مادر کرمانی 2 دخترش را کشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، از مرگ 2 دختر 11 و 6 ساله توسط مادرشان با خوراندن متادون خبر داد.

مادر کرمانی 2 دخترش را کشت

مادر ۳۲ ساله که با خوراندن متادون به فرزندانش آنها را به کام مرگ فرستاده بود، در لحظات نخست دستگیر شد.

کوروش احمد یوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در خصوص مرگ دو دختر بچه زرندی در اثر خوردن متادون گفت: جزئیات این موضوع توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

وی افزود: این اتفاق ناگوار ۱۵خرداد به وقوع می پیوندد و بنا بر گفته های مادر وقتی متادون به فرزندانش می دهد و می بیند خون از دهن آنها می آید با داد و فریاد خانواده خود را خبر می کند.

احمدیوسفی با اعلام اینکه مادر مدعی است مشکل روانی داشته، تصریح کرد: وی باهمسر خود اختلاف داشته و درآستانه جدایی بوده است‌.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: این خانواده اصالتاً زرندی ولی مقیم کرمان بودند که مادر قاتل همان روز دستگیر می شود تا اقدامات قضایی و مداخلات روانشناختی صورت گیرد.

احمدیوسفی افزود: قاتل سی دوساله و دو فرزندش به هویت سوگند یازده ساله و فاطمه شش ساله بوده اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عباس
    0

    لعنت بر چنین مادری خدایی حق اعدام داره

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      عباس عزیزم، اون مادر بخت برگشته مادرزاد بیمار روانی نبوده. اون مادر هم وقتی از مادر خود به دنیا آمد مادر برایش آرزوها داشت، بزرگ شود خانوم شو به خانه بخت برود و بچه دار شود و خوشبخت.ولی چه کسی از سرنوشت او خبر داشت؟ سرنوشتش از اول تولد تعیین شده نبود بلکه این ما و شما و دیگران و محیطی که این مادر از اول تولد در آن زندگی کرد و بزرگ شد، سرنوشتش را رقم زدیم.... این مادر که دست دو فرزند و پاره تن خود را از دنیا کوتاه کرد خود مقتول و معلول شرایط و محیطی است که جامعه برایش فراهم کرده...وگرنه خودش تقصیرکارنیست...مقصر کسی و کسانی است که چنین بستری را فراهم کرده اند و من و شما و دیگران در این بستر شکل گرفتیم .

  • ناشناس
    0

    الکی بااین همه فرهنگ مگر نمیشه

  • مری
    0

    بچه های خبرخون.. ایران چه خبره.. فرزندکشی داره باب میشه.. یکی بدادایران برسه..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها