یادگیری آنلاین زبان را از کجا شروع کنم؟

در حال حاضر، نیاز به زبان انگلیسی بسیار محسوس شده ولی برای بسیاری از مردم که همچنان نمی دانند از کجا باید شروع کنند، زبان انگلیسی می تواند سخت و گیج کننده باشد.

یادگیری آنلاین زبان را از کجا شروع کنم؟

اخیرا، با شروع ویروس کرونا، این شروع کردن سخت تر هم شده و تمام مراکز به صورت حضوری بسته شده اند. شاید تنها راه، یادگیری زبان به صورت آنلاین و با استفاده از منابع خودخوان باشد. از همین رو، در این مقاله به سراغ یادگیری و آموزش آنلاین زبان می رویم.

با رشد و پیشرفت روزافزون اینترنت، فعالیت های آنلاین بیشتر و بیشتر شده و عرصه آموزش نیز مستثنی نیست. در این مقاله که به قلم دپارتمان تولیدمحتوای آکادمی زبان اکسیر نوشته شده است می خواهیم به اهمیت دوره های آنلاین زبان روی پلتفرم تلکس یا اکسیر از راه دور (TelEx: Tele Elixir) و مزایای آن اشاره کنیم.

اهمیت و مزایای آموزش آنلاین زبان

با توجه به رشد جمعیت در سراسر دنیا و محدودیت رفت و آمد، و حضور تکنولوژی فوق العاده ای به نام اینترنت، می توان آموزش ها را سریع تر، با کیفیت تر و کم هزینه تر در دسترس داشت. به لطف اینترنت، هم زمانی برای رفت و آمد نمی گذاریم، هم در معرض خطرات (ترافیک، تصادف، کرونا) نیستیم، هم در فضای راحت پشت میز خودمان می نشینیم، هم دسترسی به وسایلمان داریم، و هم هزینه کمتری می پردازیم. حتی، دیگر نیاز نیست به فلان مرکز دور برویم چرا که الان می توانیم از فاصله دور در کلاس هایشان شرکت کنیم. خیلی مهم است که بدانیم زبانمان را چطور تقویت کنیم.

روش درست یادگیری زبان انگلیسی به سبکی اصولی

با یک سیستم جدید آموزش زبان آشنا بشوید. هرکس که در دو دهه اخیر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی، و به ویژه آمادگی آزمون آیلتس بوده باشد، قطعا اسم دو استاد برتر زبان انگلیسی و آیلتس، یعنی سجاد حسینی و محمود مهرعلیان را از خیلی ها شنیده است.

کارنامه درخشان فعالیت و رزومه این دو استاد به قدری پربار است که زبان از توصیف قاصر است. زبان آموزان بسیار زیادی، هر دوی این استاد انگلیسی را توصیه کرده و همیشه به ویژگی های متمایز کننده ایشان اشاره می کنند. دغدغه آموزش با کیفیت، وقت و انرژی زبان آموز و کاربردی بودن فعالیت شان همیشه بارز بوده است. سال ها تدریس سطوح مختلف، سوپروایزری و مدیریت آموزش چندین موسسه آموزشی، نوشتن سیستم های آموزشی، ایجاد تغییرات برای اصلاح آموزش برخی آموزشگاه ها، نوشتن 7 کتاب آموزشی زبان انگلیسی و آیلتس، تهیه بیش از ۷ هزار اسلاید آموزشی، تهیه بیش از ۳۰۰ ساعت ویدیوها و پادکست های صوتی آموزشی، نوشتن حدود ۴۰۰ طرح درس کامل برای کتب و سیستم های آموزشی، و بیشتر از 150 سمینار آموزشی نتیجه ی این جریان آموزشی است.

پس از چند سال همکاری آموزشی، و جستجوی مدام برای یافتن بستری برای فعالیت های آموزشی بدور از حواشی و اولویت های دیگر مثل کسب و کار، و ناکام ماندن در یافتن آن مرکز خاص، آقایان حسینی و مهرعلیان تصمیم گرفتند آن سیستم آموزشی خلق کنند تا با ارایه خدماتی با استانداردهای فوق العاده، آموزش را در کشور متحول کنند. نتیجه آن خط فکری، تولد آکادمی زبان اکسیر شد.

در ادامه، به فعالیت های آنلاین آکادمی اکسیر اشاره می کنیم.

اقسام آموزش آنلاین زبان

یک زبان آموز اگر بخواهد زبان یاد بگیرد، از هر فرصتی استفاده می کند و دانش و مهارت های زبانی خودش را ارتقا می دهد. در این بین، اگر قرار باشد آموزش زبان آنلاین باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مطالعه مقالات آموزشی زبان

از آموزش گرامر انگلیسی گرفته تا نکات شرکت در آزمون های تخصصی مثل IELTS، در بسیاری از وبسایت ها از جمله وبسایت آموزشگاه آنلاین زبان اکسیر، مقالات مفید بسیار زیادی وجود دارد که با مطالعه آن ها می توانید کلی مطلب مفید یاد بگیرید. برخی وبسایت ها مثل اکسیر آکادمی حتی برای مقالاتشان ویدیویی آموزشی رایگان نیز دارند.

مقالات PDF آموزش زبان

خیلی وبسایت ها، گروه های تلگرامی و غیره نیز زحمات خود را به صورت فایل های قابل دانلود PDF درآورده و عرضه می کنند. زبان آموزان عزیز می توانند با دانلود این مقالات زبان خود را تقویت کنند.

کلاس زبان آنلاین

بعضی نیز به دنبال شرکت در کلاس زبان آنلاین هستند. این کلاس های زبان به صورت Live برگزار می شود و درست مثل کلاس های حضوری، با حضور زبان آموزان و استاد، کلاس ها سر زمان های مشخصی تشکیل شده و برگزار می شود. کلاس های آنلاین زبان می توانند خصوصی یا گروهی باشند. در آکادمی اکسیر، هر دو کلاس آنلاین زبان خصوصی و گروهی در حال حاضر در حال برگزاریست. قطعا، انتخاب یک استاد زبان انگلیسی درون یک سیستم فوق العاده هم بسیار حائز اهمیت است. اکسیر، از بهترین ها برای تیم آموزشی اش استفاده می کند. پلتفرم برگزاری دوره های آنلاین در آکادمی اکسیر Adobe Connect می باشد.

پکیج های خودآموز زبان

برخی طرفدار دوره های آنلاین Live نیستند چرا که نمی توانند در روزها و زمان های خاصی آنلاین شده و توانایی شرکت در کلاس ها را به خاطر محدودیت زمان و ابزار (وبکم و میکروفون، اینترنت سرعت بالا، ...) ندارند. در نتیجه، این عزیزان دنبال پکیج های خودخوان زبان می گردند تا بتوانند در فرصت های خالی خود زبان بخوانند.

آموزش آنلاین زبان در روی وبسایت آکادمی اکسیر

اکسیر یک وبسایت پر محتوا و مفید است. شاید بتوان گفت در هر حیطه ای از زبان انگلیسی و آزمون آیلتس وارد شوید، وبسایت آکادمی اکسیر برای شما محتوای ارزنده ای دارد که به صورت کاملا رایگان در دسترس است. امکانات دیگری از جمله مشاوره زبان، مشاوره آیلتس، سرویس تصحیح رایتینگ آیلتس، سرویس تصحیح اسپیکینگ آیلتس، دریافت برنامه خودخوان زبان، و غیره نیز وجود دارد.

برای دریافت مشاوره، برنامه و راهنمایی، با ما در تماس باشید:

شماره تماس ثابت ۰۲۱۶۶۹۸۰۰۸۲

شماره پشتیبانی واتساپ ۰۹۰۳۸۲۶۴۰۵۱

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها