعی دارن.به امام حسین قسم که جهاد واقعی در میانماره چرا شرایط جهاد واسه کسایی که تشنه جهاد هستن فراهم نمیکنن؟؟؟

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      اگر اون گفتگوی تمدنها جلوی مخاصمه رو گرفته بود چرا ما محور شرارت شدیم!؟ شما کوته فکری که نامه حقارت خرازی به وزارت خارجه آمریکا که جز التماس چیز دیگه ای نداشت رو فراموش کردی!

  • Ali
    0

    زمان خاتمی ک خیلی خوب بود زمان احمدی نژاد به پاس همه زحمتایی ک انجام داد از جمله مسکن مهر بیمه سلامت یارانه ووو احمدی نژاد ک هم خوب بود اما به عنوان یه شهروند ایرانی اصلا از رئیس جمهور حالمون راضی نیستم علتشم قشنگ معلومه

  • محمد بهرامی
    0

    بدترین رئیس جمهور که روحانی هست. شکی نیست توش. بیخیال ترین رئیس جمهور نسبت به مردمش همین روحانیه. بهترینم اول خامنه ای و دوم محمود. خدایی احمدی نژاد کار کرد. یکی دوسال اخر رو نمیدونم چیشد ولی شیش سال واسه مردم زحمت کشید. همین طرح سهام عدالت الان چقدر واسه خانواده ها ارزش داره. مسکن مهر. طرحهای استانی. خیلی برنامه خوبی داشت. دمش گرم. اگه بیائ بازم رای بهش میدم. دوستی که میگه خاتمی مثل اینکه یادشون نیست چقدر سرمایه دارا وضعشون بهتر شد و فقیرا و ندارا بدتر تو دوران خاتمی. صرف روابط با کشورها اقتصاد مردم رو بهتر نمیکنه. رفسنجانی و روحانی هم سیستم سرمایه داری هستن. مردم عادی براشون مهم نیست و نخواهد بود.

  • احمد
    0

    فقط خاتمی واقعا اقتصاد در زمان ایشان عالی ورو به حلو بو دمحبوب دلها خاتمی

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      مرد حسابی تنها چیزی که زمان خاتمی روبه جلو بود کیفیت رنگ مش ریشش بود ولی متاسفانه زمان روحانی اونم پس رفت کرد.

  • کرشمه
    0

    احمدی نژاد اگه احمدی نژاد کاندید بشه دوباره رای میدم . وگرنه تصمیم دارم دیگه هیچ وقت پای صندوق رای نرم .

  • Ali Smaili
    0

    زنده باد دکتر دلها احمدی‌نژاد⁦

  • نگین
    0

    یکی از یکی بد تر افرادی که می گویند احمدی حافظه تاریخی ندارند که مردم را خس و خاشاک نام برد الان هم برای رصد کردن که چه کسی را وارد گود کنیم نظر سنجی می کنند تاریخ مصرف این کارها گذشته رای بی رای حکومت در سایه دردی از این ملت دوا نکرده و نمی کند فقط مردم را بازی می دهند هیچ کدام اراده ندارند ان حکومت سایه است که اراده را گرفته و حضرات هم عروسک چرخانندمردم هر روز فقیر تر و خودیها فربه تر بس کنید رای مردم را می خواهید چکار

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      خس و خاشاک رو به ما که نگفت از قدیم گفتن فحش رو که بندازی صاحبش بر میداره

  • سیدحقیقی
    0

    فقط دکتر مردمی نژاد

  • N
    0

    سلام فرشته نجات مردم ایران محبوب ایران جناب اقای دکتر محمود احمدی نژاد همه خانواده ما دوسش داریم تا زمانیکه رییس جمهور بود ماهیچ غمی نداشتیم ایشالا سرش بالای سر ماباشه من بازم بهش رای میدم ایشالا ایران مارا ابادتر کنه ایشالا ما مخلصتیم محبوب دلهای ایران

  • کارگر
    0

    این آرا نشون میده اعتماد مردم به این سیستم به صفر نزدیک داره میشه

  • مرتضی
    0

    فقط خاتمی البته کلا رییس جمهور در ایران یعنی کشک ، شما به عملکرد دولتها یه نگاهی بکن ، جز خاتمی که در دوران ضعف رهبر رییس جمهور بود وضع هر روز بدتر میشه و دلیل این موضوع هم سیاستها و جهت گیری های سراسر خطا و اشتباه رهبر هست

    نظرات شما -
    • e .s
      0

      خیلی خوبه ک واسه رای اوردن کاندیدای محبوبتون همه رو پاره میکنید بعد ک رای اورد و گند زد میگید هیچ کاره س.اگه رییس جمهور هیچ کاره س چرا این همه خرج میکنن تا رای بیارن....اتفاقا عزیز من همه کاره س ولی واسه منو شما کاری نمیکنه و فقط طایفه خودشو از اب و گل درمیاره

  • علی
    0

    بهترین و عالیترین شهید رجائی و بعد از ایشون جناب آقای احمدی گدا .در ضمن ده سالی هست که دیگه قید اینا رو زدم و دیگه به هیچ کس رآی نخواهم داد

  • یه بنده خدا
    0

    روحانی هرگز فقط محموداحمدینژاد

  • احمد
    0

    رای دادن یک خیانت بزرگ به نسل اینده است

  • منصور
    0

    هیچ کدوم همشون مفت خورن

  • حسن
    0

    رجایی میگن آدم خیلی خوبی بوده ولی بهترین رییس جمهورایران احمدی نژاد بود

  • فرحناز جهانبانی
    0

    اینکه معلومه آقای محمود احمدی نژاد انصافا از همه بهتر بود

  • علی
    0

    نتیجه میگیریم که رییس جمهور خیلی محبوب 95 درصدی خودش بیاد و کاندید ریاست جمهوری بشه

  • هوشیار
    0

    رجائی خامنه ای بهترین بودند

  • ناشناس
    0

    فقط امام زمان ایشالله ظهور کنه وحق این مردم زجر کشیده را ازاینها بگیره

  • Hamid
    0

    باسلام دراین چند سال تنها رئیس جمهوری که تقریبا خوب کار کرد وبه فکر مردم بود آقای محمود احمدی نژاد بود. شاید خیلیها بگن مگه چیکار کرده؟؟ والا یه خرده فکر کنید متوجه میشوید ایشون نه فامیل بنده هست نه کس کار بنده که بخوام تعریف کنم. همین سهام عدالتی که آقای روحانی توش مونده بود که چه کاری انجام بده آخرشم با دستور رهبری سهام عدالت آزاد شدهر چند که خود من سهام عدالت ندارم. یکی از بزرگترین کارهای آقای احمدی نژاد حذف شرکتهای پیمانکاری با این هم شامل حال بنده نشد چون جایی که کار میکنم هیئت امنا داره وآقایون هیئت امنایی تصمیم میگیرن ولی تا اونجایی که خبردارم همون چند سال پیش کلی از شرکتها حذف شدن و نیروهاباخود سازمان قرارداد بستن. حالا سوال اینجاست که شما کسی را سراغ دارید که همچین حرکتهایی انجام داده باشه فقط دنبال منافع خودشون هستند.

  • حمید سامانی
    0

    والا تااونجایی که مشخصه آقای محمود احمدی نژاد خوب کارکرده وبدترین وبیکفایت ترین رئیس جمهورهم آقای روحانی بوده که اصلا به هیچ دردی نخورد.

  • M
    0

    فقط بنی صدر .اگه اون بیاد فقط رای میدم

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      خاک تو سر منافقت

  • علی
    0

    رجایی واقعا محبوب بود و دانای کار ... کسی که واقعا از جنس مردم بود و برای مردم

  • سعید لارابی
    0

    دکتر محمود احمدی نژاد بهترین وحسن روحانی بدترین

  • امید
    0

    شهید رجایی واحمدی نژاد خوب بودن ولی رای دادن دیگه تو این اوضاع کشور خیانته رای ندادن بهتر

  • مریم
    0

    آقای رفسنجانی واقعا خوب بود البته هیچکدوم به پای شهید رجایی نمیرسن چون دیگه تکرار نمیشه

  • شاهو فاتحی
    0

    اگه از انصاف و عدالت فاصله نگیریم ، و تمام عوامل اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی ، بین الملل و .... رو در نظر بگیریم ، کارکردهای دکتر احمدی نژاد برای مردم و تاکیید میکنم برای مردم و بخصوص اقشار پایین جامعه از همشون بهتر بوده

  • محمد حسین
    0

    فقط سیدمحمدخاتمی

  • مسعود
    0

    آمار رو بریز دورفقط سید محمد خاتمی اون آمارهای ۹۵ درصد خیلی مشکوکه مردحسابی خداهم ۹۵ درصد محبوبیت نداره واین کاملا طبیعی است.

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      اون میزان رای کسب شده از کل آرای موخذه است نه میزان محبوبیت

  • نرگس
    0

    نمیدونم متن منو میزارید یا نه ،که فکر نمیکنم بزارید ولی حقیقت ومیگم وظیفه دارم بگم .من چند بار تقلب و خرید رای تو انتخابات را با چشم خودم دیدم .در انتخابات مجلس پنجم و ششم و در مجلسی که به تازگی بارشو بست و رفت ودر دو دوره ریاست جمهوری روحانی .چیزی که با چشم خودم دیدم .وحاضر نیستم حتی سر سوزنی به بدترین آدمای این روزگار ایران تهمت بزنم .چرا که کثیفتر از اونی هستند که گناه تهمت را بجان بخرم .بهتر نیست بعد از تمام شدن هر دوره مجلس یا ریاست جمهوری از مردم نظرسنجی کنید ؟ بجای حساب کردن مشارکت مردم بنفع او شخص یا اشخاص .عملکرداشون و به نظرسنجی بزارید ،و آمار بدید .شاید برای آیندگان تجربه شود .که آوردن رای بالا نشانه عملکرد خوب بالای اینان نیست .

  • بنده خدا
    0

    عجب آماری..خخخخ مثل آمار فوتبال کشورمون هست!!!؟ چطور ممکنه مرحوم هاشمی با محبوبیت94%درصد! احمدی نژادبامحبوبیت61%درصد!!؟؟؟؟ مگراین بزرگواران رقیب انتخاباتی نبودند؟ درصورتیکه این آقایون با هم رقابت انتخاباتی داشتند. از کل آرا سالم ماخوذه 37%مرحوم هاشمی داشتند. و67%جناب دکتر محمود احمدی نژاد کسب کردند، یعنی نزدیک به دوبرابر هاشمی رای داشتند!!؟ این محبوبیت رو کی تعیین میکند؟ میزان رای؟ که هردو باهم رقابت کردند،!! یا محبوبیت را آقازاده ها ودستهای زیرمیزوپشت پرده تعیین میکنند؟؟ (هرچیزی حساب وکتابی دارد مردم هم میفهمند)

  • علیرضادلخواه
    0

    سلام محموداحمدی نژادبهترین بود.عادل.وداناوشجاع بود.برای همیشه درقلب هاماندگارشد.دوردبراو

  • سردار دلها
    0

    بهترین و کارآمدترین رییس جمهور ایران مقام رهبری بود چون تو اون زمان جنگ مملکت رو به خوبی اداره کردو مردم هم خیلی از وضع مملکت راضی بودند. دوم شهید رجایی که اگه شهید نشده بود ایران ابر قدرت میشد. سوم دکتر محمود احمدی نژاد که همان تفکر شهید رجایی عزیز را داشت وهمیشه مثل مردم بود. دولت های اصلاح طلب متاسفانه برایمان جز فقراقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراهم نکردند . آنهایی که احمدی نژاد عزیز رو به خاطر تورم میکوبیدند انگار یادشون رفته بود که تو زمان هاشمی رفسنجانی تورم بالاتر از ۵۰ درصد شده بود . ایشون تو انتخابات ۹۲ از روحانی حمایت کرد و حسن کلیدساز هم رای آورد و متاسفانه آنچنان زخم های عمیقی به کشور وارد کرد که تا ۵۰ سال درست نمیشود.

  • حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران
    0

    بسم تعالی من به عنوان رییس جمهور ایران زمین ، تمامی نظرات شما را خواندم ومتوجه شدم که شما مردم عزیز چقدر از دست بنده ناراحت هستید.من و هیئت دولت هیچ وقت خواب خوشی نداریم و همیشه به فکر شما عزیزان هستیم . ماهمواره درحال تلاش برای رفع مشکل هستیم ولی متاسفانه تحریم های ظالمانه جلوی پیشرفت مارا برای بهبودی وضعیت اقتصادی میگیرند .ما همچنان برای ترمیم اقتصادمان که دولت گذشته آن را خراب کرده بود تلاش خواهیم کرد .به شما ملت عزیز ایران قول میدهم که تمام تلاشم را بکنم تا پیش شما عزیزان شرمنده نگردم. ومن الله التوفیق

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      تو جیب ما را نزن بقیه پیش کش واقعا خجالت بکشید خوبه این مادرمرده احمدی نژاد بود که همه چیزا به اون ربط بدید دورو بر یای فاسد و اختلاسگر و .... جمع کنید همه چیز درست میشه نعمت زاده اخوندی و.........فعلا که دنیا به کامتونه و ملتم پشم

  • یگانه
    0

    تنها کسی که میتونه ایران رو از این همه بدبختی و ذلت نجات بده فقط فقط و فقط خداست وگرنه این اخوندا نابود کردن ایران عزیز ما رو

  • سلمان
    0

    همان دولتی که خود و خانواده شان از جنس مردم بودند، بیشترین خدمت رسانی رو به توده های مردم کردند و بجای آنکه اعضای کابینه شان کپی قبلیها باشند، حلقه بسته مدیریتی ده ها ساله قبل و بعد خود را شکستند!

  • عادل
    0

    چهل ساله که دارن کاخ شاه رو به مردم ایران و دنیا نشون میدن و میگن شاه خیلی در حق مردم ظلم کرد به خاطر همون کاخ ولی اینا کل ایران و صاحب شدن و به تاراج بردن و غارت کردن و مردم ارایایی ایران عزیز رو به گدایی انداختن

  • امید گوهری
    0

    سید علی خامنه ای و شهید رجایی

  • ماد
    0

    ولی قبول کنید بدترینتحریم ها اتفاقات تلخ سیل زلزله کرونا. و..... همه در زمان روحانی رخ داد میشه ایشون رو بد شانس ترین ریئس جمهور تاریخ ایران دانست.

    نظرات شما -
    • ..
      0

      سیل رلزله که در همه ی دوران بود فقط الان کرونا افزایش یافته با دلار 20000تومانی طلا 8200 روحانی ...انگلیسی

  • Reza
    0

    همشون بی سواد و ناکارآمد بودند و همه قدرت نداشتن و پای یک ایدوئولوژی مسخره وایسادن

  • عباس
    0

    محمود احمدی نژاد

  • A.M
    0

    جناب دکتر احمدی‌نژاد بهترین و با کفایت ترین شخص برای ریاست جمهوری ایران تو این چهار دهه بودن،،،ان‌شاءالله این سری هم کاندید میشن و رای میارن

  • محسن
    0

    کثیف ترین وبیکارامد ترین وبی کفایت ترین دولت دولت روحانی بود که گند زده به همه چیز مردم امیدواریم آقای احمدی نژاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری بشود و اکثر مردم بهش رای بدن

  • مهرداد محمدی
    0

    احمدی نژاد پاک

  • محمد
    0

    کاش استان سمنان هیچوقت در ایران وجود نداشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها