مساجد استان زنجان برای اقامه نمازهای جماعت از امروز بازگشایی شد

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بازگشایی رسمی مساجد استان زنجان از امروز خبر داد و گفت: البته باید هیئت امنا و امام جماعت در مساجد همه را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد دعوت کنند.

مساجد استان زنجان برای اقامه نمازهای جماعت از امروز بازگشایی شد

حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، اظهار داشت: از امروز تمام مساجد استان زنجان پذیرای نمازگزاران هستند و شهروندان زنجانی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمازهای خود را در مساجد اقامه کنند.

وی تاکید کرد: البته فعالیت مساجد و اماکن مذهبی نیز منوط به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی معابر و مساجد بوده است و امام جماعت و هیئت امنای مسجد باید همه را به رعایت این پروتکل‌ها تشویق کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین گریزی به باز بودن بقاع متبرکه در استان زد و افزود: تمام بقاع متبرکه استان همه روزه از ساعت هفت صبح تا هشت عصر باز هستند و مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن مقدس حضور داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: فعلا اجازه‌ای برای برگزاری مراسمات عمومی و مراسمات ختم و سوگواری در مساجد داده نشده است و باید منتظر دستور وزارت بهداشت ماند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها