همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه کنترل و مبارزه با کرونا گفت: همکاری بخش خصوصی درمانی استان برای در اختیار نهادن بخشی از ظرفیت و همچنی نیروهای درمانی و پرستاری برای مقابله با بیماری کرونا کم نظیر بوده است.

همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی در نشست کارگروه مراقبت و درمان کرونای این دانشگاه اظهار کرد: برنامه ریزی برای انتقال بیماران غیر کرونایی و معین شدن برخی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی برای پذیرش بیماران موجب شد بیشترین تمرکز بیمارستان‌های شریعتی، امام رضا (ع) و قائم (عج) به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص یابد و بخش‌ها و تخت‌های مراقبت ویژه برای این گروه از بیماران مهیا باشد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌های درون و برون دانشگاهی در مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به بیماران مطلوب ارزیابی می‌شود.

مسئول کارگروه مراقبت و درمان کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: راه اندازی نقاهتگاه‌های بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از دیگر اقدامات مهمی است که با مشارکت سپاه امام رضا (ع)، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سایر ارگان‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با انتقال بخش مسمومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد در حال حاضر ۱۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) اختصاص یافته است افزود: در حال حاضر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مرکز ارجاع بیماران مسموم است و در این زمینه برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

دکتر بدیعی بیان کرد: بنابر اذعان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه درمان به شکل مطلوب عمل کرده است و به همین دلیل در ردیف دانشگاه‌های برتر کشور قرار دارد.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مریض
    0

    پول گرفتن بخش خصوصی هم واقعا کم نظیر و بی نظیر است...پول مفت پول زور پول نارضایتی و .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها