تبریک خاص به رضاییان: بابل یا سمسکنده؟

مدافع تیم ملی ایران پیام تبریک تولد ویژه‌تری نسبت به سایر دوستان و هم‌تیمی‌های رامین رضاییان، به این بازیکن داد.

تبریک خاص به رضاییان: بابل یا سمسکنده؟

مرتضی پورعلی‌گنجی که همانند رامین رضاییان یکی از لژیونرهای ملی پوش ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر است، به مناسب تولد او خاطرات سالیان اخیرش با این مدافع راست را با انتشار پیام جالب توجهی زنده کرد.

رضاییان که دومین فصل حضورش در خارج از فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر بهترین گلزن و ستاره تیم الشحانیه قطر است، روز گذشته ۳۰ ساله شد که به همین مناسبت پیام‌های تبریک زیادی از سوی ملی پوشان ایران و هم‌تیمی‌ها، به دست او رسید.

اما بدون تردید خاص‌ترین پیام برای پورعلی‌گنجی است؛ بازیکنی که عضو باشگاه العربی است و علاوه بر ملی پوش بودن، حضورش در کشور قطر موجب شده ارتباط تنگاتنگی با رامین رضاییان داشته باشد و بیشتر از همه با این بازیکن رفت و آمد و تفریح کند.

پورعلی‌گنجی که همانند رضاییان اصالتی مازندرانی دارد و این مسئله رابطه دو ملی پوش شمالی و شاغل در لیگ ستارگان قطر را صمیمانه‌تر کرده، پیام تبریک خود را با انتشار ویدئویی از کُری‌خوانی با رضاییان در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده و نوشته است:


«داستان‌های من و این بشرِ هم خطه‌ای، همیشه همینطور بوده. ما همیشه در فاصله کم با همدیگر زندگی کرده‌ایم. چه آن وقت‌ها که بچه بودیم و در یک جای استان مازندران، چه بعدها که اولین اردوی تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ پشت سر گذاشتیم و آنجا بیشتر آشنا شدیم.


از آن موقع تا امروز که هر دو در قطر زندگی می‌کنیم و گاهی روزها مثل این برای کل کل به پست هم می‌خوریم، چیز زیادی عوض نشده جز این که رامین یک بازیکن مشهورتر، بین‌المللی‌تر و صد البته محبوب‌تر است.
اما هنوز ضربه به توپش جا دارد تا به بچه‌های بابل برسد که البته همه چیز با تمرین بیشتر حل می‌شود.


تولدت مبارک رامین رضاییانِ گل. به امید موفقیت و کیک تولد، البته بعد از این روزهای قرنطینه؛ یک وقتی که دوباره تیر دروازه‌ها را بچینیم و ببینم بالاخره بابل یا سمسکنده!»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها