افشای چت‌های خصوصی اینستاگرامی سالومه با تعدادی از هنرمندان


14 اسفند 1398 - 16:43
5e5fa96180df8_5e5fa96180dfb
چت‌های خصوصی اینستاگرامی سالومه سیدنیا مجری من‌ و تو با تعدادی از بازیگران و هنرمندان افشا شده است.

اخیراً صفحه اینستاگرام سالومه سیدنیا هک شده و فرد یا افرادی که مدیریت این صفحه را در دست گرفته‌اند چت های خصوصی او با تعدادی از افراد را منتشر کرده‌اند، از جمله چت‌های منتشر شده مربوط به ارتباطات دوستانه و نزدیک او با تعدادی از بازیگران و سلبریتی‌ها.

سالومه در برخی از این گفتگوها پیشنهاد برداشتن حجاب و استوری کردن محتواهای مورد نظر خودش را می‌دهد.

چت‌های خصوصی اینستاگرامی سالومه سیدنیا مجری من‌ و تو با تعدادی از بازیگران و هنرمندان افشا شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e5fa96180df8_5e5fa96180dfb
14 اسفند 1398 - 16:43

اخیراً صفحه اینستاگرام سالومه سیدنیا هک شده و فرد یا افرادی که مدیریت این صفحه را در دست گرفته‌اند چت های خصوصی او با تعدادی از افراد را منتشر کرده‌اند، از جمله چت‌های منتشر شده مربوط به ارتباطات دوستانه و نزدیک او با تعدادی از بازیگران و سلبریتی‌ها.

سالومه در برخی از این گفتگوها پیشنهاد برداشتن حجاب و استوری کردن محتواهای مورد نظر خودش را می‌دهد.

72

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
آرش 1 6 پاسخ 1398/12/15 -10:46

چطور این بیشرفا تو زندگی همه سرک میکشن و دخالت میکنن. به ما که میرسه میگید بده. هر غلطی دوست دارید بکنید بعد بگید شما مسلمونید، ببخشید.؟!؟ اتفاقا من مسلمونم که جلوی بی غیرتی ها و بی ناموسی ها رو بگیرم.بدونید اگر مسولین غیرت داشتن این اتفاقا نمی افتاد.ترامپ غیرتش از شما بیشتر.

رحیم اب منگل 9 1 پاسخ 1398/12/15 -04:48

اقای پرستویی جیره خوار نظام بون شرافت داره به نیم نگاه به این هرزه های سیاسی شبکه من و تو که شما نگاشون میکنی

آنا 6 0 پاسخ 1398/12/15 -02:12

خدایا چرا سالومه رو اینقدر زشت و عبرت و چرمنگ و نچسب و سرد و بی مزه و بی نمک آفریدی؟ خیلی بد نقاشی کشیدی.

محمد 9 1 پاسخ 1398/12/15 -00:23

صفحه اینستاگرام نیست که ،لانه جاسوسیه فقط

محمد 13 0 پاسخ 1398/12/14 -21:43

دم اونی که که هکش کرد گرم

ملک 13 0 پاسخ 1398/12/14 -21:24

فقط باید گفت خائین به خون شهدا هنرمندای بی هنر ازتون متنفففففففففرم

فرزاد 13 0 پاسخ 1398/12/14 -21:23

خواستار برخورد شدید با این افرادیم، همکاری با رسانه ضد انقلاب

طاهره صالح 13 0 پاسخ 1398/12/14 -20:28

این بی غیرت های وطن فروش راباید از صفحه ی هنرایران به زباله دان تاریخ ریخت.

بانو 1398/12/14 -21:08

افرینننننننن اینا همشون ضدنظامند فقط ایرانو برا پولو شهرتش میخوان حالا همشون از بی ابروی تکذیب میکنن یه نگاه به رفتارشون تایید میکنه. که بااون عفریته درتماس بودن ترسوهای دروغگو

من ایرانیم 12 1 پاسخ 1398/12/14 -20:11

از مهناز افشارومیلانی انتظاری بیش از این نیست ولی آقایان پرستویی،رضا صادقی ،برزو ارجمند ،علی انصاریان،اوجی ..شما در سایه امنیت قهرمانان واقعی این وطن زندگی میکنید ودر تلویزیون وسینما و...ثروتمند شده اید چرا با جیره خواران انگلیس و تجزیه طلب رابطه داریدوآنهارا محرم راز خود میدانید،!!!!?

محمد 9 2 پاسخ 1398/12/14 -19:12

وقتی از داخل یکی از متهمان بانکی بهش میلیارد تومان پول داد کسی هیچی نگفت این مشخص از داخل پول می گیره کلا خیلی از شبکه‌های اونور از داخل اداره میشه

ناشناس 13 2 پاسخ 1398/12/14 -18:31

ای بی غیرتها فقط برای یک مشت دلار واقعا چقدر بی محتوا هستین که آویزان یک خاعن شدین که در مورد سرزمینت توهین به ملت از هیچ رفتاری کوتاهی ندارن خاک بر سر همتون ...امیدوارم روزی شرمساری گریبانتان را بگیرد .ای خدا با اینهمه خاعن چه کنیم ..ای کاش من میمردم و اسم بعضی ها که دوستشون داشتم را تو این لیست نمی‌دیدم .

مصطفی 17 2 پاسخ 1398/12/14 -16:58

چه آدمهایی هستن توی زندگی ما و ما هم برای یکساعت دیدن برنامه هاشون له له میزنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks