آتش‌نشانان ورامین به جنگ کرونا آمدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: عوامل امدادی این سازمان، علاوه بر شرکت در مأموریت‌های تخصصی، نسبت به ضدعفونی کردن اماکن عمومی نیز اقدام می‌کنند تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

آتش‌نشانان ورامین به جنگ کرونا آمدند

محسن پارسا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ورامین بر اساس وظایف ذاتی و انسان‌دوستانه خود، از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، وارد میدان شده و با استفاده از امکانات و تجهیزات تخصصی به یاری مردم و مسئولان در مهار این ویروس شتافته‌اند.
وی تصریح کرد: عومل امدادی این سازمان در قالب دو اکیپ تخصصی، در دو نوبت عصر و شب نسبت به گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، بوستان‌ها، ورودی داروخانه‌ها، ادارات، مبلمان شهری و ایستگاه‌های اتوبوس زیر نظر کارشناس شبکه بهداشت اقدام می‌کنند.
وی افزود: این برنامه هر شب برای تمام نقاط شهر اجرا می‌شود و دو اکیپ هشت نفره، کار ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهر را انجام می‌دهند.
به گفته رئیس بیمارستان شهید مفتح ورامین، ۱۹ نفر بیمار مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در این بیمارستان بستری هستند که از این تعداد، شش نفر پس از بهبودی مرخص شدند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها