چهارمین مرحله کمک مومنانه در پرند برگزار شد

چهارمین مرحله کمک مومنانه با ۱۰ جهیزیه کامل عروس و ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه حیدر کرار، مسئولان، خیران و مردم در شهر پرند برگزار شد.

چهارمین مرحله کمک مومنانه در پرند برگزار شد

در ابتدای مراسم پس از اجرای سرود عاشقان ولایت سرهنگ افشین سهیلی ارشدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر جدید پرند گفت: در ماه مبارک رمضان موفق شدیم بیش از 3000 بسته معیشتی و بهداشتی را در بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط بحرانی کرونا ویروس توزیع شد.

وی در ادامه افزود: سنگ بنای کمک مومنانه به برکت ماه مبارک رمضان در پرند پایه‌گذاری و اجرا شد و مقرر شد با کمک مسئولان، خیران و مردم این گونه کمک‌ها ادامه داشته باشد.

ارشدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با مشارکت مسئولان، خیران و مردم توفیق داشتیم به‌عنوان خدمتگذار مردم، چهارمین مرحله کمک مومنانه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین پاشاکی امام جمعه شهر پرند در ادامه مراسم اظهار داشت: از زمان استقرار و آغاز فعالیت فرماندهی سپاه پاسداران در شهر پرند شاهد اقدامات خوبی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم توسط برادران و خواهران بسیجی و سپاه بوده‌ایم.

وی گفت: سرهنگ ارشدی و مجموعه سپاه و بسیج شهر پرند در دوران بحران کرونا و ماه مبارک رمضان و کمک مومنانه و اقدامات جهادی و فرهنگی در این مدت کوتاه خوش درخشیدند و جا دارد از فرماندهی سپاه حیدر کرار و بسیجیان اعم از خواهران و برادران به‌خاطر اقدامات جهادی تشکر ویژه کنم و برای آنها از خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت می‌کنم.

در پایان کاروان جهیزیه کامل عروس و بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای اهدا به عروس و داماد ها و نیازمندان از زیر قرآن کریم راهی مساجد و منازل شدند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها