پست طعنه آمیز مهاجم بایرن مونیخ

مهاجم بایرن مونیخ بعد از شکست سنگین چلسی پست تمسخر آمیزی را منتشر کرد. البته بعد از آن تاکید کرد که هنوز تکلیف صعود تیمش مشخص نیست.

پست طعنه آمیز مهاجم بایرن مونیخ

سرژ گنابری در دیدار برابر چلسی خوش درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند تا بایرن مونیخ در نهایت با سه گل برنده این بازی حساس شود.

او بعد از بازی پست طعنه‌آمیزی را منتشر کرد و نوشت: لندن همچنان سرخ است.

اشاره مهاجم بایرن مونیخ به پیراهن سرخ تیمش در این دیدار است و شاید هم اشاره او به پیراهن تیم آرسنال باشد که ۵ سال آن را پوشید و بعد از آن راهی وردربرمن شد و بعد از درخشش در این تیم بود که به بایرن مونیخ پیوست.

گنابری درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد هم گفت: این سه گلی که به ثمر رساندیم باید اعتماد به نفس زیادی به ما بدهد. باید خود را آماده دیدار برگشت کنیم. درست است که سه گل به ثمر رسانده ایم اما بازی برگشت هم باقی مانده است و هنوز چیزی تمام نشده است.

او ادامه داد: اگر می خواهیم که به دور بعد راه پیدا کنیم باید در دیدار برگشت هم جدیت لازم را داشته باشیم و با نهایت تمرکز به میدان رویم. باید هوشیار باشیم. لیورپول توانست فصل قبل شکست سه بر صفر برابر بارسلونا را جبران کند و با چهار گل به پیروزی برسد و در نهایت قهرمان شود. باید از این بازی درس گرفت و هیچ چیز را تمام شده ندانست.

گنابری در پایان گفت: من دوستان زیادی در لندن دارم. آنها به ورزشگاه آمدند و انگیزه لازم را هم به من دادند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها