آغاز به کار عملیات ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آغاز پروژه ساماندهی شبکه برق پیاده راه خیابان فردوسی سنندج با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال خبر داد.

آغاز به کار عملیات ساماندهی شبکه برق خیابان فردوسی سنندج

هیوا لهونیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات اصلاح، بهینه سازی و جابجایی شبکه برق خیابان فردوسی به منظور اجرای پیاده راه فردوسی و ساماندهی این مسیر ظرف چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی افزود: پس از فراهم کردن مقدمات و ارائه طرح های لازم، عملیات اجرایی شامل حفاری هزار و ۸۰۰ مترکانال، ساخت ۵۴ فقره منهول و ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن فشار قوی آغاز شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: اقدامات لازم برای احداث ۴ هزار و ۸۲۲ متر کابل کشی فشار متوسط زمینی، ۴ هزار و ۸۴۰ مترکابل کشی فشار ضعیف زمینی و نیز احیای شبکه برق قدیمی و جابجایی خطوط تغذیه مسیر انجام می گیرد.

لهونیان با اشاره به اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: برای اجرای عملیات پروژه پیاده راه فردوسی بالغ بر پنجاه میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت تامین و هزینه خواهد شد، در حال حاضر تعهدات شرکت برق همزمان با پیشرفت فیزیکی طرح درحال اجراست.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: در زمان انجام این اقدامات با توجه به تاکید بر رعایت اصل حقوق شهروندی و با توجه به اینکه مراکز تجاری و بانک ها در مرکز شهر و محل اجرای این پروژه قرار دارند غالب خاموشی های برق به جهت جابه جایی بار مسیر، در طول شب اتفاق خواهد افتاد تا مشکلاتی برای کسبه، بازاریان و شهروندان سنندجی واقع در مسیر رخ ندهد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها