یک پرستار دیگر نیز کرونا گرفت


10 اسفند 1398 - 12:35
5e5a295525dc4_2020-02-29_12-35
حسین فرخی پرستار بیمارستان غرضی تامین اجتماعی اصفهان : مدیران بیمارستان هفته پیش با تهدید ماسک های N95 را جمع آوری کردند و حالا از کنار اتاق بستری من عبور هم نمیکنند!

حسین فرخی پرستار بیمارستان غرضی تامین اجتماعی اصفهان : مدیران بیمارستان هفته پیش با تهدید ماسک های N95 را جمع آوری کردند و حالا از کنار اتاق بستری من عبور هم نمیکنند!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e5a295525dc4_2020-02-29_12-35
10 اسفند 1398 - 12:35

منبع: صدای دانشجو

70

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جهان 0 0 پاسخ 1398/12/12 -01:05

برادر این دعای پیامبر‌ اسلام را حتما بخوان شفا پیدا میکنی.اللهم انی اعوذبک من البرص والجنون والجذام ومن سیی الاسقام

جهان 0 0 پاسخ 1398/12/12 -00:55

برادر این دعای پیامبر اسلام را حتما بخوان انشاالله شفا پیدا مکنی . اللهم اعوذ بک من البرص والجنون والجذام ومن سیی الاسقام‌

valisoltani 3 0 پاسخ 1398/12/12 -00:15

سلام: همیشه پرسنل عزیز وزحمتکش کادر پزشکی که درخط مقدم با انواع ویروسها ومیکروبهای ناشناخته وبیماریهای جدیدی که این روزها تمام دنیا بویژه کشور عزیزمان رافراگرفته روبرو هستند .جان خود را ایثارگرانه درطبق اخلاص نهاده وازهیچ کوششی دریغ ندارند .کیست که قدردان این همه زحمات شبانه روزی شما فرشتگان نجات نباشد.امید وارم هرچه سریعتر سلامتی کامل خود را بدست آورده وفرزند عزیزتان را باشادی در آغوش بگیرید.

علی خاشعی 4 0 پاسخ 1398/12/11 -04:20

انشاالله که ۱۲۰ ساله بشی بابا این چه حرفیه شما که ان قدر وخیم نیست چرا حرف مرگ میزنی برادر خداراشکر همه این مسولین نامرد را میشناسند

الی 3 0 پاسخ 1398/12/10 -23:05

برادرم برای سلامتین دعا میکنیم گر نگهدار من آنست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

ب.رضاوندی 2 0 پاسخ 1398/12/10 -20:08

سلام وقت بخیر ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران. بنابر اطلاعات موثقی که دارم متاسفانه برخی از پزشکان و پرستاران نه تنها به وظایفشون عمل نمی کنند، بلکه جرات نزدیک شدن به بیماران را هم ندارند. در حالیکه هر زمانی اعضای یک صنف در صف مقدم مبارزه با مشکلات هستند. روزی نیروهای نظامی، روزی آتش نشان ها، روزی بازاری ها، روزی مرزبان ها، روزی سلیمانی ها و امروز جامعه پزشکی و پرستاری... از پزشکان و پرستارانی که با تمام وجود با از خود گذشتگی در حال رسیدگی به امور بیماران هستند سپاسگزاریم ولی به اون هایی که دارند کوتاهی می کنند متذکر میشیم که مردم می بینند و می فهمند و چیزی جز یه روسیاهی تاریخی برایشان نمیمونه ... بیشتر از همه برای مدیرانی متاسفم که جز به پیشرفت سازمانی با تکیه بر شعارهای بدون عمل و نمایش غیرواقعی خدمتگزاری به چیزی فکر نمی کنند و فقط ادای انسان های شرافتمند و وظیفه شناس رو در میارن...

زحمتکش 6 0 پاسخ 1398/12/10 -16:45

دوست عزیز شما جوانی و پر اراده و عاشق خانواده ایمان دارم خوب میشی .زمستان میره و رو سیاهیش به ذغال میمونه.حتما فردا هم میگن این پیام از آلبانی آومده.

رها 7 0 پاسخ 1398/12/10 -16:13

مطمئن باشید ازاین بحران به سلامت عبور می کنی برادر دعاگویتانیم

جان نثاری از اصفهان 10 0 پاسخ 1398/12/10 -15:56

مطمئن باش همه شما خوب میشی ما براتون دعا میکنیم.تنها نیستید همه در کنار شماند.یه خدای مهربون اون بالاست.

ناشناس 11 0 پاسخ 1398/12/10 -14:58

خدا لعنتشون کنه.ایشالله خوب میشی،الهی خدا به داد همه مردم ایران برسه

بانوی بی نشان 8 1 پاسخ 1398/12/10 -14:47

واقعیه؟ یعنی بعدا نمیگن این حرفا ساخت امریکاست!!..!

امیر اردلان فرخی 1398/12/11 -12:42

بله واقعیته و ایشون از بستگان بنده هستن ''' حالش یکم بهتره خدارو شکر

حسینی 6 0 پاسخ 1398/12/10 -14:25

خدای مهربون خودت کمکمون کن یا ارحم الراحمین خدا به خانواده ش صبر عنایت کنه

سارا 16 0 پاسخ 1398/12/10 -14:00

خدا کمکت کنه . تو قوی هستی و شکستش میدی . ما برات دعا می کنیم . ان شاءالله به حق امام زمان شما و همه ی بیماران لباس عافیت می پوشید . نگران نباش .

بالوند 1398/12/10 -16:57

نترس قوی باش انشااله خداکمکت میکنه،یاارحم الراحمین کمکش کن

سعید 14 0 پاسخ 1398/12/10 -13:58

لعنت خداوند بزرگ و متعال که جز او خدای دیگری نیست.بر کسانی که جان انسانها برایشان بی ارزش است .اگر گفته این پرستار درست باشد. از پروردگار بزرگ امید دارم که زمان مرگ تو پرستار زحمت کش الان نباشد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks