یک نوازنده ترومپت:بازار موسیقی پاپ بسیار آشفته است/ همه خوانندگان موسیقی پاپ شایستگی حضور در این حرفه را ندارند

یک نوازنده ترومپت از بازار نابه سامان موسیقی پاپ انتقاد کرد و گفت: خواستارم نهادهای نظارتی نسبت به موسیقی پاپ دقت نظر بیشتری داشته باشند چراکه مارکت موسیقی پاپ بسیار آشفته است.

یک نوازنده ترومپت:بازار موسیقی پاپ بسیار آشفته است/ همه خوانندگان موسیقی پاپ شایستگی حضور در این حرفه را ندارند

به گزارش خبر فوری ، حسن فراهانی نوازنده ترومپت ابتدا درخصوص همکاری‌های اخیرش گفت: در حال حاضر نوازنده آزاد هستم و با اکثر خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی همکاری دارم. ازطرفی بیشترین همکاری‌های اخیرم با امید حاجیلی، محمدرضا گلزار و گروه سون است.
این نوازنده سازهای بادی پیرامون خواننده‌هایی که به صورت مقطعی مطرح و شاخص می‌شوند اظهار داشت: خواننده‌ها و نوازندگانی که خیلی زود مطرح می‌شوند، ممکن است که خیلی زود از عرصه کنار گذاشته شود. برای ماندگاری بیشتر، کارها و نوع موسیقی که ارائه می‌شود بسیار تأثیرگذار است.
این نوازنده ترومپ گفت: متأسفانه برخی فکر می‌کنند به علت اینکه اکنون در نقطه توجهات مردم قرار دارند، هرکاری برای جامعه ارائه دهند، مردم دوست خواهند داشت و باید گوش دهند. نباید این تفکر به‌وجود آید که مردم سلیقه‌ی خود را به خواننده نزدیک کنند؛ درصورتی که بایستی یک هنرمند، کارهای خود را به مردم و سلیقه‌ی آنها نزدیک کند.
فراهانی به درخواست‌هایش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم اشاره نمود و افزود: درخواست من و بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی این است که در فرهنگ و هنر کشور، جایگاه واقعی موسیقی لحاظ شود. موسیقی کوچک‌تر از هنرهای دیگر نیست؛ حساسیت‌ها را نسبت به این هنر کم کنید. ازطرفی خواستارم نهادهای نظارتی نسبت به موسیقی پاپ دقت نظر بیشتری داشته باشند چراکه مارکت موسیقی پاپ بسیار آشفته است. در این موسیقی افرادی را شاهد هستیم ، که شایستگی جایگاه حال حاضر را ندارند. امیدوارم شرایط به‌وجود آید که همگی در این عرصه فعالیت و کار کنند.

33

حجم ویدیو: 22.50M | مدت زمان ویدیو: 00:09:37 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها