جوانفکر: ابلاغ احکام قطعی محکومیت احمدی‌نژاد کذب است/ توصيه به اخلاق ، قانون و شبهه زدايي می کنم

مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد خبر ابلاغ احکام قطعی محکومیت به دفتر رئیس دولت های نهم و دهم را تکذیب کرد و ادامه داد نصيحت من ، توصيه به اخلاق و قانون همراه با روشنگري و شبهه زدايي است.

جوانفکر: ابلاغ احکام قطعی محکومیت احمدی‌نژاد کذب است/ توصيه به اخلاق ، قانون و شبهه زدايي می کنم

علی اکبر جوانفکر در گفتگو با خبر فوری در خصوص این مطلب که فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات گفته بود احکام قطعی محکومیت احمدی‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسید دریافت آن هم موجود است ، گفت: نامه وكيل دكتر احمدي نژاد به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كاملا گوياست. ضمنا ادعاي مطرح شده نيز تكذيب مي شود.

به گزارش خبرفوری، مشاوره رسانه ای محمود احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که هدف از این جو سازی ها و دلیل این تخریب ها علیه احمدی نژاد در زمان فعلی چیست ؟ چه چیزی تغییر کرده است که این صحبت های علیه آقای احمدی نژاد منتشر می شود؟ قرار است چه فعالیتی از آقایان را مخفی کنند که این جو سازی ها را علیه تیم احمدی نژادی سامان می دهند؟ گفت: اين سئوال را بايد از آنهايي بپرسيد كه عليه دكتر احمدي نژاد تبليغات سوء به راه انداخته اند. به طور كلي ميتوان گفت كه دكتر احمدي نژاد تنها برگ برنده ملت ايران است و گستردگي ضعف ها و ناكارامدي ها و خيانت ها در عرصه هاي مختلف ، مي تواند دليلي بر تشديد فشارها عليه دكتر احمدي نژاد تلقي شود.

وی در خصوص اینکه چه برخوردی با این جو سازی ها می کنید و چه اقدام عملی انجام خواهید داد؟ فکر می کنید چقدر موفق می شوید تا از این اتهام زنی ها را جلوگیری کنید؟ گفت: نصيحت ، توصيه به اخلاق و قانون همراه با روشنگري و شبهه زدايي است.

جوانفکر در انتها تاکید کرد: معتقديم كه ما در راه حق و عدالت حركت مي كنيم و تا وقتي در اين مسير هستيم نگران تخريب ها نيستيم زيرا خداوند خودش از كساني كه در اين راه هستند ، دفاع خواهد كرد. ان الله يدافع عن الذين آمنوا

قبلا وکیل قانونی احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، نسبت به آثار مخرب ناشی از رفتار سیاسی دادستان دیوان محاسبات هشدار داد و توجه آنان را به اقدام بایسته در راستای صیانت از جایگاه مجلس و نهادهای وابسته جلب کرد.

در ادامه واکنش ها به نامه وکیل احمدی نژاد امروز روزنامه اعتماد از قول یک مقام مسوول در دیوان محاسبات نوشته بود: در حال هماهنگی با مقام قضایی هستیم تا تصویر احکام و آرای منتشر شده برای احمدی‌نژاد را منتشر کنیم. اما در حال حاضر از آنجا که جز احمدی‌نژاد به عنوان متهم ردیف اول نام افراد دیگری در این احکام وجود دارد، از انتشار آنها خودداری کردیم. او درباره ادعای ابلاغ نشدن این احکام به احمدی‌نژاد هم می‌گوید: این ادعا کاملا کذب است. ما آرای قبلی را به دفتر آقای احمدی‌نژاد ابلاغ کردیم و رسید دفتر دریافت از سوی دفتر ایشان را هم داریم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابوالقاسم روغنیان از جهرم
    0

    با سلام فقط به خدا توکل کنید ملت باشعور این سرزمین همه چیز میدانند ولی مسئولین در راس خود را به خواب زده اند ای کاش آقای دکتر احمدی نژاد می توانست در هر شهری دفتر نمایندگی داشته باشد تا میزان محبوبیت ایشان برای نو کیسه ها ی متمول اثبات شود

  • مهدی مومنی
    0

    کسی ک به هیچ قانه نظام پایبندنیست وباافتضاهایش طلبکارشده واقعایاپرروست یااطلاعتی خطرناک دارد .والاجای موسوی وامدی نژاد عوض شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها