طلاق تا پایان سال ممنوع شد

به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری زوجین متقاضی طلاق، سامانه تصمیم تا پایان سال غیرفعال شد.

طلاق تا پایان سال ممنوع شد

فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: در ادامه اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بمنظور سلامت مراجعین و کارکنان، مطابق با دستورالعمل‌های کشور، ثبت نام در سامانه تصمیم تا اطلاع ثانوی صورت نمی‌پذیرد.

او افزود: سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است که لازم است تا افراد پس از اخذ نوبت، به مراکز مداخله بمنظور کاهش طلاق مستقر در اورژانس اجتماعی، مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی و کلینیک‌های مددکاری اجتماعی مراجعه نمایند و بصورت حضوری از خدمات روانشناختی و مددکاری اجتماعی برخوردار گردند که این امر منجر به تردد و ازدحام می‌شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: از آنجاییکه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، حضور در فضای بسته و با فاصله‌ی نزدیک از افراد دیگر است بهترین تصمیم عدم ثبت نام و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا مساعد شدن شرایط است که این اقدام در راستای تصمیات بهزیستی کشور است و در سامانه فوق نیز قید شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • پیام
    0

    الان یک عده سودجو میان طلاق در محل زندگی شما بدون درد و خون ریزی

  • Hami
    0

    اصلا باید پول انگیزه و امید به زندگی باشه که تمایلی داشته باشیم ازدواج کنیم که بعد به طلاق فک کنیم. زندگیمون شده شبیه هفت خان رستم. اگر از این خان جون سالم بدر ببریم بعید میدونم از اون یکی بتونیم. کرونا فقط یکی از این خان ها هست. فک کنم اگر مسئولان اون همه که روی خسارات کرونا سیل و زلزله سرمایه گذاری می کنن از همون اول روی رفاه عمومی جامعه سرمایه گذاری کنن کار به تخمین میزان خسارات نرسه.

  • اسماعیل سهرابی
    0

    سلام مگه ازدواجی صورت میگیره که بخواد کار به طلاق بکشه مجردینه دهه ۵۶ ثمرات انقلاب

  • رضا
    0

    حسب موازین شرع هر وقت زوج اراده کرد پس از تسویه حساب بگوید خطاب به زن بگوید انت مطلقه طلاق محقق میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها