سخنگوی سازمان سهام عدالت:

ارزش سهام عدالت 13 برابر شده است/ مردم به شایعات گوش ندهند


12 خرداد 1399 - 21:24
5ed532d17ea71_2020-06-01_21-24
سخنگوی سازمان سهام عدالت گفت: هم اکنون تمامی سهام های عدالت حداقل 13 برابر رشد داشته است، مردم عزیز به شایعات توجه نکنند

سخنگوی سازمان سهام عدالت گفت: هم اکنون تمامی سهام های عدالت حداقل 13 برابر رشد داشته است، مردم عزیز به شایعات توجه نکنند

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

12 خرداد 1399 - 21:24

38

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
تمشکال 3 0 پاسخ 1399/3/12 -22:23

ولی بانک ها اعلام کرده اند 450هزار تومان هر برگ سهام را می خرند ! شایعه کدام است مگر بانک ها شایعه هم پخش می کنند قسمتی از این خبر را از سایت مشرق نیوز برای شما می آورم ////:...اما وقتی برای تقاضای فروش ۳۰ درصد سهام به بانک مراجعه کردیم، متصدی بانک بعد از کلی ضرب و تقسیم اعلام کرد در این مرحله فقط ۴۵۰ هزار تومان پول نقد به شما تعلق می‌گیرد. وی افزود: وقتی به متصدی بانک گفتم، چطور سامانه نشان می‌دهد که ارزش روز سهام من بیش از ۸ میلیون تومان است، گفت: عدد و رقم‌هایی که در سامانه‌ اعلام می‌شود، به درد ما نمی‌خورد، آنچه که در بانک از فروش ۳۰ درصد سهام عدالت، به شما تعلق می‌گیرد، فقط ۴۵۰ هزار تومان است.

کاربر ناشناس 1399/3/13 -08:05

من رفتم بانک سپه مسئول انجا گفت ۳۵۰ تا ۴۲۰تومان بشما پرداخت میشو د با تعجب نفروختم حالا کدوم حرف درسته بانک یا رسانه ملی