معاون امور اجتماعی بهزیستی خبر داد:

صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر ۹ ساله از سوی دادستانی + فیلم

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر ۹ ساله از سوی دادستانی خبر داد.

صدور قرار بازداشت برای فرد مدعی ازدواج با دختر ۹ ساله از سوی دادستانی + فیلم

«حبیب اله مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی که فردی در آن از ازدواج موقتش با یک دختر ۹ ساله می‌گوید، گفت: پس از مشاهده این فیلم سریعا با مقامات دادگستری و قوه قضاییه تماس گرفتیم و از آنها در خواست کردیم تا با فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود، برخورد قضایی صورت بگیرد. همچنین در صورتی که خبر منتشر شده در این فیلم صحت داشته باشد با پدر و برادر آن دختر بچه نیز برخورد شده و اقدامات قضایی برای آنها نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پس از پیگیری مجدد از سوی مسئولان دادگستری اعلام شد که قرار بازداشت فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: همه مردم ما مخالف اینگونه اعمال هستند، اما باید با این موارد هر چند اندک به شدت و قاطعانه برخورد شود تا نخست چنین موضوعاتی دیگر در جامعه اتفاق نیفتد و همچنین افرادی که در این موضوع به هر نحوی نقش دارند، مجازات شوند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرید تاکید کرد: البته باید در خصوص مقابله با کودک‌همسری اقدامات دیگری نیز انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در جامعه نباشیم، اما در حال حاضر و در این مقطع باید برخورد سریع و شدید با این افراد صورت بگیرد تا اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد.

منبع: ایلنا

66

حجم ویدیو: 2.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مرتضی
    0

    خودت خواهرتو میدی برای صیغه یکشبه . افراد مریضی مثل تو به جای اینکه دست طرفو بگیرن کمکش کنن فقط دنبال سو استفاده از اون بدخت هستین.

  • ناشناس
    0

    لعنت به پدر مادری که نمیتونه مخارج زندگی خودش وبچه ای که به دنیا آورده بده که دختر نه ساله رو بدبخت کنه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      مدعیان اسلام راستین آمدند که یکی هم فقر را از بین ببرند اینکه نشد فقرا هم بیشتر شد.آیا با وجدان اسوده شبها میخوابید یا بیدارید و داراییها را حسابرسی میکنید.؟

  • .
    0

    برو قانون مدنیت و شرع را عوض کن با دستگیری که مشکل حل نمی شه.این فرد طبق قانون و شرع کار خلافی انجام نداده و فردا قاضی وی را تبرئه می کند.اگر این قوانین عصر حجری با عقل هم خوانی ندارند.اگر جرات داری انها را اصلاح کن والا این کار تو فقط یک نوع شعار و ژست گرفتن است

  • کاربر ناشناس
    0

    اینو باید تغییر جنسیت بدن بعد..

  • بد
    0

    تو بی غیرت که هستی پست هم هستی نامرد طرف مشکلی مالی دارد گرفتار کمکش کن نه دخترش بگیر در اعزای کمک راضی یکی با خواهر خود این کار کنه

  • ایرانی
    0

    یکی با چهارپا در حال سقوط به دره بود از ترس خدا خدا میکردکه خدا خدا ....تا افتاد ته دره گفت بگیرم .ندا آمد بنده تو ته دره ای دیگه کجات بگیرم.

  • ایران
    0

    فقط مشکل اساسی از قانون شرع است که چنین عملی را مباح دانسته وحتی در مواردی شایسته اجر اخروی می داند . که چنین حکمی با فر هنگ ایرانی مغایرت دارد. باید این قوانین تغیر کنند وگر نه ای برادر ژست گرفتن بی فایده است. دین با ضرب شمشیر همین است که می بینید. این فرد از نظر شرع خطایی نکرده ولی از نظر انسانیت که بالاترین دینهاست بله ایشان انسان نیست.و.شایسته مجازات

    نظرات شما -
    • ن
      0

      کم چرت بگو

  • علیرضا کرج
    0

    اینگونه افراد سرخورده اجتماعی هستند .که در کودکی خود یا اعضای خانواده مورد تعرض قرار گرفتن.و حالا با گذاشتن کلاه شرعی اقدام به چنین کثافتکاریهای میکنند. دختر ۹ ساله .مگر داریم.مگه میشه...تف

  • علی زمانی
    0

    به نظرمن اینگونه افرادبایداعدام شوندبه معاونت محترم بهزیستی احسن میگویم افرین ب غیرت توچنین مدیری

  • کاربر ناشناس
    0

    گمشو آدم کثیف و پست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها