توقيف محموله 35 تني برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه

فرمانده مرزباني استان خوزستان از توقيف يک دستگاه کاميون باري و کشف 35 تن برنج قاچاق در پايانه مرزي چذابه خبر داد.

توقيف محموله 35 تني برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه

سردارلطفعلي پاکباز فرمانده مرزباني استان در تشريح اين خبر، گفت: روز گذشته ماموران هنگ مرزي دشت آزادگان در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي باري در بارانداز پايانه مرزي چذابه، به يک دستگاه کاميون باري حامل بار تجاري مظنون شده و جهت بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسي دقيق از اين کاميون 35 تن برنج که بدون مجوز و با هدف خروج از کشور بارگيري شده و در زير بار اصلي با شگردهاي خاص جاسازي شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزباني استان خوزستان با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی، تصريح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 3 ميليارد و 700 میلیون ريال برآورد کردند که پس از تشکيل پرونده اوليه به همراه متهمان به مراجع ذي صلاح تحويل داده شدند.

سردار پاکباز با بيان اينکه عملکرد قاچاقچيان مغاير با اقتصاد مقاومتي بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان براي مبارزه با اخلال گران اقتصادي با قوت ادامه دارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    یاامامزمان وزیربهداشت تمام پزشکان وپرستاران وسربازان گمنام امام زمان رادرپناه خودت قراربده اینهامدافعان جان برکف کشورند یازهرا کمکشان کن ودستشان رابگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها