فیلم| کلیپ تبلیغی عجیب و 18+ کارخانه تبرک؛ دلت خواست؟!

تبرک با یک تبلیغ عجیب در فضای مجازی خبرساز شده است. تبلیغی که البته خودش ادعا می‌کند رقبا برای خراب کردن این برند آن را پخش کرده‌اند.

فیلم| کلیپ تبلیغی عجیب و 18+ کارخانه تبرک؛ دلت خواست؟!

محصولات تبرک در روزهای گذشته یکی از بهترین جدول‌های پخش آگهی را در تلویزیون داشتند. مخصوصا یک شعار جدید هم ساخته‌اند که در سلسله آگهی‌های تبلیغاتی‌شان استفاده می‌شود.

اما چند روز است که آگهی دیگری به نام این شرکت در فضای مجازی دست به دست می‌شود، حاشیه‌های زیادی درست کرده است.

در این موشن گرافیک که خط قرمزهای زیادی در آن دیده می‌شود، ماجرای تلاش پسری برای ملاقات با دختر مورد علاقه‌اش در دوران قرنطینه نشان داده می‌شود. از سر و شكل زن‌ها و مردهای انیمیشن گرفته تا آهنگ‌هایی که به جای حرف‌هایشان استفاده شده‌، هر کدام به تنهایی می‌توانستند صدای نهادهای رسمی را در بیاورند، و دقیقا این اتفاق هم افتاد، تا جایی که حتی زمزمه درخواست برای تعطیلی این شرکت هم شنیده شد.
در این موشن گرافیک از انواع و اقسام شعرهای لس‌ آنجلسی گرفته تا مضامین …. استفاده شده که تعجب خیلی‌ها را برانگیخت.

تبرک: کار رقیبان ما بود

با افزایش واکنش‌ها، شرکت تبرک دست به کار شد و در اطلاعیه‌ای نوشت: «بار دیگر شاهد برنتابیدن بعضی دوستان با رقبای عنود از حسن استقبال هموطنان گرامی از محصولات تبرک و پخش تیزری به دور از شأن و ضوابط اخلاقی که مورد تأیید و باور این شرکت نمی‌باشد، در فضای مجازی هستیم. از لحظه اطلاع یافتن از این موضوع مجدانه در تلاشیم تا شخص خاطی را شناسایی و اقدامات لازم با طرح شکوائیه علیه نامبرده به عمل آوریم.»


واقعا؟!

سوال اینجاست که آیا این موشن‌ گرافیک واقعا کار تبرک نبوده؟ آیا بیانیه تبرک نوعی فرار رو به جلو نیست؟

تا به حال موارد زیادی از اشتباهات تبلیغاتی پیش آمده اما این حرکت تبرک در متهم کردن دیگر شرکت‌ها، انصافاً سبک بدیعی در روابط عمومی و پاسخگویی محسوب می‌شود که بعدها می‌توان آن را در دوره‌های مارکتینگ و کلاس‌های دانشگاهی تدریس کرد. عذرخواهی و پذیرش مسئولیت چه عیبی داشت؟

البته باز هم تاکید می‌کنیم که ما هیچ قضاوتی نمی‌کنیم.

در زیر می‌توانید این تبلیغ را ببینید:

منبع: آیمارکتور

24

حجم ویدیو: 5.76M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها