واکنش بهزیستی نسبت به کودک‌آزاری اینستاگرامی

مدیر کل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره کتک خوردن یک کودک و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، توضیحاتی داد.

واکنش بهزیستی نسبت به کودک‌آزاری اینستاگرامی

محمود علی‌گو مدیر کل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره کتک خوردن یک کودک و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، اظهار کرد: باتوجه به بررسی‌های انجام شده هنوز مشخص نیست که فردی که در فیلم کودک را سیلی می‌زند مادر کودک باشد.

مدیر کل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کاری که این زن با کودک می‌کند فعلی مجرمانه است، گفت: باتوجه به بررسی صورت گرفته این زن شماره کارتی را در فضای مجازی منتشر می‌کند تا مخاطبینش پول به کارت آن واریز کنند و او کودک را کتک نزند.

وی بیان کرد: اقدامی که به عنوان اورژانس اجتماعی انجام داده‌ایم این است که نامه‌ای به قوه قضاییه زدیم تا بتوانیم با کمک پلیس فتا و دادستان موردنظر در همان استان موضوع را پیگیری کنیم و این زن سزای کاری که انجام داده را ببیند.

وی تصریح کرد: اگر اثبات شود این زن مادر کودک است، اورژانس اجتماعی کودک را از او می‌گیرد و به مراکز بهزیستی منتقل می‌کند تا مراحل قضایی طی شود، اما اگر مادر کودک نباشد که یک پرونده جدید باز می‌شود و باید مادر کودک را پیدا کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابراهیم ایرانپور مبارکه
    0

    ضمن تقدیر وتشکر از قوه قضائیه بخاطر برخورد هنجارشکنانه ای که مادری سنگدل در برخورد با گودکی داشته وضمن تسکر از اداره بهزیستی در صدور اطلاعیه واعلام انزجار وتنفر امومی وواکنشی که مردم در این زمینه داشته امید آنست دستگاه قضایی با این گونه جرائم بسختی برخورد نماید باتشکر وسپاس ابراهیم ایرانمور مبارکه

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی ی ولی میتونه فرزندشو بکشه ۳تا۱۰ سال حبس بگشه .خوب حتما به این مادرم جایزه میدن دیگه .چون قانون شاید از والد حمایت کنه .بیچاره بچه ها که توی این زمونه خودناخواسته به دنیا اومدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها