اجرای پروژه مجتمع پتروشیمی شمال استان بوشهر

اجرای پروژه مجتمع پتروشیمی شمال استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم مصطفی سالاری امشب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سفر معاون رئیس جمهور به استان بوشهر گره اجرایی بسیاری از طرح‌های مورد نیاز استان بوشهر را گشود، اظهار داشت: مصوبات و تصمیم‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه گره اجرایی طرح‌های مهم و مورد نیاز استان بوشهر از جمله احداث راه آهن را گشود.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی ته‌لنجی مورد حمایت و پشتیبانی رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت افزود: ساماندهی ته لنجی و حمل و نقل دریایی از شیوه سنتی به نوین مورد حمایت ویژه معاون رئیس جمهور قرار گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح تحول نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: در بازدید نوبخت از طرح آبیاری تحت فشار در اراضی نخلستانی دشتستان تخصیص اعتبارات لازم مورد توجه قرار گرفت که این مهم سبب تسریع اجرای این طرح می‌شود.

سالاری از تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح اضطراری آبرسانی در برنامه کوتاه مدت خبرداد و گفت: برای حل مشکل تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در برنامه کوتاه مدت اجرای طرح اضطراری مورد تصویب قرار گرفت که برای تحقق این مهم اعتبارات لازم مصوب شد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بیان کرد: با مصوباتی که با تاکید رئیس سازمان برنامه و بودجه ایجاد شد اعتبارات دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر هفته آینده تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر هیچگاه به سبب محدودیت اعتباری متوقف نشد افزود: اکنون با فرصتی که به دنبال تزریق بودجه صورت می‌گیرد،اجرای پروژه‌های عمرانی این استان تسریع می‌یابد.

سالاری با اشاره به افزایش اشتغال در شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر گفت: میزان اشتعال در شرکت صدرا با تدابیر صورت گرفته از 500 نفر به بیش از 2 هزار و 500 نفر افزایش یافته که برای استفاده از دیگر ظرفیت‌های این شرکت مقرر شد در نشستی هفته آینده در سازمان برنامه و بودجه کشور این مهم مورد بررسی قرار بگیرد.

وی از اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بزرگترین طرح پرورش ماهی قفس کشور در این استان اجرا می‌شود که با اقدامات صورت گرفته بخشی از آن هم اکنون آماده پرورش ماهی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه مجتمع پتروشیمی شمال استان بوشهر بیان کرد: این پتروشیمی از ظرفیت قابل توجه و موقعیتی بی نظیر برخوردار است که نیاز است با حمایت‌های لازم انگیزه سرمایه‌گذاران در این منطقه افزایش یابد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها