قانون جریمه مشمولان غایب در سال آینده اجرا نمی شود

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا : همان طور که قانون جریمه مشمولان غایب در سال جاری اجرا نشده است، در سال آینده نیز به هیچ وجه اجرا نمی‌شود.

قانون جریمه مشمولان غایب در سال آینده اجرا نمی شود

سردار "تقی مهری" اظهار کرد: به هیچ وجه دولت برنامه‌ای برای اجرای مجدد این قانون در سال آینده نخواهد داشت و مشمولان غایب می‌بایست برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: با توجه به حذف قطعی قانون جریمه، همه مشمولان غایب می‌بایست برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ اقدام کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: با توجه به اهتمام ویژه رده‌های نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های اجرایی در طرح شناسایی مشمولان غایب، ارائه نشدن خدمات به آنان در دستور کار قرار گرفته است و با اجرای دقیق قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی آنان نیز با شدت بیشتر پیگیری می‌شود، بنابراین این افراد می‌بایست برای تعیین تکلیف خود اقدام کنند.
سردار مهری عنوان کرد: مشمولان غایب درصورتی که برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکنند، برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله حذف تسهیلات بانکی، حذف استخدام و به کارگیری در دستگاه‌های دولتی و خصوصی به هر صورت (رسمی، پیمانی، روزمزد و خرید خدمت، اخذ پروانه کسب و...) مواجه می‌شوند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها