داستان جنگیدن نوزاد نارس ۴۵۳ گرمی برای زنده‌ماندن/ فیلم

در این ویدئو این جنین نارس ١٤ هفته حدود ٤ ماهه با وزن حدود نیم کیلو (٤٥٣ گرم)، با چندین بیماری و مشکل در یکی از بیمارستان‌های آمریکا به‌دنیا آمد. کادر پزشکی این بیمارستان نگذاشتند نوزاد تلف بشود.

داستان جنگیدن نوزاد نارس ۴۵۳ گرمی برای زنده‌ماندن/ فیلم

در این ویدئو این جنین نارس ١٤ هفته حدود ٤ ماهه با وزن حدود نیم کیلو (٤٥٣ گرم)، با چندین بیماری و مشکل در یکی از بیمارستان‌های آمریکا به‌دنیا آمد. کادر پزشکی این بیمارستان نگذاشتند نوزاد تلف بشود. آیا بدون کادر مجرب و تجهیزات و حس انسان‌دوستی کادر پزشکی زنده می‌ماند؟ یا عمرش به‌دنیا بود؟ این فیلم بسیار دیدنی است اگر چه به زبان انگلیسی است، اما گویا است.

منبع: برترین‌ها

24

حجم ویدیو: 22.80M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • استاد دانشگاه
    0

    بی نظیر مرسی مرسی مرسی خدای من زندگی چقدر زیباست شکرت برای همه داده هات و همه نداده هات. ویدئوی این کوچولوی نازنین واقعا امید دهنده است باید صدها و بلکه هزارها بار دیدش ببینید قدرت عشق و محبت خالصانه پرسنل درمان و پدر و مادر این بچه چه شاهکاری کرد و اون را به زندگی باز گردوند. بقول انگلیسی ها امیزینگ! از این فرصت استفاده می کنم و به کادر قهرمان پزشکیمون در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی کشورمون سلام و عرض ادب و خسته نباشید عرض میکنم. ای فرشته های زمینی اگر شما نبودید این مردم چکار باید می کردند در این وانفسای اختلاس و سوء مدیریت. دوستون داریم و براتون آرزوی سلامتی و موفقیت می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها