احتمال آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران به صورت مجازی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران جزئیات آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه تهران برای مقاطع مختلف را تشریح کرد.

احتمال آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران به صورت مجازی

سید حسین حسینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران درباره آخرین تصمیم گیری‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به احتمال بسیار زیاد دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با برنامه ریزی سازمان سنجش بدون وقفه همانند دانشجویان دیگر از مهرماه در دانشگاه حضور می‌یابند.

او افزود: احتمالا پذیرش دانشجویان جدید الورود در مقطع کارشناسی برای حضور در دانشگاه از مهر ماه با وقفه ۲ الی ۳ هفته‌ای همراه باشد که این وقفه با برگزاری کلاس‌های جبرانی پس از شروع ترم، باعث کاهش نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: پیشنهاد باتوجه به شرایط فعلی ویروس کرونا این است که دانشجویان و استادان نیم سال تحصیلی ترم آینده را مجدد به صورت الکترونیکی(مجازی) در سامانه به پایان برسانند و همزمان با این ترم، دروس عملی به صورت حضوری در دانشگاه برگزار شود، اما در صورت عادی شدن شرایط، دانشگاه تهران تمامی کلاس‌های خود را در هر مقطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد کرد.

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه تهران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با بیان اینکه آزمون پایان ترم دانشجویان به صورت انتخابی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: دانشگاه تهران اعلام کرد که بخشی از امتحانات پایان ترم دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت غیر حضوری یا مجازی برگزار شود.

حسینی در پایان گفت: حضوری بودن امتحانات دانشگاه به این معنا نیست که دانشجویان خوابگاهی برای برگزاری آزمون به تهران بیایند، بلکه آنان باید در همان شعب نزدیک به محل زندگی خود با حضور در دانشگاه‌های پیام نور امتحان بدهند، اما دانشجویان تهرانی لازم است تا برای امتحان به دانشکده‌های دانشگاه تهران مراجعه کنند و به اینصورت ترم جاری را به پایان برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسام ادیب
    0

    فقط تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها