فال روزانه جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۶ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شاید روز تولدتان روز رسیدن به آرزوهایتان نباشد، ولی احتمال آن که بعضی از چیز‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید را به دست بیاورید خیلی زیاد است. شاید الان از لحاظ روحی چندان در وضعیت خوبی نباشید، ولی تا اوایل مرداد ماه خواهید فهمید آنچه اکنون باعث ناراحتی شما شده است آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنید مهم نبوده است. فرصتی که در مرداد یا شهریور برایتان فراهم خواهد شد شما را متوجه این موضوع خواهد کرد که خیلی چیز‌ها در واقعیت با برداشتی که در نگاه اول از آن‌ها داشته ایم فرق می‌کنند و خیلی از موقعیت‌هایی که در ابتدا به نظرمان ناخوشایند هستند می‌توانند زمینه ساز بزرگ‌ترین موفقیت هایمان بشوند. تا اواخر آبان هدفی که فکر می‌کرده اید دیگر برایتان قابل دسترسی نیست را به دست خواهید آورد. برای یافتن عشقی که در جستجویش هستید حداقل باید تا پاییز صبر کنید، ولی خیالتان راحت باشد که آن را بدست خواهید آورد.

فروردین

شاید پیش خودتان فکر کنید این اواخر آنقدر سرتان گرم کار بوده است که لیاقت تعطیلاتی طولانی‌تر را داشته باشید، ولی امروز آخرین روز تعطیلات است و باید به سراغ کار و زندگی‌تان و آن همه مسئولیتی که به عهده تان هستند بروید. ناراحت نباشید و بهانه گیری هم نکنید، همین که دست به کار شوید خواهید دید کار کردن به آن بدی که فکر می‌کنید هم نیست و بعد از چند روز استراحت حتی می‌تواند شما را سرحال کند. با وجود این که اوضاع اقتصادی‌تان در حال حاضر بد نیست ممکن است اخباری بشنوید که باعث نگرانی شما در این رابطه بشوند، پیش از آن که از صحت اخباری که شنیده اید اطمینان حاصل کنید بیهوده نگران نشوید.

اردیبهشت

شما از تمام کار‌هایی که این روز‌ها باید برای زندگیتان انجام دهید خسته شده اید. زندگی شخصی، عاطفی و کاریتان مدام به توجه و رسیدگی شما نیاز دارد و شما به شدت در انتظار روز‌هایی آرام‌تر هستید که بتوانید زمان بیشتری را به خودتان اختصاص داده و با خیال استراحت کنید. یک تعطیلات دو سه روزه، یا یک دور همی دوستانه چیز‌هایی نیستند که بتوانند حال روحی شما را به وضعیت عادی اش بازگردانند. شما به دوره‌ای طولانی‌تر از تفریح و استراحت نیاز دارید. زودتر از آنچه انتظارش را دارید به این خواسته خود خواهید رسید، ولی تا آن موقع قدر لحظات کوتاهی که برای استراحت کردن به دست می‌آورید را بدانید و از آن‌ها لذت ببرید.

خرداد

امروز از آن روز‌هایی است که شخصیت دوگانه شما در اوج خود قرار دارد و دیگران نمی‌دانند چطور باید خودشان را با حال و هوای متغیر شما هماهنگ کنند. شما خودتان هم متوجه این حال خود هستید و سعی دارید در وجود خود تعادل ایجاد کنید. با این حال نمی‌توانید با کسانی که به همدلی و همدردی شما نیاز دارد کمک کنید و برای حل مشکلات آن‌ها قدمی بردارید، چرا که فعلاً خودتان بیش از هر شخص دیگری به کمک‌های خودتان نیاز دارید. ولی مواظب باشید حداقل با اطرافیان و دوستانی که به شا نیاز دارند بدرفتاری نکنید و اگر باری از دوششان بر نمی‌دارید با رفتار تندتان باری به دوششان اضافه نکنید. این حال شما موقتی و گذراست، ولی آن‌ها همیشه در کنارتان خواهند بود.

تیر

شما هنوز از حال و هوای تعطیلات بیرون نیامده اید، ولی از طرفی هم ذهنتان به شدت درگیر کار‌های زیادی است که در انتظارتان هستند و دیگر جایی برای به تعویق انداختن ندارند. درست است که دلتان می‌خواهد امروز را هم به تنبلی و استراحت بگذانید، ولی باید سر کارتان بازگشته و مسئولیت‌هایی که به عهده تان هستند را انجام دهید. اگر به وعده‌هایی که داده بود اید عمل نکنید و وظایفتان را به انجام نرسانید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آن‌ها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. فقط آغاز روز برایتان سخت خواهد بود، وقتی دست به کار شوید حال وحوصله تان سر جایش آمده و انرژی‌هایی که ذخیره کرده اید به کار خواهد افتاد.

مرداد

با وجود این که امروز کار‌های بسیار زیادی برای انجام دادن ندارید کار‌های نیمه کاره‌ای که از روز‌های قبل باقی مانده اند وقت زیادی از شما خواهد گرفت. باید بپذیرید که نمی‌توان به گذشته بازگشت و باید شرایط ایجاد شده را پذیرفته و هرکاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید و مسیر خود را به سمت آینده‌ای که آرزویش را دارید ادامه دهید. اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان روی ذهن خلاق و پویای شما اثر بگذارد؛ شاید پیشرفت کار‌ها به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نباشد، ولی پشتکار و اراده شما بالاخره نتیجه داده و پیشرفت‌های قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. در طی این مسیر همراهان واقعی خود را شناخته و قدر آن‌ها را بدانید.

شهریور

شما دوست دارید امروز کنترل امور را در دست گرفته و راهنمای اعضای گروهتان باشید، ولی حتی اگر بهترین ایده‌ها را در سر داشته باشید هم اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار را ندارید. در واقع همه افکار و ایده‌های مختلفی که در سر دارید آنقدر به نظرتان فوق العاده هستند که نمی‌توانید یکی از آن‌ها را با اطمینان انتخاب کرده و دچار شک و تردید و در نتیجه عدم اعتماد به نفس شده اید. حل این معضل خیلی راحت است، بی آن که ذهن خودتان را بیهوده درگیر کنید یکی از گزینه‌هایی که به نظرتان بهتر می‌آیند را انتخاب کنید تا خیلی زود ببینید که همه با شما همراه شده و نهایت تلاششان را برای رسیدن به اهداف مشترکتان می‌کنند.

مهر

تلاش هایتان بالاخره دارند به نتیجه می‌رسند و اولین پرتو‌های سپیده دمی که به شب تاریک مشکلاتتان پایان خواهد بخشید دارند در آسمان زندگیتان پدیدار می‌شوند. تردید‌هایی که این اواخر داشته اید با چنان سرعتی از بین خواهند رفت که حتی خودتان هم متوجه این که چطور این اتفاق افتاده است نخواهید شد. مثل این است که ناگهان پرده‌ای از جلوی چشمانتان کنار رفته و حقیقت بر شما آشکار شده باشد. به هیچ عنوان نگران دیگران و افکار و قضاوت هایشان نباشید، مهم این است که بالاخره تلاش هایتان دارند به ثمر می‌نشینند. موقعیت مالیتان شما را کمی نگران کرده است، ولی اصلا نیازی نیست نگران این چیز‌ها باشید، شرایطتان دارند رو به بهبود پیش می‌روند.

آبان

خواسته‌ها و آرزو‌های شما خیلی بیشتر و عمیق‌تر از آن چیزی هستند که اطرافیانتان فکر می‌کنند و بیان کردن آن‌ها برای شما کار چندان ساده‌ای نیست. ولی خوشبختانه امروز دوستان نزدیکتان می‌توانند صمیمانه به حرف دلتان گوش کرده و شما را برای به دست آوردن خواسته هایتان راهنمایی کنید. در واقع تا زمانی که این افکار و احساسات خود را به زبان نیاورده اید درک کامل آن‌ها برای خودتان نیز دشوار خواهد بود و نخواهید توانست برای به دست آوردن آن‌ها به درستی برنامه ریزی کنید. برای بیان کردن احساسات واقعی خود نسیت به کسی که دوست دارید با مشکل مواجه هستید. چشم‌ها پنجره‌ای به روح و درون ما هستند، عمق احساس خود را با نگاهتان به او نشان دهید.

آذر

امروز شاید نرسید تمام کار‌هایی را که در لیست وظایف روزانه تان دارید به انجام برسانید، تنها دلیل آن هم این است که خیلی راحت برنامه‌های خودتان را رها کرده و درگیر مسائل و مشکلات دیگران می‌شوید. طبعا دوستان و نزدیکان بخاطر توجهی که به آن‌ها و داستان‌هایی که برایتان تعریف می‌کنند دارید از شما متشکر خواهند بود، ولی در واقع این گوش شنوای شما تنها برای دلداری دادن به آن‌ها نیست و این کنجکاوی شما تا حدود زیادی به دلیل آن است که با سرگرم کردن خودتان با مشکلات دیگران می‌خواهید درگیری‌ها و مسائل خودتان را فراموش کرده و از مواجه شدن با آن‌ها فرار کنید. بهتر است بجای فرار از مشکلات و مسئولیت‌ها وقتتان را صرف رسیدگی به کار‌های خودتان کنید.

دی

شما از این که همیشه مسئولیت همه چیز را به عهده داشته باشید خسته شده اید. حتی ممکن است امروز ناگهان طغیان کرده و تمام برنامه‌های قبلیتان را بهم بریزید و دیگران را در تعجب و شگفتی رها کنید. شاید برنامه جدیدتان لزوما همان چیزی نباشد که رویایش را داشته اید، ولی شما فقط می‌خواهید کمی عقل دیگران را سر جایش بیاورید و بگذارید آن‌ها هم بار مسئولیت را احساس کنند. شما می‌خواهید کمی برای خودتان باشید و وقتتان را صرف خودتان و اهداف شخصیتان بکنید، با این حال باید مواظب قدم‌هایی که بر می‌دارید باشید. کاری نکنید که فردا نشود بهای آن را پرداخت یا آن را به حالت اولش بازگرداند.

بهمن

شما همیشه و به طور ذاتی آدم عجیبی هستید، ولی امروز ایده هایتان آنقدر عجیب و غریب هستند که حتی خودتان را هم شگفت زده خواهند کرد. شما با تمام وجود می‌خواهید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید و به همین خاطر هم هر چقدر نقشه تان اساسی‌تر و افراط گرایانه‌تر باشد به نظر خودتان جذاب‌تر خواهد بود. ولی متاسفانه با این رفتارتان ممکن است باعث شوید یکی از ایده‌های خیلی خوب و هوشمندانه تان ارزش خود را از دست بدهد. درست است که شما باید محدودیت‌های خود را از بین ببرید، ولی اولین قدم برای این کار این است که محدودیت هایتان را بشناسید و سپس آگاهانه برای از میان برداشتن آن‌ها تلاش کنید.

اسفند

ایده‌های دیگران امروز به نظرتان آنقدر جالب و خلاقانه هستند که شاید فکر کنید که ایده‌های خودتان حتی ارزش این که بخواهند به زبان آورده شوند را ندارند. ولی مقایسه کردن افکار خودتان با دیگران اصلا کار درستی نیست، شما می‌توانید در عین این که از افکار و ایده‌های دیگران خوشتان می‌آید و لذت می‌برید به ایده‌های خودتان هم احترام بگذارید. تا وقتی که تلاشی برای عملی کردن افکار و ایده هایتان نکرده اید یا حداقل آن‌ها را با افرادی که می‌توانند در مورد آن‌ها نظر درستی بدهند در میان نگذاشته اید نمی‌توانید در مورد آن‌ها قضاوت کنید. این چند روز به اندازه کافی استراحت کرده اید و وقتتان را همراه با خانواده و دوستان گذرانده اید، حالا دیگر باید تمام فکرتان را روی کارتان متمرکز کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها