واکنش نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به ماجرای مرگ آسیه پناهی:

چنین برخوردهایی را به جای مستضعفین با آقازاده‌هایی که به کوه‌خواری مشغولند، داشته باشند


12 خرداد 1399 - 10:29
5ed499469c189_2020-06-01_10-29
نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با اعلام تذکر کتبی به وزیر کشور، نوشت: چنین برخوردهایی را به جای مستضعفین با آقازاده‌هایی که به کوه‌خواری مشغولند، داشته باشند.

علی خضریان واکنش نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به ماجرای مرگ آسیه پناهی: طی تذکر کتبی به وزیر کشور اعلام شد که چنین برخوردهایی را به جای مستضعفین با آقازاده‌هایی که به کوه‌خواری مشغولند، داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با اعلام تذکر کتبی به وزیر کشور، نوشت: چنین برخوردهایی را به جای مستضعفین با آقازاده‌هایی که به کوه‌خواری مشغولند، داشته باشند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5ed499469c189_2020-06-01_10-29
12 خرداد 1399 - 10:29

علی خضریان واکنش نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم به ماجرای مرگ آسیه پناهی: طی تذکر کتبی به وزیر کشور اعلام شد که چنین برخوردهایی را به جای مستضعفین با آقازاده‌هایی که به کوه‌خواری مشغولند، داشته باشند.

66

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 3 0 پاسخ 1399/3/12 -22:28

اقازاده ته اشغالزاده مناسبتره

ماد 3 0 پاسخ 1399/3/12 -15:15

خبر فوری از شما بعید بود کامنتا رو اینجوری حذف کنی!!!

سجاد قارلقی 5 0 پاسخ 1399/3/12 -15:08

زنده باد نماینده باشرف حرف دل مارو زدی

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1399/3/12 -14:55

خدا لعنتتون کنه که اینطور مردم رو ازار میدین شمر ویزید و معاویه کنار شما روسفیدن

عبداله 6 0 پاسخ 1399/3/12 -14:33

تهران منطقه دماوند و رودهن و مهرآباد غوغا است و میلیاردرها جولان میدهن ، فلفل بدستان شهرداری کجاین ، حالا که کاخ‌ آسیه پناهی رو خراب کردید سری هم باینجا بزنید .

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1399/3/12 -13:45

واقعا کوگوش شنواروحت شاد امام خمینی وشهیدرجایی کجاییددلسوزان مردمان کپرنشینومستصعف

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1399/3/12 -13:43

اگر ویژه خواری اقا زاده و دختران و دامادها و برادران و فک و فامیل عده ای از مسئولین نبود امثال اسیه ها سرپناهی داشتند تا شبها با خیال اسوده سر بر بالین گذارند .خون اسیه ها برگردن عده ای زالو صفت و دزد بیت المال است خدا لعنتشان کند خدا ریشه خودشان و نسلشان را بخشکاند

احمدی 6 0 پاسخ 1399/3/12 -13:37

برخی مسولین از طاغوت هم در حق این مردم بدترند بی وجدانها شما باید کاری کنید اینچنین افرادی ماوی و مسکنی داشته باشند نه اینچنین آواره شوند

محمدی 7 0 پاسخ 1399/3/12 -13:11

خدالعنتشون کنه خدامرگشون بده مسببان اصلیشو ای خدا انقلاب شدکه این چیزاروببینیم؟؟؟ کو اون عدالت ک قولشودادید؟؟؟کووووو هرروز آه یه مظلوم بلندمیشه وای به اون روزتون که این آه دامنتونو بگیره انشالله

ماد 3 0 پاسخ 1399/3/12 -12:12

یا مثلا این کوه خواری رودخانه خواری با سند سازی جدید جدید داغ داغ35.911068,50.910756 یا از این بدتر فاز 4 بهارستان به بهانه اشتغال زای و زد وبند نماینده های فقید البرز و پشتکار این بزرگوار بابت دادن منابع طبیعی استان بابت تراش کوه و احداث کارخانه ها در مناطق بالا دستی قطعا پشتکار این نماینده ها برا ثواب نبوده است !!!! 35.903401,50.899954

ماد 2 0 پاسخ 1399/3/12 -12:07

بیا مسئووووول محترم این یکی دیگه اول قرار بوده مرتع باشه برای گوسفنداش 35.914467/50.897195

ماد 2 0 پاسخ 1399/3/12 -11:59

بیا اینم یکی دیگه 35.858548,50.669123

ماد 2 0 پاسخ 1399/3/12 -11:57

سلام اگر میتونید اینجا رو خراب کنید چون بار ها و بارها به سامانه 131 / نامه کتبی به حراست جهاد کشاورزی البرز ولی !!!!! 4هکتار بهترین باغات استان تبدیل شد به این این رو کپی کنید داخل گوگل مپ سرچ کنید و عمق فاجعه رو ببینید این تازه مشک نمونه خرواره طرف تازه میخواسته دوره قبل نماینده شه وای که اگر میشد!!!! 35.863959,50.666935

مستضعف 14 0 پاسخ 1399/3/12 -11:03

امام خمینی فرمودند:کوخ نشینان رابر کاخ نشینان ترجیح دهید.مسئولان به علت آشنایی زیاد با زبان خارجه ،فارسی راهم از چپ به راست میخوانند ، وسخن امام راازچپ به راست فهمید ه اند.وچه مصمم ونیکو انجام میدهند.

ماد 1399/3/12 -12:23

دوست عزیز این کاخ نشینان که میفرمایید زمان امام ره 99 درصدشون کوخ هم نداشتند 10 متر زمین هم نداشتند !!!! از همون ایام تقسیم انفال به بهانه جهود و هزار تا دلیل دیگه خانه ها ویلا ها و کارخانجات و زمین ها رو به یغما بردند! الان هم دارند جوانگرایی مکنند و فرزندان خلف خود را جانشین اموال باداورده مینمایند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks