یکسال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودرو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند از امروز در تهران اجرا می‌شود.

یکسال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودرو

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همزمان با آغاز اجرای طرح زوج و فرد در تهران، متاسفانه تعداد معدودی از رانندگان به قصد دور زدن قانون و ورود به محدوده طرح ترافیک نسبت به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروی خود اقدام می‌کنند که در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد می کند.

وی تصریح کرد: سوابق رانندگانی که پلاک خودرو خود را مخدوش می‌کنند و یا تغییر می‌دهند در سامانه پلیس باقی می‌ماند و قطعا برخورد با افرادی که چندین بار تخلف کرده باشند متفاوت است و حداکثر یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودروها در نظر گرفته شده است. همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با دستکاری پلاک قصد ورود به محدوده زوج و فرد دارند، 60 هزار تومان جریمه نقدی در نظر گرفته است.
وی افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند از امروز در تهران اجرا می شود.
سردار مهماندار گفت: همزمان با آغاز طرح تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو که از امروز آغاز شد، مأموران راهنمایی و رانندگیبرای 64 راننده متخلف که ارقام پلاک خودروی خود را تغییر داده‌اند، پرونده تخلفاتی تشکیل دادند و آن ها را به دادسرا معرفی کردند و در پی اجرای این طرح به 648 راننده تذکر داده شد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها