22 واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس پلمب شد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: ۲۲ واحد صنفی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران اداره نظارت بر امکان عمومی پلیس امنیت این شهرستان پلمب شد.

22 واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس پلمب شد

سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهارداشت: اداره نظارت بر امکان عمومی پلیس امنیت گنبد و مرکز بهداشت شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا با اجرای طرح مشترک در ۲۴ ساعت گذشته از تعدادی از واحدهای صنفی را به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۲ واحد صنفی از جمله ۱۶ واحد صنفی عرضه کننده قلیان، سه واحد صنفی خبازان و سه واحد صنفی بازی‌های رایانه‌ای به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی و قوانین و ضوابط عمومی و صنفی، با دستور مقام قضایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید بر تداوم این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی توسط پلیس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را بلافاصله با شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ علی‌فر همچنین از دستگیری سارق سابقه دار در ۲۴ ساعت گذشته و اعتراف وی به پنج فقره سرقت کابل مخابرات در گنبدکاووس خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابرات در شهرستان و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند سارق کابل مخابرات را که فردی ۳۵ ساله و ساکن گنبدکاووس بود، شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموال خود کوتاه کنند.

به گزار ایرنا، فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان نیز از دستگیری سه سارق کابل برق در ۴۸ ساعت گذشته در روستاهای مرزی کرند و هوتن از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس خبر داد و گفت: این سارقان ۱۴۰ متر کابل برق را سرقت کرده بودند.

سرهنگ محمدرضا سراوانی افزود: با تلاش ماموران هنگ مرزی اترک، این سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و هم اکنون پلیس به دنبال دستگیری مالخر در گنبدکاووس است.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران هنگ مرزی اترک ۱۰۰ عدد آمپول غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در بازارچه مرزی اینچه‌برون کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها