کمک ۳۰۰ میلیاردی دولت به بزرگراه شمالی کرج

استاندار البرز از جلب مشارکت دولت در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج خبر داد و گفت: مقرر است ۳۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد.

کمک ۳۰۰ میلیاردی دولت به بزرگراه شمالی کرج

عزیزاله شهبازی در نشستی که با حضور معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و شهردار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی که برای پل بی ۱ در نظر گرفته بود، اکنون ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اوراق و اسناد برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و مهم کشور در پایانی دولت، این اقدام صورت گرفت.

استاندار البرز گفت: کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده و اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل آن معطوف شده است.

شهبازی افزود: محورهای البرز بار ترافیک ۱۴ استان کشور را متحمل می‌شوند از این رو اهمیت ملی دارند بنابراین باید برای تقویت و ارتقا زیرساخت‌های راه سازی استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس پس از به ثمر نشستن قطعه اول آزادراه تهران - شمال، ادامه آزادراه شهید همت در البرز، تعریض بخشی از آزادراه تهران - کرج و راه اندازی قطار برقی کرج -هشتگرد بعد از سال‌ها انتظار و مطالبه مردم؛ اکنون درصدد ایجاد تسهیلات لازم برای تکمیل کمربند شمالی کرج، راه هشتگرد - طالقان و بهره برداری از کنارگذر جنوبی البرز هستیم تا سفر امن و راحت برای مردم کشور و آرامش خاطر و جاده‌هایی با کمترین ترافیک را برای مردم البرز به ارمغان بیاوریم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها