رژیم صهیونیستی از دل ترور زاده شد

وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از دل ترور زاده شد. این رژیم تروریست همچنان به پاشیدن بذر آشوب در منطقه ما ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از دل ترور زاده شد

وزارت امور خارجه روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «رژیم صهیونیستی از دل ترور زاده شد و از آن زمان هزاران نفر، از مردم عالی فلسطین گرفته تا شخصیت‌های برجسته عرب و دانشمندان ایرانی را ترور کرده است. اسرائیل، این رژیم تروریست، همچنان به پاشیدن بذر آشوب در منطقه ما ادامه می‌دهد.»
دستگاه دیپلماسی در توییت دیگری نیز اعلام کرد: «روز قدس یادآوری سالانه به جهان اسلام است که اشغال‌گری و اقدامات تجاوزگرانه رژیم اسراییل عاملی اساسی در منازعات منطقه ما بوده و هست.»
در این توییت‌آمده است: «رژیم صهیونیستی تاریخی مملو از تجاوزگری، برنامه‌های مخفی تسلیحات کشتار جمعی، اشغالگری و قانون‌شکنی دارد.»

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز قدس» اعلام کردند؛ از تاریخ تا امروز هرسال مسلمانان جهان با راهپیمایی و برگزاری مراسم های نمادین حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی را اعلام می کنند و این آیین را به «روز جهانی قدس» تبدیل کرده اند.

بهمین مناسبت روز جمعه این هفته (۲ خرداد ۹۹ ) همزمان با روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۲ به وقت تهران با جهان اسلام سخن خواهد گفت؛ این برنامه به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش می شود.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها