انصارالله: استفاده از سریال برای ترویج وفاداری به صهیونیست‌ها، خیانت است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن پخش سریال‌هایی در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت بزرگ به امت اسلام خواند.

انصارالله: استفاده از سریال برای ترویج وفاداری به صهیونیست‌ها، خیانت است

عضو ارشد انصارالله یمن از اقدامات اخیر برخی کشورهای عربی منطقه در پخش سریال های تلویزیونی با مضمون ترویج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستیبه شدت انتقاد کرد.

«محمد عبداسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به همین موضوع در توییتر خود نوشت: متوسل شدن به سریال های تلویزیونی برای ترویج وفاداری به رژیم دشمن اسرائیلی و شانه خالی کردن از فلسطین، خیانت بزرگ به امت است که نباید از افشای آن گذشت؛ همه باید در مقابل نوکران صهیونیست های جنایتکار و کسانی که در راستای عادی سازی روابط با این رژیم کار یا تبلیغ می کنند، بایستند.

یکی از این سریال ها «ام هارون» است که از شبکه سعودی «MBC» پخش می شود. موضوع این سریال زندگی یهودیان عرب ساکن کشورهای عربی در خلیج فارس در دهه چهل قرن گذشته است و چنان وانمود می کند که آن ها به دلیل دیانت خود مورد ظلم و ستم واقع شده و از جامعه عربی اسلامی طرد شده اند.

به گفته برخی از ناظران و تحلیلگران، ساخت این سریال آن هم در مقطع زمانی کنونی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با حضوربنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح ضد فلسطینی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کرد، مشکوک به نظر می رسد.

دیگر سریال سعودی که در این راستا پخش آن آغاز شده «مخرج ۷» نام دارد. در قسمت اول این سریال یک بازیگر صراحتا به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در زمینه تجارت فرا می خواند و فلسطینی ها را «دشمن» توصیف می کند و بازیگر دوم با وی مخالفت می کند.

منبع: فارس

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها