وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟

چه کسی بر کرسی وزارتخانه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی خواهد نشست؟ وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟ آیا تحولاتی بنیادین در صنعت کشاورزی شکل می گیرد؟

به گزارش خبر فوری ، گمانه زنی ها حاکی از آن است که محمود حجتی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی این هفته به مجلس معرفی میشود. محمود حجتی نجف آبادی متولد ۱۷ مهر و در حال حاضر 62 سال دارد و یکی از پیر ترین افراد کابینه دوازدهم حسن روحانی است. ( سن و سال وزرای پیشنهادی را اینجا ببینید )

حسن روحانی محمود حجتی را به عنوان وزیر جهاد کشاورزی در دولت یازدهم به مجلس معرفی کرد. وی در نهایت توانست با کسب ۱۷۷ رای از ۲۸۴ رای ماخوذه تصدی وزارت جهاد کشاورزی را برای چهار سال دولت دوازدهم بدست آورد.

گرایش سیاسی محمود حجتی نجف آبادی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اصلاح طلبانه است وی که در دولت محمد خاتمی ۱۳۷۹ - ۱۳۸۴ وزیر جهاد کشاورزی بوده است و بر مشی اصلاح طلبانه خود مداومت داشته است. این سیاستمدار اصلاح طلب ۶2 ساله عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی است. ( گرایش سیاسی وزرای جدید را اینجا مطالعه کنید )

از جمله فعالیت ها و اقدامات حجتی می توان به طرح خودکفایی گندم اشاره کرد که انتقاداتی به این اقدام وجود داشت. یکی از منتقدان وزیر سابق کشاورزی عیسی کلانتری بود. وی معتقد بود طرح خودکفایی گندم طرحی سیاسی بوده چرا که با شرایط و منابع کشور ما چنین امکانی وجود نداشته است.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی نوشت، محمود حجتی وزیر کشاورزی دولت یازدهم با حضور در هیئت مدیره بیش از ۲۰ شرکت، یکی از رکوردداران حضور همزمان در مشاغل دولتی و عضو هیئت مدیره شرکت‌های خصوصی است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها