در گفت و گو با خبر فوری مطرح شد

واکنش عثمانی به یک خبر " آمدنیوز"/نامه جعلی بود/ضدانقلاب با حامیان احمدی‎نژاد همراه شدند

نماینده مردم بوکان در مجلس انتشار خبر تعهد به احمدی‎نژاد در انتخابات مجلس هشتم را تکذیب کرد.

واکنش عثمانی به یک خبر " آمدنیوز"/نامه جعلی بود/ضدانقلاب با حامیان احمدی‎نژاد همراه شدند

محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتشار یک دستخط در کانال تلگرامی " آمدنیوز" پیرامون تعهدش به احمدی‎نژاد در راستای حمایت از وی در انتخابات مجلس هشتم اظهارکرد: سند ارائه شده از سوی این کانال ضدانقلاب کذب محض است و بنده این موضوع را تایید نمی‎کنم.

وی تاکید کرد: این سند توسط یکی از مسولان کنارگذاشته شده در دوران احمدی‎نژاد تهیه شده است و اگر این نامه با خط و امضای بنده مقایسه شود جعلی بودن آن مشخص خواهد شد.

نماینده مردم بوکان در مجلس خاطرنشان کرد: این سند در زمان انتخابات به صورت بداخلاقی‎های انتخاباتی در قالب شب‎نامه علیه بنده در منطقه بوکان منتشر شد که بنده آن را تکذیب کردم.

عثمانی با اشاره به اینکه جریانات ضدانقلاب همسو با حامیان احمدی‎نژاد از این سند جعلی سوء‌استفاده کرده است، گفت: این اقدام نشان دهنده این است که جریان حامیان احمدی‎نژاد در مسیر جریانات ضدانقلاب حرکت می‎کند روندی که تاسف‌بار است.

وی با اشاره به اینکه بنده شکایتی را از منتشرکنندگان این سند جعلی انجام ندادم خاطرنشان کرد: روزانه ما با مشکلات متعددی از سوی منتقدان و شاید دشمنانمان در جریان ضدانقلاب روبه‎رو هستیم از این رو اگر بخواهیم در برابر هرکدام شکایتی را انجام دهیم به کارهایمان نمی‎رسیم پس بهتر است از این موضوع عبور کرده و به دست دشمنانمان که منتظر هستند بهانه ندهیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یوسف
    0

    درود بر این نماینده فعال ومردمی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها