مقایسه‌ای که ثابت می‌کند جای عادل و مزدک خالی است!

اتفاقات مربوط به عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی باعث شده همکاران سابق آن‌ها کنایه‌های زیادی به اسم دو نفر بزنند.

مقایسه‌ای که ثابت می‌کند جای عادل و مزدک خالی است!

حدود یک سال از غیبت عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی می‌گذرد و در این مدت افراد دیگری جای آن‌ها را در تلویزیون گرفته‌اند. با این حال مقایسه بین این دو نفر و بقیه افراد نشان از افت کیفی گزارشگران و مجریان می‌دهد و مشخص است جای عادل و مزدک بسیار خالی است.

مثلا میثاقی هنوز با گذشت یک سال زیر سایه عادل قرار دارد و اصلا در میان مردم محبوب نیست و در خیابان باید خودش را پنهان کند؛ علیفر سوژه فضای مجازی است، خیابانی به حرف از زدن خلط گلو رسیده و احمدی همچنان معمولی است و جاودانی هم مجری برنامه‌های کم‌اهمیت است. در طرف مقابل مزدک در یک شبکه دیگر برنامه دارد و فردوسی‌پور هم‌چنان در میان مردم است و حتی کارهای کوچکش هم دیده می‌شود و جذابیت دارد.

این مقایسه جایگاه این دو نفر را در مقابل افرادی که در حال کنایه‌زدن به آن‌ها هستند به خوبی نشان می‌دهد.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • صبا
    0

    یکی از شهر می آمد، یکی نشست براش از شهر تعریف می کرد. خخخخخخ این گزارش را از زبان دنیای ورزش تورنتوی کانادا برای ما که داخل ایرانیم نوشته اند؟؟!! اونهم در اوج فاجعه مرگبار جهانی که تمام فوتبال دنیا تعطیل است، اینها بفکر گزارشگر فوتبالی از ایران گریخته هستند؟؟؟ حالا پیشنهادشان چیست؟ لابد باید یک برجام منطقه ای با تلویزیون عربستان داشته باشیم تا یک خودفروخته به تلویزیون ما برگرداند. هرچند خودش دیگه روی برگشتن نداره، . یا مثلا عادل فردوسی پور را بعنوان واکسن کرونا برای نجات جان مردم جهان معرفی کنیم. قطعا کشورهای دیگر خریدارش خواهند بود. .. البته میدانم که در این ایام تهیه مطلب سخت شده، و همینکه سایت شما اخبار کلی جامعه را منعکس میکند تشکر داریم. ولی با این مطالب سخیف به نقل از اهالی تورنتو ارزش کارهای خوبتان را پایین نیاورید.

  • لیلی از رفسنجان
    0

    سلام عادل فردوسی پور اسطوره ی ورزش ودانش است. ماافتخارمیکنیم به وجود مرد مقاوم ودوست داشتنی شهرمون

    نظرات شما -
    • اک
      0

      نع بابا....!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها